Hei
Haluaisin saada munaa ja mieheni haluaisi olla aisapari
Vinkkejä mistä löytää seksikumppari?
Minua jännittää kovasti heittäytyä emmekä ole aiemmin kokeilleet tuollaista.
Haluaisin löytää turvallisen seksikumppanin joka voisi toteuttaa fantasiamme. Minä haluaisin saada isoa kyrpää takaa päin mille voisin ulista vaikka kuinka yrittäisin olla hiljaa. Ja mieheni saisi katsoa epätoivoista kiimaani ja tämän jälkeen nussia turvonnutta vittuani..
Nimimerkillä epätoivoinen
Haluaisin saada munaa
Anonyymi-ap
10
505
Vastaukset
- Anonyymi
Mistäpäin olet. Kyllä kiinnostaa
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Vantaa
- Anonyymi
Spedellä taas sekottaa buaahaa
No täällä olisi kokenut ja kestävä Master minun kesämökillä voitaisiin esim
snapChat mementohki- Anonyymi
Miten teiät tavoittaa? Kyselee mies melko läheltä Vantaata...
- Anonyymi
Mistähän löytää mies puolisen... Maksullisen..
Moikka, voisi kiinnostaa tutustua aloittajapariin.
Asustelen Vantaalla myös, ikää 44v.
Mitenkäs teidät tavoittaa tämän S24 keskustelun ulkopuolelta?- Anonyymi
Mistä päin olette? Kiinnostaisi seuranne... Olen mukava ukm 56v pirkanmaalta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1894918Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063999Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 513420
- 563419
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232306
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211929Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788