Otan nakuna aurinkoa, naapurit haukkuu

Nudistina omalla pihalla

Asun rivitalossa, ja otan pihalla alasti aurinkoa.
Jo on aikoihin eletty, kun naapurien akat katselevat minua kun seitsemättä ihmettä.
Ajattelisi että akat olisivat ennenkin alastomia miehiä nähneet.
Mutta haukkuvat, ja kirkuvat naama punaisena että pitäisi muka olla miehellä vaatteet päällä kun pihalla aurinkoa ottaa..
Kummalisia naisia ovat.

17

5658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiva uni

      Kurjaa herätä arkitodellisuuteen. Kerrohan muuten, mikä on tuo "akka".
      Siis sinäkö mies ja naapurissa ainoastaan "akkoja"?
      Mene kipin kapin äidin luo ja käske vaihtaa ne "akkavaipat" puhtoisiin.
      Helpottaa oloasi taatusti.
      Kivoja unia ensiyöllekin.

      • minna

        Voi sinua kikkeli Kalle sinäkö olet minun naapurini joka nakuna makailet meidän rivaripihassa.
        Nyt äkkiä vaatteet päälle,älä kaikille näyttele itseäsi,minua inhottaa kun olet alasti pihalla ja aina kun kuljen pihalla,laitan silmät kiinni.
        Kuule se on rajansa kaikella,jonkunlaista säädyllisyyttä pitää olla auringonotolla eikä nakuna aurinkoa ottaa.
        Olet säälittävä kikkeli Kalle.


      • Nudistina omalla pihalla
        minna kirjoitti:

        Voi sinua kikkeli Kalle sinäkö olet minun naapurini joka nakuna makailet meidän rivaripihassa.
        Nyt äkkiä vaatteet päälle,älä kaikille näyttele itseäsi,minua inhottaa kun olet alasti pihalla ja aina kun kuljen pihalla,laitan silmät kiinni.
        Kuule se on rajansa kaikella,jonkunlaista säädyllisyyttä pitää olla auringonotolla eikä nakuna aurinkoa ottaa.
        Olet säälittävä kikkeli Kalle.

        Voi teitä naisia,vaikka otan aurinkoa alasti pihalla, niin en tarkoita että olisin joku viidakon Tarzan, tai seksisymboli, kaukana siitä.
        Mutta mikä ero on siinä että nainen voi ottaa aurinkoa kelteisillään, muttei mies?
        Voi tuota tekopyhyyttä.
        En minä näyttele itseäni muutakuin auringolle,saatura sentään en kaipaa yleisöä, varsinkaan naapureiden paheksuvia vanhojapiikoja.
        Ja miten miehen pitäisi aurinkoa ottaa turkikset niskassa, ja karvalakki päässä?
        Voi teitä, te itse olette säälittäviä.


      • minna
        Nudistina omalla pihalla kirjoitti:

        Voi teitä naisia,vaikka otan aurinkoa alasti pihalla, niin en tarkoita että olisin joku viidakon Tarzan, tai seksisymboli, kaukana siitä.
        Mutta mikä ero on siinä että nainen voi ottaa aurinkoa kelteisillään, muttei mies?
        Voi tuota tekopyhyyttä.
        En minä näyttele itseäni muutakuin auringolle,saatura sentään en kaipaa yleisöä, varsinkaan naapureiden paheksuvia vanhojapiikoja.
        Ja miten miehen pitäisi aurinkoa ottaa turkikset niskassa, ja karvalakki päässä?
        Voi teitä, te itse olette säälittäviä.

        Enemmän rihkamaa ympärille,ei sitä tarvitse ilkosilla olla pihalla,vaan laittaa enemmän vaatetta päälle.
        On se sentään säädytöntä kun ilkosillaan makaa pihalla.
        Kenenkään ei tarvitse tiirata vaan minnepä silmät laittaa kun joutuu pihassa kulkemaan ja kyllä suututtaa kun sinä siellä alasti makailet,kyllä pitäisi olla jotain häveliäisyydentuntoa ja eikä itseään esittele naapureilleen.


      • Kerrostalossa
        minna kirjoitti:

        Enemmän rihkamaa ympärille,ei sitä tarvitse ilkosilla olla pihalla,vaan laittaa enemmän vaatetta päälle.
        On se sentään säädytöntä kun ilkosillaan makaa pihalla.
        Kenenkään ei tarvitse tiirata vaan minnepä silmät laittaa kun joutuu pihassa kulkemaan ja kyllä suututtaa kun sinä siellä alasti makailet,kyllä pitäisi olla jotain häveliäisyydentuntoa ja eikä itseään esittele naapureilleen.

        Minne sitä silmänsä laittaa, eikö tosiaan pihalla ole muuta kun minun värkkini katsottavaa.
        En tiiraile , mutta minne sitä silmänsä laittaa... voi hyvänen aika.
        Ja minä säälittävä olisin, ja paskat.


      • ansku
        Kerrostalossa kirjoitti:

        Minne sitä silmänsä laittaa, eikö tosiaan pihalla ole muuta kun minun värkkini katsottavaa.
        En tiiraile , mutta minne sitä silmänsä laittaa... voi hyvänen aika.
        Ja minä säälittävä olisin, ja paskat.

        Jokainen saa ottaa aurinkoa pihallaan niin paljon kuin haluaa,mutta ei alasti.Jonkilaista häveliäisyyttä olla pitää,siinä minä olen Minnan kanssa samaa mieltä.
        Eihän rivitalo piha tai kerrostalojen pihat mitään nudistipaikkoja,missään esitellään itseään alasti,joten rajansa kaikella.


      • yksi vain
        ansku kirjoitti:

        Jokainen saa ottaa aurinkoa pihallaan niin paljon kuin haluaa,mutta ei alasti.Jonkilaista häveliäisyyttä olla pitää,siinä minä olen Minnan kanssa samaa mieltä.
        Eihän rivitalo piha tai kerrostalojen pihat mitään nudistipaikkoja,missään esitellään itseään alasti,joten rajansa kaikella.

        eikös oma piha ole kuitenkin omaa aluetta, eikä toisten sinne tarvitse katsella tai muulla lailla tuppautua. Saahan omassa kodissaankaan siis sisällä olla just niin kuin haluaa, eikä toisilla ole siihen sanomista. Olisivat akat naapurissa tyytyväisiä edes että kerrankin jotain näkivät.
        Kyllä minä miestä katson jos vapaa ehtoisesti alasti on. Jos ei haittaa itseä niin miksi pitäisi haitata toisiakaan.
        Tässän oli kyse omasta oihasta eikä julkisesta paikasta!


      • Rivitalossa
        yksi vain kirjoitti:

        eikös oma piha ole kuitenkin omaa aluetta, eikä toisten sinne tarvitse katsella tai muulla lailla tuppautua. Saahan omassa kodissaankaan siis sisällä olla just niin kuin haluaa, eikä toisilla ole siihen sanomista. Olisivat akat naapurissa tyytyväisiä edes että kerrankin jotain näkivät.
        Kyllä minä miestä katson jos vapaa ehtoisesti alasti on. Jos ei haittaa itseä niin miksi pitäisi haitata toisiakaan.
        Tässän oli kyse omasta oihasta eikä julkisesta paikasta!

        Arvon herra asuu rivitalossa. Hänellä on ainoastaan osakekirjat, jotka oikeuttavat asumaan omistamassaan huoneistossa.
        As. Oy omistaa kiinteistön ja tontin. Herralla ei ole omaa pihaa, eikä yhtiössä todennäköisesti katsota suopein silmin hänen "nakuiluansa".


      • Anonyymi
        Rivitalossa kirjoitti:

        Arvon herra asuu rivitalossa. Hänellä on ainoastaan osakekirjat, jotka oikeuttavat asumaan omistamassaan huoneistossa.
        As. Oy omistaa kiinteistön ja tontin. Herralla ei ole omaa pihaa, eikä yhtiössä todennäköisesti katsota suopein silmin hänen "nakuiluansa".

        Jos Jumala olisi tarkoittanut ihmisen nähtäväksi alasti hän olisi luonut ihmiselle kaksi korvaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Jumala olisi tarkoittanut ihmisen nähtäväksi alasti hän olisi luonut ihmiselle kaksi korvaa

        Oli jo korkea aika tämäkin aloitus vielä nostaa...


    • Mää

      Mun mies ottaa aurinkoa alasti, pesee autonsa alasti ja grillaa alasti! Mutta me asutaankin maalla ok-talossa. MUUTA!

      • Sirkku

        Heh, toihan kuulosti hauskalta, ei ihme että maalla on kuulema mukavaa! Mäkin haluaisin ajaa moottoripyörällä alasti. Ja grillata alasti. Oi joi, täytyy totta tosiaan muuttaa teillepäin!


    • Naapurin nainen

      Äkkiä sisälle siitä, hyvä mies. Muuten tulee julkisivulautakunnan virkamies ja korjaa sut taajama-alueen ilmettä pahentamasta. Hus hus sisälle ja äkkiä! Tai laita nyt edes jotkut narustringit päälles. Sitten on kattos meillä ihmeteltävää keskenämme, että millainen komistus sulla siellä kukkarossa on, ei se tuommoinen peli vetele, että sitä esitellään ehtaa tavaraa vallan tarjottimella!

      • Nudistina omalla pihalla

        Minä köllötän alasti omalla pihallani, ei ne valtakunnan viskaalit nyt talon pihoja käy katselemassa.
        En minä esittele kenellekkään, tai no, auringolle sentään.
        Mitä sitä mies naisten hepenissä, minä en stringejä tarvitse =)


      • yx mimmi
        Nudistina omalla pihalla kirjoitti:

        Minä köllötän alasti omalla pihallani, ei ne valtakunnan viskaalit nyt talon pihoja käy katselemassa.
        En minä esittele kenellekkään, tai no, auringolle sentään.
        Mitä sitä mies naisten hepenissä, minä en stringejä tarvitse =)

        Olet sinä melkoinen epeli kun sinä alasti otat aurinkoa,minä en kyllä tuollaista peliä suvaitse.
        Äkkiä vaatteet päälle,eihän nyt kukaan sukukalleuksiaan näyttele julkisella paikalla.
        Mua ainakin hävettää olla samassa pihapiirissä kun yksi makoilee nakuna,hyi olkoon.


    • aurinkoa alasti

      aurinkoa alasti
      vaatteet ovat kylmyyttä vastaan. Uiminen ja kävely rannalla on kesän parasta antia.
      Tehkää miehet perässä ja jos sukukalleudet hävettää niin käyttäkää mini stringejä kuten naisetkin (ainakin etelässä tekevät). Ei se ole seksuaalista vaan useimmiten somaa.

    • Anonyymi

      Itse asun taajama alueella omakotitalossa , ja olen myös alasti ottanut aurinkoa pihalla . Jos joku näkee minua alasti ulkona , niin se ei minua haittaa , jos eivät tykkää niin se on mielestäni heidän ongelma.
      M 64 CD💃

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe