Nämä ainekset sensuureineen,nähtävillä maailmassa !?
Vallan kaapattu Ukrainkin,ei anna itsenäisyyttä Luhanskille ja Donetskille,ilman aloittamaansa sotaa,2014 !?
Onko, Norjan rahoittama MTV3, tuhoamassa demokraattisen vallan, oikeiston myötävaikutuksella !?
11
142
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tietenkäään itsenäisyyttä Luhanskille ja Donetskille koska NE KUULUVAT UKRAINAAN! Etkö vieläkään pölvästi sitä ymmärrä??
- Anonyymi
Eikö kalloosimadu,että heillä sama irtautumisoikeus,kuin pommein irroitetuille Jukoslaviassa,kateellinen !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kalloosimadu,että heillä sama irtautumisoikeus,kuin pommein irroitetuille Jukoslaviassa,kateellinen !?
Eikö sinun kalloosi mahdu ettei ne ole halunneet irtautua vaan venäjä MIEHITTÄÄ NIITÄ ALUEITA?`JA EN OLE KATEELLINEN joten lopeta se kateudesta jauhaminen, r*ssän trolli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinun kalloosi mahdu ettei ne ole halunneet irtautua vaan venäjä MIEHITTÄÄ NIITÄ ALUEITA?`JA EN OLE KATEELLINEN joten lopeta se kateudesta jauhaminen, r*ssän trolli!
Ymmärrän,että olet Ukrainan Olikarkki armeijoiden kannattaja,Suomen ja EU:n kanssa,enemmistönä !?
Sulle ei tasa-arvo merkitse mitään !?
Kenraali Paavo Talvela, tiesi jo1940,Saksan rotuopista ja saikiitosta Natsi tervehdyksestäkin !? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän,että olet Ukrainan Olikarkki armeijoiden kannattaja,Suomen ja EU:n kanssa,enemmistönä !?
Sulle ei tasa-arvo merkitse mitään !?
Kenraali Paavo Talvela, tiesi jo1940,Saksan rotuopista ja saikiitosta Natsi tervehdyksestäkin !?En ole minkäään oligarkkiarmeijan kannattaja ja kyllä mulle tasa-arvo merkitsee mutta venäjä ei sellasta tunne! Mitä natseihin tulee niin ne on teillä venäjällä ne natsit!!
- Anonyymi
Goska mielä Ryysilä on van mattala 75 Älykys Osa Märä ?! me ei ainna tidetä guka hykkää mine kin !? Vilä vaige anpi on titä, migä ma on iste Näinen ?!
- Anonyymi
Suomi ja EU olisi antanut Luhanskille ja Donetskille itsenäisyyden, jos Yhdysvallat ja Nato olisi niitä puoolustamassa, Jukoslavian hajoittamis taoin !? Mutta eihänlänsi,kunnioita Venjän suojelua !?
- Anonyymi
Siis mitä HELVETIN SUOJELUA? EI VENÄJÄ SUOJELE VAAN MIEHITTÄÄ LAITTOMASTI!
JA nyt igor (Abrahamm) lopetat sen valheiden suoltamisen!!
- Anonyymi
Kun Venläiset lopetti ,Norjan kalatehtaiden tuotteiden ostamisen,Ladivostokin kalatehtaansa valmistuessa, niin politiikka ja jopa historiaa Norja muutti,auttamisen siasta miehitykseksi !?
- Anonyymi
Ilmanko Fasebookin poliittinen siipi,varoitteli ensikertaa avoimesti minua, estämällä!?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978