Samaan aikaan Saksi-Riikka on määrännyt Kelan häätämään jopa vammaisia pois kodeistaan kun vuokra on ollut muutaman euron "liian" korkea!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011274791.htm
https://yle.fi/a/74-20157793
Pensa-Mauri ajelee veronmaksajien piikkiin alle kilometrin matkoja sadoilla euroilla kuukaudessa!
32
225
Vastaukset
- Anonyymi
Pistää vihaksi tämän persuvähemmistön touhut!
- Anonyymi
Typerä mies..luulee olevansa kovinkin tärkeä ukko..taksikortti pois ja bussi kortti tilalle.
Vastenmielustä touhua- Anonyymi
Muut kuin laardipersut jaksavat kävellä 0,9 - 1,5km hengästymättä.
- Anonyymi
Tässä linkki Maukan taksisuhailuun:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9dd0bfdb-16c5-433e-8045-9b950491782c - Anonyymi
Persut ovat rötösherroja
- Anonyymi
Persujen pitää nyt ottaa kaikki ilo irti etuoikeuksistaan - kahden vuoden päästä heillä on enää kansanedustajan takuueläke. Ja kansa huomauttelee tiuhaa "mene töihin".
- Anonyymi
Muutama vuosi sitten eniten käytti taksia vihreiden Niinistö.
- Anonyymi
Eräs demari ajelutti isoilla mustilla autoilla kapakkareissut kavereineen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs demari ajelutti isoilla mustilla autoilla kapakkareissut kavereineen .
Ja aluttaa myös ensi vaalien jälkeen, kun taas persut joutuvat liftaamaan.
- Anonyymi
Epämiellyttävä tyyppi. Vastaukset taksituhlailusta ovat ylimielisiä ja vittuilevia. Tuollaisten paskiaisten annetaan johtaa maatamme ja tehdä kansaa koskevia päätöksiä. Ukko ulos vaan!
- Anonyymi
Ville Niinistö se vihreä joka eniten käytti taksia muutama vuosi sitten .
- Anonyymi
Mutta silloin vammaisia ei häädetty kodeistaan muutaman euron takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta silloin vammaisia ei häädetty kodeistaan muutaman euron takia.
Kusipäitten hommaa tuo vaatimus vammaisten halvempien asuntojen etsimisestä !
Eivät edes ynmmärrä että monella vammaisella on paljon apuvälineitä jotka vaativat tilaa mikä näkyy asumismenoissa, mutta aivan järjetöntä tämä vaatimus on siksikin että he tarvitsevat myös paljon asunnon muutostöitä joka satavarmasti syö ne kuvitellut asunnonvaihtoon kuvitellut säästöt.
Tämä hallitus on kuin hullu mies huittisista ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kusipäitten hommaa tuo vaatimus vammaisten halvempien asuntojen etsimisestä !
Eivät edes ynmmärrä että monella vammaisella on paljon apuvälineitä jotka vaativat tilaa mikä näkyy asumismenoissa, mutta aivan järjetöntä tämä vaatimus on siksikin että he tarvitsevat myös paljon asunnon muutostöitä joka satavarmasti syö ne kuvitellut asunnonvaihtoon kuvitellut säästöt.
Tämä hallitus on kuin hullu mies huittisista !Olemme tosiaan hulluja. Eikä empatia kuulu meidän politiikkaan.
Nimim. riikka
- Anonyymi
Onko Maurin kortti kuivumassa?
- Anonyymi
Sdp pelastaa meidät, kohta ajellaan kaikki taksilla kelaan ja huitsin nevadaan reput täynnä rahaa. Rahaa on.
- Anonyymi
Kuvittelepa omalla kohdallasi, kävelisitkö itse miten pitkiä matkoja jos sinullakin olisi alkoholismistä johtuva katkokävely.
- Anonyymi
Sitäpaitsi Mauri pelkää maahanmuuttajia eikä uskalla kävellä Helsingissä edes 900 metriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäpaitsi Mauri pelkää maahanmuuttajia eikä uskalla kävellä Helsingissä edes 900 metriä.
Miten Mauri väistää hesassa mamutaksin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Mauri väistää hesassa mamutaksin?
Tilaa keskuksesta valkoisen kuljettajan.
- Anonyymi
Käyttää parempaa taksia, esim. Kovanen
- Anonyymi
Kovasen kuskit ovat erittäin hyvin ruskettuneita :)))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasen kuskit ovat erittäin hyvin ruskettuneita :)))
Mutta Mauri soittaa etukäteen että varmasti tulee oikeanvärinen kuski.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Mauri soittaa etukäteen että varmasti tulee oikeanvärinen kuski.
Jos on aikaa odottaa tuntikausia, niin mikäpä siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on aikaa odottaa tuntikausia, niin mikäpä siinä.
Mitäs kovapalkkaisella tyhjäntoimittajalla muuta on kuin aikaa?
- Anonyymi
Pensa-Mauri petti persut suosimalla takseja, jotka bensan sijasta kulkevat pääosin dieselillä tai sähköllä.
- Anonyymi
Ei persut tuota ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei persut tuota ymmärrä.
Persut saalistavat kuin riivatut jokaisen euron irti joka paikasta, kun siihen on vielä mahdollisuus. Meno on kuin SMP:n loppuaikoina, silloin kun SMP:n puoluesihteerinä hääri muuan Timo Soini. Seurauksena oliskin sitten SMP:n konkurssi. Samaa kaavaa menevat hallapurrat nykyisin.
- Anonyymi
Mauri lupasi puolittaa "pentsiini" hinnat jos pääsee aluevaltuustoon, siis silloin ensimmäisissä aluevaaleissa.
- Anonyymi
diesel-mersua parempaa taksikyytiä ei voi saada.
- Anonyymi
Kansanedustajien luulisi pystyvän maksamaan taksimatkansa itse suuresta palkkiostaan. Loppuisi muutaman minuutin kävelymatkojen kulku takseilla veronmaksajien laskuun ja saisivat edustajat vähän hyötyliikuntaakin.
- Anonyymi
pensa-maucca on röyhkeä ja härski ja kus on nousi päähän kun ps
pääsi hallitukseen luulee olevansa suurikin herra
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191692
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37973Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38851Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730