Olisiko sensuuri vittu vaikka spämmätään .ok

Anonyymi-ap

Asia meni hyvin vitutti saatanasti. Joo ensimmäinen kerta alkoi kysyivät olenko selvä hyvä. Voin olla vähän outo kelpasi osoitin päätä olen järjissöni ja selvä tänään ei ollut syytä käydä. Miksi kerroin kivalle tutulle myyjä älke syyn en ole syystä joka yleensä olen vähän outo syy vitutti perkeleesti kelpasi hyvä kiitos, että ymmärsitte paras paluu jourmtsassa mitä voi missään paikakisista saada kiiitos. Ei muuta ei muuta vaikka olisi muutakin yleensä sote keskus yrinirmeliä joo oli väliporrass joka kuunteli yli tunnin ei Irmeli itse soita. Kun perkele turhaan hoitajat yritää käytää minun ääneen paska luokkaa olevia kykyjään johon ovat saaneet koulutusta. Vittu uskokaa jos haluatte osaan asia saatana hyvin suunnilleen paremmin kuin moni hoitaja. Omakanta joo on luettu välistä vituttaa jamitä jäljellä huumoria on paskaa viimeisin asia jonka luin on vuolas tai jotain vastaavaa 4 tai ehkä 6 kertaa kai sitten hyvä jos uskotte itse. Kerron its
E houöitaja joka kertoi jotain puheella ajatus vastaus aika vähän liian pitkä vastaus en muista ääni muuttui saatan paljon asiassa ei tarvitse mitään taitoa se en koskaan ole kuulut hoitskun ääntä tämmöisenä. Kysymys misä on kyse ja miksi ketä suojellaan. Ajatus kysyin oikein en tiedä miksi. Kysymys tallasinko tajuamatta liian isolle vapaalle vahingossa. Joo Irmeli jod halut kertoa muuta kuin paskaa viimeksi pidit turpasi kiinni et kysynyt liikoja etkä kommekäsitys millänratkaistaak joo voittntoinut mitään öåkuuntelieöit omakanassq on ratkaisu asiaan jotain laita pyövelille pää pölkylle. Haista vittu jos on asiaa ja mieti öyutää mikä on oikein kelpaa minulle ja toinen vähän outo diagnoosi perkele jos muu ei kelpaa lukekaa serkalin lääke jota en n tarvitse valmisteen tuoteselostus aivan oikea voi pyyhkiä jotain ylimääräistä jos pakko ja totta en aio olla minlökään psyko pellen arviotavana Mielenterveys kaikki mitä myöntänyt on totta nykyään ei haittaa enbö tarvitse mitään psyyke lääkettä .lääkitys pakkobepilepsia diabetes typeryydestä 2 ja kolesterolia veren paine tai sydän orloc 5.mg en tiedä onko tarpeen rosuvastin en tiedä onko tarpeen ja ilman reseptiä primaspan 100.mg jos tarve kommentoida jos jotain muuta kuin vittuilla jättäkää väliin jos asiaa luen jos vitsin ehkä vituilua ja asiatonta kommenttia on ollut tarpeeksi ihme etten röteidän takia ile tappanut ketään joka on syytön syystä että on pakko tai olen sitä joka ei ole jäänyt kertomatta hullu. Joo ettei jää sanomatta HAISTAAA VITTU PELLET.
E. R. Ei ole hävettävää muilla on

5

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et voinut sinun edelliselle kanavalle tätä laittaa? Vaikka kylläkin on todella mielenkiintoisia juttua, jopa niin että pistän oman netin tämän jälkeen kiinni

• Anonyymi

hyvä jotain jos tiedät miksi oikein ja mikä on syy ei varmaan kelpaa sinulle ketä suojellaan miksi ja minkä taki jopa hyvät ihmiset ovat valmiita työntämään kätensä paskaa. omat kommeha semmoinen hyväksyn asiota jotantit ikävä ei vrmaan sopivia tai relevanteja. miksi teen näin kysy miksi teen turhaan asiaa jonka takia voin joutua joo jotta kaikki ymmät'rtää hullujen huoneele. kerron yksi ystävä sanoi ennen kuin yritin mitään totuus miksi teet tuon vaikka pari väärää sanaa jos ei enää merkitse tai vaikuta elämääsi turhaan tiedät itsekin. miksi joo tiesin ja kaikki kusipäät on ollut mukana minua vastaan,i ihme jos mitä puhun ette usko painukaa vitte, halusin oikeutta, mitä voitin ja menetin menetin kaiken ,,, kai hyvä ja oikein taisi mennä äitikin ja muuta hyvä kiitos painukaa vittuun, tuskin teillä on edes omaatuntoa. onnistuite muutamaan minut näiden kuukausien myötä ajatelen kuin ammatti rikollinen paha semmoinen hyväksyn asiota ja ratkaisuja joita en ennen omatunto mitä jäi jos on sana mitä en ymmärrä . perkele jos ette ymmärrä mitään miksi menkää sotekeskukseen nuolemaan jokaisen persettä. tehkää se jos ettään miksi teen tätä ettekä mitään ymmärrä tään te käsitä kritiikittä joositten. suksikaa vittuun jos ette muuta käsitä vaika ensin nuolkaa ylilääkärin perse ja muut sen jälkeen voitte painua helvettiin jos se on kohta liityn porukkaan.

• Anonyymi

Katsos porkkana on herännyt .

• Anonyymi

Mä tykkään kun puhutaan suoraa asiaa, pysyn hyvin kärryillä, vaikka en edes tiedä mistä puhutaan. Näinhän se maailmassa menee, nyökytellään vaan, vaikka pommi putoaisi niskaan ja p….kat housuissa.
      Herätkää !

• Anonyymi

Taas mennään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      66
      6331
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      64
      5717
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      133
      4878
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      62
      3995
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3865
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      36
      3277
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      69
      3051
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      62