Virtanen's nettikauppa mainostaa sivuillaan ortopedisia lenkkikenkiä suomenkielellä . Mainostaa, että yli 4000 tutkimusta tehty ja myös HUS mainitaan suosittelijoissa. Epäilyni heräsi, kun yritin palauttaa tuotteet. Sähköpostilla ei yhteyttä ja puhelinumero asiakaspalveluun ei käytössä. Tilatut kengät huonolaatuiset ja vasemman jalan kengän pohja väärin liimattu tuoteviallinen. Klarnaan otin myös yhteyttä palautuskoodiin liittyen, koska en halua maksaa viallisista tuotteista. Ei mitään apua. Siellä hoonoa soomea puhuva naishenkilö kehoittaa ottamaan yhteyttä virtanen's nettikauppaan. Tyhmä ohje asiakaspalvelijalta koska OLIN JUURIKIN ILMOITTANUT, ETTEI KAUPPAAN SAA YHTEYTTÄ MITENKÄÄN! Ei ole tällä firmalla ihan puhtaat jauhot pussissa. Laitoin heidän fb- sivuille realistisen kommentin etteivät tekovikaiset kengät ole ortopediset. Samalla hetkellä kommenttini hävisi ja minut estettiin. Sivustolla on vain hyviä tai loistavia kommentteja näkyvillä.
Virtanen's ortopediset kengät nettikauppa
9
723
Vastaukset
- Anonyymi
Tossa kaupassa ei ole mitään rehellistä tai Suomalaista.
- Anonyymi
ei ole mitään hyvää sanottavaa! Ostin kengät mutta eipä kuulu ei, eikä kauppaan saa yhteyttä.
- Anonyymi
Sama ongelma!
- Anonyymi
Tilasin kengät 1,5 kk sitten eikä kenkiä ole tullut. Asiakaspalvelu ei vastaa, heidän sähköpostikin on epäilyttävä virtanenssoumi.com -päättyinen. Ihan selkeä huijaussivusto, älkää tilatko mitään! Onneksi sain maksun peruttua Klarnasta.
- Anonyymi
Minulla täsmälleen samanlainen kokemus kuin aloittajalla. Slip on -kengät olivat halpa, kitkerälle haisevat kopiot. Yhteyttä yritykseen ei saanut palautusta varten. Onneksi tilasin Klarnan kautta ja heidän asiaa tutkittuaan maksoin vain 3,99 € palautuskuluja vaikka kenkiä en ole palauttanutkaan. Tein Virtanen's-firmasta ilmoituksen Kilpailu- ja kuluttajavirastolle.
- Anonyymi
Jos firmalta ei suomenkielisestä sivustosta huolimatta löydy toimipaikka- tai sijaintitietoja, alkavat hälytyskellot soida. Suosittelut julkkisten ym. avulla aiheuttavat saman reaktion. Muutaman euron näennäisestä säästöstä voi koitua suuri harmi.
- Anonyymi
Jengi tilailee kenkiä ulkomailta tietämättä yhtään edes miten niissä menee koot? Ette oo Suomessa kauppoja löytänyt?
- Anonyymi
Hälytyskellojen pitäisi soida, jossa yrityksellä ei ole kunnollisia yhteystietoja saati toimipaikkaa. Samoin julkkisten suosittelut ym. ovat yleensä sataprosenttisesti keksittyjä.
- Anonyymi
Juu.
Samaan huijauksen lankesin itsekin.Tilasin ortop.kengät,tulikin sisätossut,aivan levottomat.Palautin kengät osoitteeseen mistä ne oli lähetetty.Osoitetta ei löytynyt.Kengät tuli takaisin,en hakenut.Lähetin monta sähköpostia,ei vastausta.Menetin 62 euroa.Firmaan ei saa yhteyttä.Aivan huijausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24945419Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3411278Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy21510916Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369731Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858548Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2306539Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03230Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302269- 391807
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261540