Mietin, että ajatteletko sinä minua?..
Kaipaan sua, Ope
46
2003
Vastaukset
- Anonyymi
Ajattelen sinua niin kuin sinä ajattelet minua.
- Anonyymi
Osa minusta lähti sinun mukaasi.
- Anonyymi
Mihin?
- Anonyymi
Sinä lähdit, minä ikävöimään jäin... 😧😥 Luulin ettet tuu enää takasi 💔 menin niin tiloihin ku näin sut taas 💛🥹🤯❤️ Ei ollut kyllä mun aloitus mutta olis voinut olla
- Anonyymi
Well, people hate thinkin https://youtu.be/GwME44M0j_c?si=5cZg9NahWBiCH3y0
- Anonyymi
Opella taitaa olla muutakin ajateltavaa ;)
- Anonyymi
Älä ny viitti lannistaa, ei varppina oo ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ny viitti lannistaa, ei varppina oo ;)
Ainakin jollain opella on.........
;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
;)😂🤣
- Anonyymi
et oo poistunut missään vaiheessa mun sielusta, päästä etkä myöskään puhelimesta ;) vaikka kaukana olitkin, niin lähellä kuitenkin, ajatukissani joka ikinen päivä <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et oo poistunut missään vaiheessa mun sielusta, päästä etkä myöskään puhelimesta ;) vaikka kaukana olitkin, niin lähellä kuitenkin, ajatukissani joka ikinen päivä <3
❤️
❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin ainakaan minä.
Olisinpa vaan mielessä ja etenkin puhelimessa
ja saisin viestin edes. :( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
;)Varmaan monellakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin ainakaan minä.
ja saisin viestin edes. :(Hän kyllä sai multa viestejä 🙂 ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kyllä sai multa viestejä 🙂 ap
Milloin?
Nyt olis kiva saada. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin ainakaan minä.
ja saisin viestin edes. :(Minä voisin laittaa että vieläkin ikävä sinua❣️🤩 ja kysyisin että mitähän tämä on kuin ei mee ohi ollenkaan että muistatkohan sinä vielä minua 😔 sitten voisin kysyä että saako entistä opettajaa kutsua muruksi vai onko se laitonta 🤪😂
Sun luona tuntui heti kuin kotiin olisi tullut ja siltä se tuntuu edelleen aina kun nähdään tai ajattelen ees sinua ❤️ ja samaan aikaan sytyn susta ihan valtavasti 🔥👩❤️💋👩 Jospa sinäkin oisit tuntenut sen kemian niin... 🥹🥳🤸 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin?
Nyt olis kiva saada.Viimeksi oli talvella.
- Anonyymi
Minun ope ajatteli vain tuhmia kokoajan mutta kielsi minua tekemästä niin 🤭😜 oi niitä aikoja 😍
- Anonyymi
Yoel opps not convince like anyone, lost boys
- Anonyymi
Mun ei onnekseni tartti tollaisia miettiä ajatteleeko joku mua vai se etu tinnituksessa on mummi opetti et kun korvat soi ni joku ajattelee sua oikea oli muistaakseni ni joku mies ja vasen ni nainen en o ihan varma
https://youtube.com/shorts/3RSdcB6zedI?si=_MeFHHCkcY3rqIRY
Ite tulee toisinaan mietittyä miltähän kotsan ope mahtaa nykyään näyttää pidin siittä miltä hän näytti kun yläastetta kävin - Anonyymi
Ajattelen.
https://www.youtube.com/watch?v=AWKUF7xhuIw
---- Anonyymi
Hyvä kutubiisi🩷tallensin
- Anonyymi
Ootko varma ettei ns valeopettaja
- Anonyymi
🤣Mun hope ainakin oli koska ei hän ollut vielä valmistunut... 😂😁 mutta totta hän mulle oli ja on edelleen mutta ei enää opettaja vaan rakas, ainakin tahtoisin olla hänen omansa enemmän kuin mitään♥️ - Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣Mun hope ainakin oli koska ei hän ollut vielä valmistunut... 😂😁 mutta totta hän mulle oli ja on edelleen mutta ei enää opettaja vaan rakas, ainakin tahtoisin olla hänen omansa enemmän kuin mitään♥️ - Sivusta
Mutta nyt hän taitaa olla valmistunut joten senkin vuoksi haluaisin halata häntä kunnolla ja kuiskata korvaan onnen toivotukset 🤗🥰🌹 tosin siitäkin on varmaan jo tuhat vuotta mennyt aikaa mutta ei se mitään, parempi myöhään kuin ei milloinkaan!
- Anonyymi
Ajattelen ❤️
- Anonyymi
Peiton alla 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peiton alla 😉
Sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua.
🔥😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🔥😘
Melkonen tunnustus opettajalta 😘🧡🤫🤭
- Anonyymi
Kukas tuhma takarivin poika siellä taas huutelee? Jälki-istuntoa tulee, jos tuommoisia utelet.👩🏼🏫
- Anonyymi
Aika keskinkertaista huttua taas aloittajasetä. Ketkä muuten istuu bussissa takaosassa? Vapaalla olevat kuskit ja säätäjät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika keskinkertaista huttua taas aloittajasetä. Ketkä muuten istuu bussissa takaosassa? Vapaalla olevat kuskit ja säätäjät
Pleikkarin kaukosäätimiä asap huutaa joku aina selän takana, kovia pelaamaan ovat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pleikkarin kaukosäätimiä asap huutaa joku aina selän takana, kovia pelaamaan ovat
Siellä juveneskioskin kulmilla kuhina käy
- Anonyymi
Yliopistossakaan ei opeteta rakkaudesta. Ehkä amiksessa osaamisperusteisesti
- Anonyymi
Jooo
- Anonyymi
Työtöntä humanistia pätevämpää yleisasiantuntijaa ei vaan voi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työtöntä humanistia pätevämpää yleisasiantuntijaa ei vaan voi olla.
👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍👍👍
Ehkä insinööri
- Anonyymi
Onneksi opettajilla on pitkä kesäloma aikaa kuherrella oppilaiden kanssa(aikuisten sellaisten ja entisten.. ) 😁🤭 mikä toivottavasti jatkuu kesän jälkeenkin ❤️
- Anonyymi
Olis joskus aikoinaan tehny mieli jäädä kotsan open tukiopetukseen keksimään kaikkea kivaa tekemistä hänen kanssaan siitä huono aine vaan tukiopetukseen että mulle oli ainakin jo isäni äiti opettanu kaiken mitä kodinhoidosta vähintään piti tietää ja ysin numerolla olis ollu hänenkin vaikea selitellä opettajanhuoneessa miksi juuri minun olisi pitänyt jäädä tukiopetukseen mu eipä se ainakaan mua estäny haaveilemesta kuinka hyvältä se olisi saattanut voinut tuntua kun olisi voinut ottaa hänet takaapäin opettajan pöytää vasten ja olisiko se tuntunut hänestä hyvältä ja voi kuinka aina odotti kotsan tuntia että pääsi katselemaan häntä ja haaveilemaan kuinka ja miten hän nauttisi tulla otetuksi kuinka hyvältä se olisi saattanut tuntua kun olisi ensin kielenkärjellä kiusannut hänet sen jälkeen olis voinu nousta hänen reisiensä välistä ohjata kovan kyrvän hänen häpyhuuliensa väliin ottaa häntä vyötäisiltä kiinni ja hitaan kiduttavasti painaa kova kyrpäni hänen ihanan märkään pilluunsa hmmm.... loputuloksena jäin miettimään kuinka se voisi onnistua niin ettei siitä kukaan muu saisi edes tietää kuin minä ja hän josko olisi ollut pienikin mahdollisuus silti sain hillittyä itseni aina ettei alkanu edes seisoon vaikka fantasiat välillä oli vähän villimpiäkin
- Anonyymi
En lainkaan.
- AnonyymiUUSI
Onko oikeasti näin paljon kohtatovereita? 😯
(Entiseltä) opelta sellainen vastaus, että joka päivä olet mielessä. Viimeisin viesti puhelimessa on sinulta, kun toivotettiin hyvät kesät jne. Onkohan vielä joku asia, jonka varjolla olla yhteydessä? 😕 Kesä suhun tutustuen… en voisi nyt mistään hienommasta haaveilla.- AnonyymiUUSI
Ei osu, mut onnea ja voimia sulle 🤗 ap
- AnonyymiUUSI
Tänä kesänä ku ootte toivotelleet vai onko kauemmin aikaa sitten? 🤔 Jos ois mulle niin mulla on kyllä vieläkin sun numero tallessa, eikä yhteydenottoon sen kummempaa asiaa tarvitse ees olla, voit laittaa vaikka pelkän moi viestin tai vaikka sydämen, kysyä ehkä mitä kuuluu ❤️ Kaipaan sua ihan valtavasti🥹 - sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tänä kesänä ku ootte toivotelleet vai onko kauemmin aikaa sitten? 🤔 Jos ois mulle niin mulla on kyllä vieläkin sun numero tallessa, eikä yhteydenottoon sen kummempaa asiaa tarvitse ees olla, voit laittaa vaikka pelkän moi viestin tai vaikka sydämen, kysyä ehkä mitä kuuluu ❤️ Kaipaan sua ihan valtavasti🥹 - sivusta
Kysy vaikka että jäikö meiltä kenties jotain kesken silloin kun minun oli mentävä 😘😔🥺
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847