Olen viimeaikoina huokaillut normaalia enemmän katsellessani tuolia, jolla usein istuit. Mietin rentoa olemustasi.. miten laitat jalat suoraksi ja valahdat tuolilla alemmas. Miten puhut ja miten ihana olemuksesi on kun seisot tai puuhaat jotain. Äänesi kun kutsut minua nimellä.. sitä ajattelen...Haluaisin paljon nähdä sinua, sanoa nimesi. Suunnittelen, että kun näen, en peitä jälleennäkemisen iloani. En vtussakaan! Mutta lupaan toki muiden ollessa paikalla ollessa hillitä itseni.
Olen lähestyvä vain jos haluat. Joten vain jos edelleen yhtä ihanasti puhut ja katsot, kutsun sinua ja vastaan samalla mitalla.
Käyn vähän kuumana
37
608
Vastaukset
- Anonyymi
Miehelle?
- Anonyymi
Naiselle?
- Anonyymi
Sä et taida käydä ihan täysil kaveri hoi
- Anonyymi
Miehelle hyvinkin. Sille jonka takia tämä tyttö tulee olemaan väsyneenä töissä tänään. Ajatukset ja tunteet ja keho jne. 💫💥💯
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle hyvinkin. Sille jonka takia tämä tyttö tulee olemaan väsyneenä töissä tänään. Ajatukset ja tunteet ja keho jne. 💫💥💯
ApHyvää huomenta, tsemppiä työpäivään. You go get him. 👍☕
N sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää huomenta, tsemppiä työpäivään. You go get him. 👍☕
N sivustaKiitti sulle 😊 ☕
- Anonyymi
Minkä värinen tuoli?
- Anonyymi
Punainen nahka tuoli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punainen nahka tuoli
Okei, ohi sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punainen nahka tuoli
Ohi täälläkin.
- Anonyymi
Puun värinen luonnollinen. Tämä ap.lta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Periaatteessa kyllä, mutta siihen liittyy silloin ilkikurisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Periaatteessa kyllä, mutta siihen liittyy silloin ilkikurisuus.
En ymmärrä, selitä miten.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä, selitä miten.
ApVäärä tuoli luultavastikin siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi män.
- Anonyymi
Pidän nimestäsi. Siksi sanoin sen aina tervehtiessäni sinua. Joka kerta 😉
- Anonyymi
Ohi sitten.
- Anonyymi
Niinhän sä sanoit. On tyhjää, kun et ole enää sanomassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sä sanoit. On tyhjää, kun et ole enää sanomassa.
Emme näe toisiamme 🙂
- Anonyymi
Aika moni jotka mut tapaa sanoo mun nimen😁miksköhän.
- Anonyymi
😜👉🧯💨🥵
- Anonyymi
🤣
😂
- Anonyymi
R………. sitte joskus ku saadaa viimein olla yhessä. Viel on matkaa. Oot aina ja edelleen kuumin kaikista. Ei noista mihinkään ole. Ja mä tiiän et vartioit mun tekosia.
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️
On luusereita ja sitten on kulta voittajia
- Anonyymi
Kelles rouvalle sinä aloittajasetä nyt kirjoittelet ja onko sen mies vaa hidaste?
- Anonyymi
Ei voi olla ainakaan minä moni on aikoinaan sanonnu vittu osaatko näyttää rennolta edes paikollas istuessa
- Anonyymi
Jotkut sitä yrittää, mutta ihan kävellessäkin näyttää ku ois kanki ahteriza, siinä ei bilelasit auta
- Anonyymi
Oliko tämä vitsi?
- Anonyymi
Ehkä sä kelaat inasen liikaa tätä palstaäijän tuotantoa koska yhdistät näitä jatkuvalla syötöllä johonki muuhun yksilöön?🙄
- Anonyymi
🪑👀
- Anonyymi
Ei kiinnosta ollenkaan. Hanki elämä ja fokusoi muuaalle.
- Anonyymi
Hanki sinä vaikka oikeanvärinen kapseli ja juo vettä päälle. Sitten heitä voltti. Kaipaamani ei ole juntti, joten ihan turha yrittää jauhaa pskaa
- Anonyymi
Onko tässäkin aloituksessa kyse emättimestä, palstasetä jaja?
- Anonyymi
Tuolikin on museoitava1
- Anonyymi
his jöy kuumana yölläkin, niin voi nukkua tuuletusikkuna auki ja pelkät boxeri-housut tai pikkuhousutkin vain sängyssä nukkuessa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4613927Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181672- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991398Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 521286
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441069
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331057