Kuolen näihin sydänsuruihin.. taidetaan molemmat tarvita aikaa?

Taas meni viesti estolle, mut tiiän että tarvitset aikaa nyt rakas.. ja se on okei, en häiriköi enempää. Se jo sattui tarpeeksi, että sanoit, että en kelpaa koska mulla on penis, kyllä mä voin sen poistattaa, ja alan treenaan salil pelkkää pyllyä, ja hommaan estrogeenia, jotta voin vihdoin olla mitä oon aina ollut..eikä musta tule sellaista josta tietää et on trans, vaan kaunis nainen sinulle. Lupaan sen sulle rakas, me molemmat voidaan olla vapaitaa tän maailman kahleista sitten ja olla vaan "me", kaksi kaunista ja rikkinäistä sielua, jotka yhdessä luo voimaa toisilleen. Kukaan muu nainen ei pysty korvamaan sua, oot mulle luotu.. se tuo vaan surua mulle olla väärien ihmisten kanssa, kun sä oot se jota sydän janoaa, se joka ymmärtää ja pystyy rakastamaan minua minuna.. </3

37

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En halua olla ilkeä ja pahoittaa mieltäsi, mutta hae ammattiapua. Minäkin olen ollut kuolettavasti rakastunut, mutta tuo sinun epätoivo on ihan omaa luokkaa.
      Sulka jää rlämä elämättä kis roikut täällä tehtailemassa viestejä ihmiselle, joka ei sinua halua.
      En tiedä millainen sää siellä on. Täällä paistaa aurinko. Lähde ulos ja jätä puhelin kotiin.

• Hän oli mun ainoa ja nyt teen kuolemaa, kun en saa olla hänen kanssaan💔🖤🩷.. ja mulla on jo apua.. en vaan usko et he pystyy tuomaan mun rakkainta Veeraa takas mulle, tai auttaan mua oleen se nainen joka oon aina kokenut olevani🥹💔

• Anonyymi

Ok, olet oikeassa😊👍❤️

• Anonyymi

Onneksi en ole VEERA ENKÄ VEERAN PUPU!

• 💔💔 aito rakkaus ja sielunyhteys on raskasta.. ois helpompaa olla vaan tunteeton psykopaatti ja hyväksikäyttää naisia/miehiä, mut musta ei ole siihen.. synnyin tunteikkaana ja herkkänä ja niin mä kuolen, en ala satuttaan muita ihmisiä kokemieni vääryksien takia, inhoan incelkostajia ja muita vastaavia, mun ainoa toive oli et saisin olla mulle rakkaimman Veeran kanssa onnellisena yhdessä🩷❤️💔

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

💔💔 aito rakkaus ja sielunyhteys on raskasta.. ois helpompaa olla vaan tunteeton psykopaatti ja hyväksikäyttää naisia/miehiä, mut musta ei ole siihen.. synnyin tunteikkaana ja herkkänä ja niin mä kuolen, en ala satuttaan muita ihmisiä kokemieni vääryksien takia, inhoan incelkostajia ja muita vastaavia, mun ainoa toive oli et saisin olla mulle rakkaimman Veeran kanssa onnellisena yhdessä🩷❤️💔

Kyllä miehet saa olla tunteellisia ja ei kukaan voi vaatia edes RAKKAUDESTA vaihtamaan sukupuolta, koska et kelpaa hänelle tuollaisena kun olet syntynyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä miehet saa olla tunteellisia ja ei kukaan voi vaatia edes RAKKAUDESTA vaihtamaan sukupuolta, koska et kelpaa hänelle tuollaisena kun olet syntynyt.

Mä tiedän, mutta mä haluan olla hänen naisensa, se on mun suurin unelma ja haave, oon aina tiennyt, että oon nainen sielultani.. en voi sille mitään että oon biologisesti mies, huoh.

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Mä tiedän, mutta mä haluan olla hänen naisensa, se on mun suurin unelma ja haave, oon aina tiennyt, että oon nainen sielultani.. en voi sille mitään että oon biologisesti mies, huoh.

Ai nyt väität itseäsi taas näille vinttivikaisille naiseksi, kutrn välillä sen susifarssin kanssa. No ilmankos ne on pörränneet tässä ku kärpänen gagas. T

• Anonyymi

Menen pois ja nyt pysyn poissa. Se on se, mitä haluat ja mitä minäkin haluan. Se on lopulta paras. Ollaan totuttu toisiimme ja siksi on vaikeaa. Kerrain vain nyt kovasti kirpaisee?!?!

• En luovuta sun /(hänen) suhteen. Miksi tämän pitää olla näin vaikeaa, kun se olisi niin helppoa?

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

En luovuta sun /(hänen) suhteen. Miksi tämän pitää olla näin vaikeaa, kun se olisi niin helppoa?

Jos Veera on hetero ja miehen kanssa, niin miten haluaisi sinua, joka haluaa olla nainen. Vai mitä nyt en ole ymmärtänyt?

• Anonyymi kirjoitti:

Jos Veera on hetero ja miehen kanssa, niin miten haluaisi sinua, joka haluaa olla nainen. Vai mitä nyt en ole ymmärtänyt?

Veera sano mulle et tykkää vaan naisista...

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

En luovuta sun /(hänen) suhteen. Miksi tämän pitää olla näin vaikeaa, kun se olisi niin helppoa?

Kyllä sä vaan nyt luovutat. Ymmärrätkö mm? - - Roosa

• Anonyymi

Kyllä on sekavaa. Kyllä.

• Anonyymi

No niinpä onkin sekavaa settiä tämä palstaäijän profiilien puskeminen. Onko sulla oikeen tutkijan paperit kun osaat nuon laukoa? Sivusta tee sulle vttuilee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä onkin sekavaa settiä tämä palstaäijän profiilien puskeminen. Onko sulla oikeen tutkijan paperit kun osaat nuon laukoa? Sivusta tee sulle vttuilee

Oikeisiin töihinkin vois mennä eikä leikkiä palstalla etsivää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeisiin töihinkin vois mennä eikä leikkiä palstalla etsivää

Ja miten joku miespuolinen hattivatti alentuukin tälle teinityttöjen tasolle- tutu päälle

• Anonyymi

Pikkuhiljaa elämä voittaa kirjaimellisesti. Työ tunkee elämään, uudet tuttavuudet tunkevat elämään, minulla mies tunkee elämään ja lapset tunkevat. Olemme eläneet pitkää välitilaa etsien suuntaa. Nyt suunta on löytymässä. Antaa elämän tulla!

• Ei se noin mene. Haluun et tää elämä päättyy mahdollisimman pian, sillä ilman sielunpuolikastani tästä ei tule yhtään mitään..

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Ei se noin mene. Haluun et tää elämä päättyy mahdollisimman pian, sillä ilman sielunpuolikastani tästä ei tule yhtään mitään..

Käyn joskus lukemassa. Ehkä kommentoinkin. Ei kokonaan lopu. Ei ole tarvetta sille. Kuitenkin irrottaudun, se tekee minulle hyvää ja on välttämätöntä.

• Anonyymi

Kumpi sinä nyt oikein olet syntyessäsi?

• Mies, mutta aivoiltani täysin nainen..

• Anonyymi

Jos tämä huru-ukko vastaisi sinulle olevansa nainen, niin mitä se merkitsisi sinulle? Ding dong taidat olla kyllä

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Mies, mutta aivoiltani täysin nainen..

Mulla menee taas toisinpäin rakas, mä oon nainen, mut aivoiltani mies. Eli tasoissa ollaan. 50/50. Ja en mä oo sua estänyt. Oot lähettänyt sen vääräl veeral. En mä sua rakas koskaan estäisi.❤️ Se oikee sun omasi

• Anonyymi

Tappaa pitäisi....

• Tapa, se on voitto mulle, kun saan vihdoin olla Veeran kaa maailmassa joka ei oo näin sairas (rinnakkaises ulottuvuudes), pliis tapa mut, teet palveluksen🩷🖤🙏

• Anonyymi

No onhan sulla muksu se mauseri mitä oot täällä mainostanut. Sheimausko se ny ahristaapi?

• Anonyymi

Koetko että saat rapanipa kannatusta tai nostatusta täältä? Aletaanko laittaa kirjaimia, että ketä upeita ihmisiä veikkaisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koetko että saat rapanipa kannatusta tai nostatusta täältä? Aletaanko laittaa kirjaimia, että ketä upeita ihmisiä veikkaisin?

A S P T H M JNE haluaako joku puhdistaa itsensä? Mitähän sille kannattais tehdä sitte

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Tapa, se on voitto mulle, kun saan vihdoin olla Veeran kaa maailmassa joka ei oo näin sairas (rinnakkaises ulottuvuudes), pliis tapa mut, teet palveluksen🩷🖤🙏

Sinusta vielä nousee fenix lintu tuhkasta joku päivä.

• Anonyymi

No en nyt tapa todellakaan. Minä kuitenkin lopetan kirjoittamisen. Minulla ei ole asiaa enää😃Täytyy mennä päiväunille😊

• voisitko tappaa kuitenkin... en kestä enää...

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

voisitko tappaa kuitenkin... en kestä enää...

Käyt palstasetä hakemassa jotain kivoja nuppeja tohtorilta tai kadulta, kyllä se siitä kato

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Miehestä naiseksi ja naisesta mieheksi niinkö?

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Älä puhu tuollaisia rakas. Oon sun tukena aina, enkä jätä sua koskaan. Mä rakastan sua niin paljon, ettet tiedäkään. Oot mulle kaikkein tärkein täs maailmas❤️🔥🩷

• Anonyymi

Siis... eikö hänellä ollutkaan poikaystävää?

• Anonyymi

Ei sielun tasolla ole miestä ja naista. Et ole aivoiltasi nainen. Olet sielultasi feminiininen, vaikka olet mies. Se että on feminiininen luonteeltaan tai käytökseltään ei tarkoita, että on nainen. Sama toisin päin; maskuliininen luonne ei tarkoita, että on mies.

Älä silvo itseäsi tai ala syömään hormoneja, kadut vielä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      461
      3927
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1672
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1398
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1286
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1069
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1057
    Aihe