Vasemmistolais-kommunistista Sateenkaari järjestöä.
Meillä keskustassa ei tulisi mieleenkään Sateenkaarta tukea.
mm SKP liittyi Vasemmistoliittoon 1990.
Stubb tukee suuntaa
12
100
Vastaukset
- Anonyymi
Häpeä Suomelle presidentin tuki.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Kepusss on paljonkin sateen kaari porukkaa
- Anonyymi
Presidentin ei pidä puuttua tuollaisiin ideologisiin pride tapahtumiin....varsinkin kun lapset joutuvat niissä
vaikeaan asemaan. - Anonyymi
Tynkkynen, Vigelius, Bergbom
- Anonyymi
Stubukka ei varmaan ehtinyt miettiä yön yli, eikä kysyä itseään fiksummalta, kannattaako tähän ( kään ) imagon kiillotus & somepostaus hörhöilyyn lähteä.
Mulle ihan sama jos tää porukka haluaa keskenään juhlia yhtenä iltapäivänä, MUTTA, on täysin yliammuttua julistaa minkään medioiden taholta KOKO Kesäkuuta Pride-kuuksi ja hypettää asiaa joka toisesta kanavasta + laittaa julkiset virastot yms liputtamaan yms..Mikään muu agenda, taho, ryhmä tms , koskaan ikinä milloinkaan, ei ole itselleen vaatinut yhtä kuukautta asiansa mainostamisen , saati että sellaista olisi heille myönnetty. Someajan vouhotusta, mikä ei kyllä aja tämän (kään ) porukan itselleen asettamia ongelmia pienemmiksi. Kaikki kiintiötouhu vain syventää kuiluja, niin kouluissa kuin työpaikoillakin, kohta varmaan on julkisissa kulkuvälineissäkin erilliset Sateenkaari penkit ja voi sitä heteroa joka niillä kehtaa istua. - Anonyymi
Stubb voisi vielä perua. Ei vajota tuollaiseen nuorena presidenttinä.
Punavihreitten ideologisiin leikkeihin. - Anonyymi
Stubb tukee Putinia. Putin tukee Nato Setaa, joita ei salli Venäjällä.
- Anonyymi
Valehtelu on näköjään sallittu tällä palstalla.
- Anonyymi
Keskusta ja myös vanhoillislestadiolainen Keskustan kansanedustaja äänestivät eduskunnassa aikoinaan homo avioliittojen puolesta
- Anonyymi
Mutta persutrolli kedkustalaisena.
Kommunisti paljastaa persutrollin. - Anonyymi
Näin kommentoi Suomen johtavan homopuolueen trolli suomen keskustan palstalla.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731265Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108830
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830