https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0670239e-aaf7-4b22-8ee8-cb76c56091df
kantokyky ja pieni väestö voi paremmin
Omasta maasta tulee kehitysmaa!
5
133
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen ns, onnelasta on tulossa köyhä maa 1980 luvulla Suomi top10 nyt sija 24 varallisuus tilastossa ja suunta alaspäin.
- Anonyymi
Vihreiden mielestä suomi on pilannut luontoa niin paljon että meillä moraalinen velvollisuus vastaanottaa ilmastopakolaisia , tässä nähdään kuinka tietämätöntä ja sairas ajatusmaailma noilla on , tämä maa on varmaan hoitanut ihan parhaimmiston lailla ympäristäasiansa , muualla tuommoset varmaan hiljennettäisiin mutta täällä saavat vapaasti levittää propagandaansa .
- Anonyymi
Aikoinaan Pentti Linkola sanoi että ei missään nimessä saa kehitysmaiden lämpimästä ilmastosta tuoda ihmisiä tänne kylmään pohjolaan sillä päästöt kasvaa 10 kertaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikoinaan Pentti Linkola sanoi että ei missään nimessä saa kehitysmaiden lämpimästä ilmastosta tuoda ihmisiä tänne kylmään pohjolaan sillä päästöt kasvaa 10 kertaiseksi.
Linkolallah on suuri
- Anonyymi
Suomi voisi hyvin ottaa 10 000 maahantulijaa muutaman kerran vuodessa.
Saisi sitten jokainen ulkomaalaisen puolison, kun tulevat vanhempien ja isovanhempien ja lasten kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442998Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232884- 462703
- 562568
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582468Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482460On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532231Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782138- 692038
- 452032