Himoitsen isäpuolta, miten voisin tehdä aloitteen

Anonyymi-ap

Tämä tapahtui minulle eilen illalla, kun tulin kesätöistä kotiin.
Olen siis vielä 15 vuotias tyttö mutta täytän ihan pian 16 ja asustelen äitini ja sen uuden miesystävän, Matin luona.

Olen kyllä mielestäni hyvännäköinen ja urheilun, varsinkin tanssin ansiosta olen hyvävartaloinen, joten tiedän saavani poikaseuraa, jos vaan tahdon. Kysymys onkin siitä, että himoitsen itseäni paljon vanhempia miehiä, jotka ovat itsevarmoja ja jotenkin, miten sen sanoisi, ehkä näyttävät jo olemuksellaan, että osaavat hommat...

Eli, tulin siis kotiin eilen töistä ja istahdin sohvalle, isäpuoleni, joka on jo 55 vuotias makaili toisella sohvalla myöskin töistä tultuaan, sellaisessa puolimakaavassa asennossa. Sillä oli vain shortsit jalassa ja nautin katsella, kun sillä on melko hyvä kroppa. Ei nyt sixpackkiä ole, mutta jotenkin niin miehekäs ja kuitenkin suht hoikka ylävartalo.

Samalla kun juteltiin, niin en voinut itselleni mitään, kun vilkuilin sen haaroihin, jossa pullisteli sen kulli. Jotenkin sen asento siinä oli sellainen, että näin kyllä ettei se mikään pieni ole, vaan kunnolla pullotti housuissa.

En voinut mitään, että mulla alkoi oikeasti tuntua pillussa, että alkoi kiihottaa, ja varmaan puolet siitä mitä se puhui mulle, niin meni ohi, mä vaan katselin aina kun oli mahdollisuus, etten jää kiinni, sen shortsien etumusta.

Otin hupparini pois ja pidin sitä sylissäni, näköesteenä, kun mun oli pakko koettaa samalla painella omia haarojani. Se ei huomannut mitään, kun hupparini suojassa nostin hametta niin, että pääsin koskettamaan pikkareiden päältä mun pillua. Se tuntui niin kuumalta ja tunsin kuinka se oli jo turvonnut. Silittelin keskisormella housujen läpi itseäni ja tunsin, kuinka pikkarini alkoivat pikkuisen tuntua märiltä. Minulla on silleen taipumus tulla tosi märäksi, melko helposti ja nytkin pikkarit menivät ihan liukkaiksi kankaan päältä, joka vaan lisää kiihotti mua.

Mun omaan nenään jo tunsin tuoksun, tai sitten vaan kuvittelin, kun aistit oli niin herkkänä. Mutta sydän jyskytti ja tuntui että oli pakko pidätellä hengitystä, ettei se olisi paljastanut mun tilaa. Matti jutteli edelleen päivän kuulumisia ja kyseli multa myös, ja musta tuntui, että on vaikea keskittyä sen kysymyksiin. Musta näytti, että Matti alkoi jotenkin ihmettelemään mun käytöstä ja vastauksia, kun se jotenkin pidempään katsoi mua silmiin. Vaikka sillä on tapa katsoa aina kasvoja, kun se juttelee jonkun kanssa, niin nyt se oli jotenkin erilainen katse, tai sitten vaan kuvittelin.

No, joka tapauksessa, se sanoi pian, että lähtee suihkuun, kun on ollut töissä niin lämmin päivä, että tuntuu olevan hikinen. Mä en kyllä haistanut mitään hikeä, pelkästään sen hyvänhajuisen tuoksun, mitä se käyttää.
Kun se nousi ylös ja käveli mun ohitseni, niin voisin vaikka vannoa, että sillä oli housuihin tullut lisää kokoa. Mietin, että oliko sillä alkanut kulli jäykistyä? Oliko se tajunnut mitä teen hupparini alla, vai voisiko se olla myös kiinnostunut musta?
Mietin onko se puutteessa, jos äiskä pihtaa, kun ne ainakin on koko ajan pikku riidoissa ja tuntuu, että kaikki ei ole hyvin.

Jäin istumaan sohvalle Matin lähdettyä ja heitin hupparin sylistäni. Nostin hameeni vyötärölle ja työnsin käteni pikkareiden sisään. Mun oli pakko alkaa runkata, kun tuntui, että mun pillu aivan huutaa kosketusta. Vaikka en ole ollut kuin kahden pojan kanssa sängyssä ja en ole kovinkaan kokenut tai mikään kullihaukka, niin nyt olisin niin halunnut, että joku olisi tullut ja nussinut mua kunnolla.

Kuulin kun pesuhuoneessa alkoi vesi virrata suihkusta ja en tiedä mikä muhun meni, kun lähdin kohti pesuhuonetta. Näin, että ovi oli raollaan, ja tuntui että sydän tulee ulos, niin kovaa se jyskytti jännityksestä, kun lähestyin oviaukkoa. Mun oli pakko päästä näkemään millainen isäpuolen vartalo on ilman vaatteita.
Hiivin hiljaa, vaikka ei se kyllä voi kuulla mua, kun on suihkun alla, mutta en halunnut jäädä kiinni vakoilemisesta.

Kun varovasti vilkaisin oven raosta, niin näin, että Matti oli selin oveen päin, joten uskalsin katsoa uudelleen, ehtisin kyllä vetäytyä näkyviltä, jos se kääntyy toisinpäin.
Katselin kuinka hän seisoi selin muhun ja ihailin sen hartioita, käsivarsia ja selkää, ne olivat jotenkin niin hiton miehekkäät. Sillä oli uskomattoman kiinteä peppu ja kuvittelin samalla miten haluaisin pitää siitä kiinni samalla kun se olisi mun päällä.
Jatkoin ihailuani ja huomasin, että kun se alkoi pestä itseään, niin se peseminen tuntui keskittyvän kulliinsa. Musta näytti, että se hiljalleen alkoi runkkaamaan? ....

7

1248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinhän minä rankkasin koska en saanut mielestäni kuvaa sinusta . Olin jo kauan haaveillut että pääsisin joskus kellistämään sinut ja nyt siinä sohvalla näytti siltä kuin olisit salaa vilkuillut mun sortseissa oleva kulliani.
      Minua alkoi panettaa ja en uskaltanut kuitenkaan kokeilla miten olisi oikeasti käynyt jos olisin alkanut hyväillä sinua.
      Mielestäni seisoin sinun edessä ja riusuin sortsini alas paljastaen jo hyvässä seisokissa olevan kullini sinulle. Oohh .. ottaisit siitä kiinni ja runkkaisit kullia ottaisit suuhun imettäväksi.
      Riisuisin pikkarisi ja kullini painaisin sinun tiukkaan kiimaiseen pilluun.
      Haaveena vain.

• Anonyymi

Edelleen se oli selin muhun päin, ja piti samalla koko päätä suihkun alla, joten uskalsin jatkaa tuijottamista. Sen käsi ihan selvästi liikkui kullin seudulla ja kyllä, ei tuo voinut olla enää mitään normaalia pesemistä vaan se oikeasti runkkasi. Mua kiihotti ajatus, että olin ehkä saanut sille myös kiiman päälle.
      Itse olin edelleen hame vyötäröllä ja laitoin jälleen käteni alkkareiden sisään ja samalla kun katselin isäpuoleni runkkausta ja vaikka en sen kullia nähnytkään, niin mua kiihotti niin kovasti tämä tilanne.
      Mun pillu oli tulessa ja olin niin märkä. Hinkkasin pilluani kolmella sormella ja tuntui niin hyvältä, että varmasti Matti olisi kuullut mun huohotukseni, ellei hän olisi pitänyt päätään myös suihkun alla.

Matti kääntyi hieman suihkussa ja pelästyin ja menin piiloon niin, että se ei voinut nähdä mua. Olin hetken paikoillani ja vilkaisin nopeasti uudelleen ovenraosta ja näin että se ei edelleenkään voinut nähdä mua joten uskalsin jatkaa vakoiluani, mutta nyt huomasin saunan lasiseinän kautta peilikuvan, jossa isäpuoleni vartalo näkyi sivulta ja kyllä, sillä oli kulli kädessä ja se seisoi niin kovana. Uskomaton kulli, tai kyrpä tuo on, seisoi upeasti ylöspäin sen runkatessa sitä.
      Mun silmät vaan tuijotti sen kyrpää ja olisin niin halunnut mennä sen viereen ja ottaa kiinni siitä. En ole koskaan oikein pitänyt suihinotosta, mutta nyt olisin ollut heti valmis kyykkymään siihen viereen ja ottamaan tuon kullin suuhuni.
      Mulla oli jo niin uskomaton kiima päällä että kun näin että Matti vaan runkkasi koko ajan kovempaa ja lopulta sen jalat alkoivat notkua ja se sai orkun. Vähän huonosti näin lasiseinän peilikuvasta, mutta sen verran näin sen spermasuihkut, että se oli mulle viimeinen niitti. Tungin kolme sormea pilluuni ja viimeiset runkkaukset itselleni, niin sain myös itse järkyttävän kovan orkun.
      Tuo oli varmaan kovin mitä olin koskaan saanut ja tärisin vain hetken aloillaan ja koetin pitää suuni tiukasti kiinni ettei mun huohotukseni paljastaisi mua.

Sitten vetäydyin oviaukosta pois ja lähdin takaisin sohvalle istumaan, koska nyt oli pakko istua ja saada itseni taas normaaliksi.

Koko illan mun mielessä ei ollut mitään muuta kuin tuo tilanne ja aloin miettimään, miten voisin päästä tilanteeseen jossa isäpuoleni laittaisi kätensä mun pillulle ja ehkä tekisi jotain muutakin, mutta uskallanko alkaa keimailla sille tai jotain? Suoraan en koskaan voisi sanoa sille, että himoitsen sitä.
      Täällä syntyisi sota, jos se kertoisi äiskälle, mitä olisin ehdottanut. Eikä Mattikaan varmaan tekisi mitään, kun oon kuitenkin alaikäinen ja sen tytärpuoli....

Mitenkä mä voisin edetä?

• Anonyymi

Huomasin saunan oven heijasteessa että olit ovenraossa katselemassa kun olin suihkussa runkkaamassa.
        Pitää miettiä miten uskaltaisin edetä kun näyttää siltä että olet kiinnostunut minusta jollakin tavalla.
        Pitänee kiusoitella sua illalla lisää kun äitisikin on yötöissä.
        Olis tietenkin hyvä pudottaa vahingossa pyyhe lattialle nyt kun olen tullut suihkusta mutta ei ehkä sitä kuitenkaan.
        Jos sattuisi niin hyvin että sinä menisit suihkuun ja tulisit sitten pyyhe päällä keikistelemään eteeni noin niin kuin vihjeeksi.
        Tai kulkisit pikkarit jalassa täällä toppi päällä mua kiusoitella ja istuisit viereen sohvalle varovainen jalat auki.
        Uuh olis kyllä mieletöntä saada riisua sut ja alkaa suukottelee ympäri kehoasi . Aistia kiimaisen tuoksusi.
        Haavikko vain.

• Anonyymi

Buaahaa, Spede se jaksaa jauhaa-aa-aa-aaa-aaa-aaaa-aaaa-aaaah-ha-ha-haaaaaaaaaa!
      Mulle menee kato lujaa!

• Anonyymi

Anna luonnon hoitaa, hameen alta pikkarit pois, ja runkkaamalla välillä pidät itsesi märkänä. Pysyt isäpuolen lähellä ja tuoksutat oikein kunnolla. Pakko se on isäpuolen jotain reagoida kun käyt kiimoissasi ja isäpuolesikin on kiimoissaan hajuistasi.
      Pidä kumi aina valmiina mukanasi jos et vielä pillereillä vielä ole. Olet siinä iässä että että raskaannut todelle herkästi. Eli ei paljaalla hetkeksikään sisään. Tilanne on niin kiihottava että isäpuolellasi voi lentää spermat sekunneissa.
      Ja muista vastuusi, leikit tunteiden tulella ja näpit siinä palaa, mutta älä syytä muita kuin itseäsi.

• Anonyymi

Tätä ei usko nuoren tytön kirjoittamaksi kukaan.

• Anonyymi

Sinähän ne nuoret tytöt tunnet !

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      467
      4074
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1702
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1536
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1484
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1418
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1385
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1326
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1245
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      45
      1099
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      34
      1078
    Aihe