En pysty laittaa linkkei niin sait vaan viestin mult, linkkaan sen sit kun vastaat🩷🌌
Biisi on valmis mut en pysty linkkaan igssä, meen tekeen jalkapäiväm
9
134
Vastaukset
Laitoin sen sen ig käyttiksen bioon, niin voit käydä sielt kattomassa <3
no laitoin kahdessa somessa, niin toivottavasti tuli perille, nyt pitää treenaa jalkoja paljon, toivottavasti en meinaa melkein pyörtyy taas kyykyis xd
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
no laitoin kahdessa somessa, niin toivottavasti tuli perille, nyt pitää treenaa jalkoja paljon, toivottavasti en meinaa melkein pyörtyy taas kyykyis xd
Tuli perille rakas ja oli ihana. Itkin. Treenaa ihmees. Ikävä sua❤️
Anonyymi kirjoitti:
Tuli perille rakas ja oli ihana. Itkin. Treenaa ihmees. Ikävä sua❤️
Kiva kun pidit ja ihanaa jos sai sut herkistyyn...❤️❤️🩷 mullaki on tosi ikävä sua❤️
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Kiva kun pidit ja ihanaa jos sai sut herkistyyn...❤️❤️🩷 mullaki on tosi ikävä sua❤️
Itkin ku pikku vauva. Hanat oli ihan han auki❤️😭🥹
Anonyymi kirjoitti:
Itkin ku pikku vauva. Hanat oli ihan han auki❤️😭🥹
Eikäää, siks oot mun ihana❤️❤️🥹, haluisin vaan jo halaa sua tiukasti, kyl siin varmaa itku tulis itelkin🩷❤️
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Eikäää, siks oot mun ihana❤️❤️🥹, haluisin vaan jo halaa sua tiukasti, kyl siin varmaa itku tulis itelkin🩷❤️
Itkettää sit yhdessä ❤️😭
Anonyymi kirjoitti:
Itkettää sit yhdessä ❤️😭
Miks tää meni taas tappeluks igssä, vaik mä yritin.. saada sun suojat alas </3, oikeesti, mä rakastan sua usko jo.. </3
- Anonyymi
🍿🥤😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077716
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085901- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582908
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036