Stubb tukee suuntaa

Anonyymi-ap

Vasemmistolais-kommunistista Sateenkaari järjestöä.

Meillä keskustassa ei tulisi mieleenkään Sateenkaarta tukea.

mm SKP liittyi Vasemmistoliittoon 1990.

12

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Häpeä Suomelle presidentin tuki.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi

Kepusss on paljonkin sateen kaari porukkaa

• Anonyymi

Presidentin ei pidä puuttua tuollaisiin ideologisiin pride tapahtumiin....varsinkin kun lapset joutuvat niissä
      vaikeaan asemaan.

• Anonyymi

Tynkkynen, Vigelius, Bergbom

• Anonyymi

Stubukka ei varmaan ehtinyt miettiä yön yli, eikä kysyä itseään fiksummalta, kannattaako tähän ( kään ) imagon kiillotus & somepostaus hörhöilyyn lähteä.
      Mulle ihan sama jos tää porukka haluaa keskenään juhlia yhtenä iltapäivänä, MUTTA, on täysin yliammuttua julistaa minkään medioiden taholta KOKO Kesäkuuta Pride-kuuksi ja hypettää asiaa joka toisesta kanavasta + laittaa julkiset virastot yms liputtamaan yms..Mikään muu agenda, taho, ryhmä tms , koskaan ikinä milloinkaan, ei ole itselleen vaatinut yhtä kuukautta asiansa mainostamisen , saati että sellaista olisi heille myönnetty. Someajan vouhotusta, mikä ei kyllä aja tämän (kään ) porukan itselleen asettamia ongelmia pienemmiksi. Kaikki kiintiötouhu vain syventää kuiluja, niin kouluissa kuin työpaikoillakin, kohta varmaan on julkisissa kulkuvälineissäkin erilliset Sateenkaari penkit ja voi sitä heteroa joka niillä kehtaa istua.

• Anonyymi

Stubb voisi vielä perua. Ei vajota tuollaiseen nuorena presidenttinä.
      Punavihreitten ideologisiin leikkeihin.

• Anonyymi

Stubb tukee Putinia. Putin tukee Nato Setaa, joita ei salli Venäjällä.

• Anonyymi

Valehtelu on näköjään sallittu tällä palstalla.

• Anonyymi

Keskusta ja myös vanhoillislestadiolainen Keskustan kansanedustaja äänestivät eduskunnassa aikoinaan homo avioliittojen puolesta

• Anonyymi

Mutta persutrolli kedkustalaisena.

Kommunisti paljastaa persutrollin.

• Anonyymi

Näin kommentoi Suomen johtavan homopuolueen trolli suomen keskustan palstalla.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1265
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      830
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe