saa e-laskut automaattisesti vahvistumaan, ilman että niitä tarvitsee joka kerta manuaalisesti vahvistaa? Jotkut laskut menevät automaattisesti "erääntyvät" -lokeroon, mutta suurin osa menee "vahvistettavat" -lokeroon enkä löydä mitään nappia millä ne saisi vahvistumaan aina automaattisesti saapuessaan!?
Miten Norean verkkopankissa
15
455
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy Noreasta.
- Anonyymi
Hallinnoi e-laskuja-> tilatut e-laskut > maksun käsittely > automaattisen maksamisen tiedot
- Anonyymi
saako osakkeita jo ostettua e-laskulla?
- Anonyymi
Kysy sitä hiljaa itteltäs.
- Anonyymi
Kuukausisäästäminen on mahdollista
https://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/palvelumme/saastaminen-sijoittaminen/kuukausisaastaminen.html - Anonyymi
Tajusin, ilmeisesti kukaan muu ei tajunnut.
Tämä on palsta jossa on tarkoitus keskustella osakkeista, eikä mistään nordean e-laskusta.
- Anonyymi
Vähän samaa kuin siinä tv-mainoksessa se vanhempi täti luulee olevansa osakesijoittaja kun on Lähivakuutuksen asiakas. 😁
- Anonyymi
Minä käsitin, että Lähivakuutuksen kautta voi sijoittaa osakkeisiin. Ei siis pelkästään vakuutusasiakkaana olemalla.
- Anonyymi
Ei laskuja kannata maksaa automaattisesti. Vähintään avaa sen laskun ja katsoo mitä on taas tullut tehtyä ja miksi
- Anonyymi
Sen laskun voi yhtä lailla tarkistaa, vaikka olisi automaattisessa maksussakin. Minua ei ainakaan pahemmin kiinnosta säännöllisiä laskuja alkaa tarkastella, jos summa ei poikkea olennaisesti odotetusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen laskun voi yhtä lailla tarkistaa, vaikka olisi automaattisessa maksussakin. Minua ei ainakaan pahemmin kiinnosta säännöllisiä laskuja alkaa tarkastella, jos summa ei poikkea olennaisesti odotetusta.
Laskun voi laittaa myös ehdolliseen automaattiseen maksuun. Silloin voi määritellä ehtoihin, minkä suuruinen lasku maksetaan automaattisesti ja muut pitää vahvistaa erikseen.
Eipä siinä ole ihmeemmin tarkistamista, jos lasku on sovitun kuukausimaksun suuruinen. Tosin joillakin firmoilla on tapana liittää laskuihin myös tiedotteita, mutta ne voi lukea sitten kun joutaa ja viitsii.
- Anonyymi
Sehän on hyvä, jos laskut eivät automaattisesti mene maksuun. Kuka tahansa voisi lähetellä laskuja ja, jos ei yhtään katso mitä laskuja on maksussa, voisi epähuomiossa mennä läpi.
Eikä tuo nyt niin iso vaiva luulisi olevan, että vahvistaa laskunsa. Niitähän voi vahvistaa vaikka kuinka monta kerralla. Minä ainakin haluan nähdä, mitä maksan.
Ja kai voi tehdä suoraveloitussopimuksenkin. - Anonyymi
Maksurajasta on kyse, pienet laskut menevät ja isot jäävät roikkumaan
Noreassa on maksuraja eli joku summa jonka alle menevä lasku
maksetaan vahvistamatta, ajatellaan vaikka joku suunnilleen
saman kokoinen sähkölasku
minulle tulee mm. nollalaskuja väkisin annetuista luottokorteista
olen pannut sinne jonkin summan jolloin tililtä menee nolla euroa
jos en käytä korttia. Väkisin = piti ottaa kortti jotta saa halvemmat palvelut
vaikka ennen oli luottokortti jne.- Anonyymi
Sen rajan voit ihan itse määrittää laskuttajakohtaisesti. Automaattisesti se ei ole päällä.
Nollaan euroon ei tietenkään tarvita mitään vahvistuksia, kun koko lasku on muodostettu vain luottoyhtiön omaa tilinhallintaa varten.
- Anonyymi
Onko sillä sysimustan paskapankin nettijutulla sellaista juttua kuin viesti, jossa voi valita alemman aiheen ja laittaa viestin. Mä luulen ettei maksuja voi suoraan saada vahvistettua ilman hyväksymistä, mutta suoralaskussa se saattaisi toimia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2826758Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2446314Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai425682Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1585025Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi423848Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main2103775Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1323477Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan53175HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok453169Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja3462849