Onko välisellä alueella nudisti rantaa? Laittakaa sijaintia näkyville että löytää niin jos sattuu edes olemaan. Yyteriä ei kuulemma ole enää mutta onko siellä kuitenkin jollaintapaa kuitenkin ? On vaan liian kaukana joten mielummin tuohon väliin jos olisi. Kyllä vaan kiinnostaa nähdä vieraita naisia ja vaimo vilkuilisi mielellään vieraita kaluja. Vaimo oikein odottanut tulevaa kesää. Juteltu asiasta muutaman kerran ja vaimo lämpeni olevinaan hyvin kun vihjaisin että jos on tilaisuutta niin haluaisin nähdä vaimon pitävän kädessään vierasta kalua ja saada seisokki aikaan rannalla. Vaimolle sopi hyvin ja puhunut ihan itse miten ihmeessä semmoiseen tilanteeseen oikein pääsee tässä oikeassa elämässä. Noo yritetään nyt näin edes löytää paikkaa joten odotellaan josko tähän ketjuun tulisi seudun ranta tietoa. Luulisi jonkun rannan olevan hieman tähän puuhaan olevan suuntautunut ajan saatossa. Nuori täysin kokematon pojankoltiainenkin käy vaimolle oikein hyvin jota vaimo voisi jopa opettaa. 16V täytyy olla ikää ja ylöspäin mutta ukkomiehet on ihan täyttä myös eikä tartte olla mikään lihaskimppu vaan normi ukko. Kysyin vaimolta että mitäs jos kättely vaiheessa himot kasvaa uroksella niin voisiko hieman suuhun imuutella kalua tai jopa päätä kastaa posliini huulten väliin niin ensi oli että ei ei ! Noh jatkoin jutustelua että se kyllä sopisi minulle niin aikakun meni niin jo vain sekin onnistuu jos vain uros on vaimon mieleen eli lopullinen päätös on vaimon kuka pääsee halutessaan liukkaitten huulien väliin pyöristämään sitä. Toinen juttu vaimon ehdotuksesta on jos joku toinen pariskunta on ihan vieressä ja yhdessä pannaan omia puolisoita mutta saisi katsella kosketus etäisyydellä puuhia puolin ja toisin ja voisi koskea vierasta paria siinä samalla. Noh odotellaan miten käy herääkö foorumin ilkimykset vai onko ihan asiallista juttua myös. Voi hitto! Aamulla töihin ja kello noin paljon voi jessus! Öitä!
Kristiinan kaupunki Kokkola välillä nudisti paikkaa
Anonyymi-ap
3
113
Vastaukset
- Anonyymi
Mee hevon vittuun sen kuppasen akkas kanssa
- Anonyymi
Rohkeasti vaan kokeilemaan uusia paikkoja. Niin mekin ollaan tehty ja helposti löytyy rauhallisia paikkoja.
- Anonyymi
Varsinkin niuvanniemen suljetulta teille buaahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022096- 991527
- 1211263
- 771222
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51987
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36902
- 33794