En paljon perusta Bessin lauluääntä saati kappaleita. Mutta perspuolta kyllä on näytelty. Tottakai sitä silloin täytyy mediassskina perustella. Voi Luoja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b0e64be0-0ef1-4e8f-a05f-3b4b39dcf714
Bess perustelee housuttomuuttaan
54
940
Vastaukset 54
- Anonyymi
Kyllä. Jos laulu tai lauluääni on kateissa niin pylly esiin. Niin teki eräs.Erikakin.
- Anonyymi
Kehnosti kävi Erikallekin. Akka senkun vanhenee, ura jämähtää soimaan samaa rainaa ja ukoille riittää kyllä nuorempiakin herkkuja,jos on vaan valtaa tai rahaa. Bessin tissit taitaa olla pienet näytettäviksi kun perskannikat sensijaan paljastetaan koko matkalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehnosti kävi Erikallekin. Akka senkun vanhenee, ura jämähtää soimaan samaa rainaa ja ukoille riittää kyllä nuorempiakin herkkuja,jos on vaan valtaa tai rahaa. Bessin tissit taitaa olla pienet näytettäviksi kun perskannikat sensijaan paljastetaan koko matkalta.
Erika tulee menestymään ja se on aivan varma asia !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta missä ammatissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei enää näytä siltä. Ja se on hyvä.
- Anonyymi00042
Anonyymi kirjoitti:
Mutta missä ammatissa?
No sinä Erikan arvostelija taidat loistaa ainoastaan tällä palstalla, joten voin hyvin kuvitella miltä SINÄ näytät..
Otan osaa jo etukäteen. - Anonyymi00043
Tissi-Bess liitelee jossain hyvin korkealla muiden ihmisten yläpuolella! Maku meni kerta rysäyksellä kun syytti äänimiestä utareidensa kopeloinnista. Pikku suomen pikkutyrkyt on todellista pelejengiä😁
- Anonyymi00044
Anonyymi kirjoitti:
Mutta missä ammatissa?
Joo, poliisi katsoo sitä "ammattia" aika paljon sormiensa läpi nykyään.
- Anonyymi00052
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole juuri menestynyt? Suomessa on nämä "uudet" naislaulajat kun ääni ja karisma ei riitä, niin vaatteet vähenee?
- Anonyymi00056
Anonyymi kirjoitti:
Mutta missä ammatissa?
On se siihen toiseenkin ammattiin jo aika rupsahtanut. Punainen -30% -alelappu vaan kankkuun, niin joku voi kiinnostua.
- Anonyymi00058
Anonyymi00052 kirjoitti:
Eipä ole juuri menestynyt? Suomessa on nämä "uudet" naislaulajat kun ääni ja karisma ei riitä, niin vaatteet vähenee?
Tämän ajan trendi
- Anonyymi
Bess laita tarakka jakoon, sillä voi tienata paremmin kuin huonolla lauluäänellä.
- Anonyymi
Jakoa vaan kaikelle kansalle. Mä en ite tykkää bessin ulkonäöstä enkä sen hampaista. Mut ehkä joku vähemmän nirso tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jakoa vaan kaikelle kansalle. Mä en ite tykkää bessin ulkonäöstä enkä sen hampaista. Mut ehkä joku vähemmän nirso tykkää.
Wappuna Himoksella oli nämä XU-ryhmäseksiorgiat.
Areenan pääesiintyjä oli BESS.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wappuna Himoksella oli nämä XU-ryhmäseksiorgiat.
Areenan pääesiintyjä oli BESS..No niinpä. Miksiköhän... Vai eikö kohta enää muualle kutsutakaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en diggaa sen silmistä.
- Anonyymi
Bessa on miljonääri perheensä kautta, joten raha ei ole ongelma.
- Anonyymi00034
Anonyymi kirjoitti:
Mä en diggaa sen silmistä.
Mä tykkään sen takasilmästä.
- Anonyymi00037
Suomessa ja myös muualla naislaulajien taktiikka on aina ollut että jos ei ääni ja karisma riitä niin vaatteet vähenee? Eipä W. Houston koskaan näytellyt tissejään tai persettään kun ääntä oli enemmän kuin tarpeeksi? Ongelmia tuli kun alkoi heilua narkkari porukan kanssa?
- Anonyymi00045
Anonyymi kirjoitti:
Bessa on miljonääri perheensä kautta, joten raha ei ole ongelma.
Ai nekö sen "keikat" kustantaakin ?
- Anonyymi00050
Anonyymi kirjoitti:
On teillä jutut.
Bess on niin sikaihana!
tälläinen vanhempi valtiomies ymmärtää aikuisuuden kypsyttämän ihanan naisellisuuden arvon.
Teuvo. - Anonyymi00055
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mä tykkään sen takasilmästä.
Kakkonen on ykkönen.
- Anonyymi00059
Anonyymi00055 kirjoitti:
Kakkonen on ykkönen.
Vaihda miehiin
- Anonyymi
Astuisin erittäin mielelläni kakkoseen.
- Anonyymi
Totta kai.
- Anonyymi
Tämä astuja se pilaa kaikki ketjut.
- Anonyymi
Sinua en astuisi.
- Anonyymi
Voi eikä! Ketähän se ei astuisi kakkoseen 🤭.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi eikä! Ketähän se ei astuisi kakkoseen 🤭.?
Päälle minäkin bessiä astuisin. Jäis vaan persikat pystyyn kun rintavarustus on olematon.
- Anonyymi00046
Anonyymi kirjoitti:
Päälle minäkin bessiä astuisin. Jäis vaan persikat pystyyn kun rintavarustus on olematon.
Bessillä on lituska perse.
- Anonyymi
Luojalle siitä kiitos.
- Anonyymi
Eiköhän nämä tämän päivän "laulajat" ole unholassa jo muutaman vuoden päästä.
Sitten kun ura on kestänyt vaikkapa 30 v, voidaan puhua artisteista, jotka edelleen saa kansan liikkeelle.
Nykynais"laulajajilla" ei ole ääntä, honottavat, sössöttävät. Mikä helvetti tuossakin on? Ei se ole hienoa, ei seksikästä, mutta kai se on syy siihen, että vedetään perse esiin, kun ääntä ei ole. - Anonyymi
Tämä valas voisi mennä Afganistaniin
- Anonyymi
Heippa, emme tule ikävöimään sinua.
- Anonyymi
Joo. Siellä tukevat ovat kovaa valuuttaa.
- Anonyymi
Niin ne pikkutähtöset tekee, paljastuksia ja paljasta pintaa, kun pitää pysyä näkösällä muilla avuilla kuin laulutaidolla. Useita esimerkkejä, kuten tämä, Erika ja Abreu.
- Anonyymi
Joo, Abreuhun olen todellakin pettynyt. Tuli aikanaan niin vakavasti otettavana ilmoille mutta nykyisin aina vaan vaatteet vähentyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, Abreuhun olen todellakin pettynyt. Tuli aikanaan niin vakavasti otettavana ilmoille mutta nykyisin aina vaan vaatteet vähentyy.
Liittyyköhän toi jotenkin ikääntymiseen. Mitä vanhempi torso sitä vähemmän vaatteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liittyyköhän toi jotenkin ikääntymiseen. Mitä vanhempi torso sitä vähemmän vaatteita.
Ja sitten laardit esille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torso taidat itse olla todellakin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorella naisella on paikat yleensä kohdillaan, mutta näiden vanhempien käkien ei kannata esitellä rasvakudoksiaan. Se vaan nyt on säälittävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorella naisella on paikat yleensä kohdillaan, mutta näiden vanhempien käkien ei kannata esitellä rasvakudoksiaan. Se vaan nyt on säälittävää.
Kun katsoo kesäisin kadulla käveleviä nuoria naisia, on oksettava katsoa. Läskit hyllyy vyötäröllä ja paljaana vielä näkyvissä Lihavia ja kuinka kalliiksi tulee yhteiskunnalle, kun myöhemmin sairustuva moniin sairauksiin ylipainonsa takia.
- Anonyymi00038
Anonyymi kirjoitti:
Torso taidat itse olla todellakin !
Häpeä noita6sanojasi!
- Anonyymi00047
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Susanna Penttiläkin panobusseineen. Hyi olkoon !
- Anonyymi00048
Anonyymi kirjoitti:
Nelli Matulan tisuset on lähes näkymättömät. Rusinat taitaa vähän kohottaa puseroa. Katso vaikka Vain Elämästä.
- Anonyymi00032
Ois se soma hetki, kun heräis ja Bess makais pylly paljaana kyljellään.
- Anonyymi00033
On Bessiä ja Behmiä ja Olgaa ja Vestaa.....samaa mitäänsanomatonta pötkyä
- Anonyymi00039
Höpö noita sinunkin juttujasi. Kaikkia ihmisiä pitää arvostaa ihmisenä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Höpö noita sinunkin juttujasi. Kaikkia ihmisiä pitää arvostaa ihmisenä.
En minä ainakaan arvosta, aloholiseteja ja huumeiden käyttäjiä.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
En minä ainakaan arvosta, aloholiseteja ja huumeiden käyttäjiä.
Eiks alkoholisteja mieluummin, kuin aloholiseteja?
- Anonyymi00049
Unohtamatta Minttua ja nyt jo Matulaakin.
- Anonyymi00051
Tota miten se akka voi perustella housuttomuutta kun näyttelee vaan litteetä persettään. Onks kaikki paino mennyt utareisiin.
- Anonyymi00054
On näköjään. Loppuja läskejä pitää kasassa kureliivit niinkuin sillä elähtäneellä vikmanillakin.
- Anonyymi00057
Ei ihan täysillä kulje ,höperö.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 761245
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241205Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔821167Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129975Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m7958- 60864
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.79793Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132692Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50672Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80642- 146574
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90550- 48547
- 25527
- 36515
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11510Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää47506- 45502
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.86482- 19466