Tämä vain sotahulluuden nimiin ja hyödyttömänä !?
Olisiko kansan ja nuorison aika tehdä jotain,ainakin varoittaa !?
Kaksi älytönta ja toteuttamis päätöstä, Maaminat ja Raideleveyden muutos, kuin kuu taovaalta !?
12
253
Vastaukset
- Anonyymi
Tuhota voi monelle tavalla Suomen ja sisältäpäin !?
- Anonyymi
Natsi-Putin tuhoaa Venäjän.
- Anonyymi
Onko niin arkajalkoja,kuin Suomen kansanedustajat,eihä olman länsikateutta sotaa Ukrainassa,vaikka suuri häpeä oli lännelle Natoineen,Afkanistan sodan karkuunlähtö !?
- Anonyymi
Putler on sotahullu.
- Anonyymi
Miksi et tuomitse Venäjän militarismia ja natsismia?
Venäjä on sotinut Putlerin valtakausilla mm. Ukrainassa, Georgiassa ja Syyriassa.
Venäjä on sotahullu diktatuuri. Sen sotatoimissa ei ole mitään puolustettavaa.
Ryzzät pois Ukrainasta ja omaa maataan rakentamaan! - Anonyymi
Avaaja on sotahullu putinisti, joka kannattaa Venäjän sotatoimia, siviilien surmaamista ja Venäjän sotarikoksia.
- Anonyymi
Putlerin hyökkäyssota on umpihullua fasismia.
- Anonyymi
Jokainen AITO pasifisti tuomitsee Venäjän hyökkäyssodan Ukrainassa.
- Anonyymi
Venäjä on sotahullu natsidiktatuuri.
Fiksuimmat venäläiset ovat jo muuttaneet pois Venäjältä länteen. - Anonyymi
Tunnin pilipalijuna Turkkuseen mutta kummalle puolen jokkee? Älytöntä.
- Anonyymi
Putin rikkoi Venäjän perustuslakia hyökkäämällä Ukrainaan. Putin on sotahullu maanpetturi, joka on hirtettävä aamunkoitteessa kuivaan katajaan!
- Anonyymi
Putinin sodissa on kuollut satojatuhansia venäläisiä ja muunmaalaisia ympäri maailmaa. Putin on vietävä Haagiin oikeuteen ja tuomittava samoin kuin natsijohtajat 1940-luvulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442594Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381829
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477