On se koko törsäke

Anonyymi-ap

16

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menisi metsätöihin, viikonloppuna voi hömppäheinät ajella ja seinän vierustat trimmerillä niitellä.

Puhdasta vi##uilua tuo teatteri työssä käyville on!

• Anonyymi

Mikä se estää ?

• Anonyymi

Marjapensaatkin ovat hoitamattomia kuin isännän perskarvat, mutta kyllä konevoimilla ajelu on miehekästä ja öljyjen läträäminen.

• Anonyymi

"Minä vuan ajelen ruohookoeta ja seoroon Youtuben taaluukoeta".

• Anonyymi

Ma lihtsalt sõidan rohutirtsu seljas ja lähen YouTube'i.

Onko hyvä?

• Anonyymi

Kaiken minkä miesväki pystynyt istuen kiertämään se on kierretty ja siitä yli menty missä aita on matalin.

• Anonyymi

Köyhä talous ollut Otosta lähtien kun muori hävös poikkeen, huskukin keskileikkuri köyhillä. Manni niin pihi isälleenkin, ettäettä.

• Anonyymi

Ottas Konemännistä miehen mallia. Piä värjätty ja usseemman tonnin hampaat suussa.

• Anonyymi

Laettaes korvakorun ja värjees hiukset valakeeks niin ee kalapee laekku piässä häerehtis esteetikkoja.
      Moni ee uskokkaan kuinka kova pala itseensä ihastuneelle miehelle kaljuuntuminen on.
      Itseensä ihastunutta kaljuuntuvaa suorastaan ällöttää katsoa jo pitemmälle kaljuuntunutta vanhaa miestä.

• Anonyymi

Mielenterveysongelmat näkyy miehestä jo päällepäin. Videot on nykyään aivan paskaa ilman mitään ideaa ja sisältöä.

• Anonyymi

Samoja hourupäitä kumpikin, eikun hoitoon samalla kyydillä

• Anonyymi

Ainakin peräkamarien kätköissä tv-viihteen ja internetin maailmoissa kasvaneista on kasvanut kaikki tietäviä outoja shamaaneja.
      Ovat tietävinään kaikesta kaiken mutta mitä osaavat tehdä?
      Ja jos eivät jotakin osaa niin sähköpostittavat tai googlettavat mutta samalla tyhmemmiksi tyhmentyvät.
      Mutta eivät ymmärrä, että tieto on valtaa, eikä piha täynnä roinaa ja suu täynnä turhia sanoja

• Anonyymi

Onko Pirjohannelella ollut näyttää yhtäkään omaa ideaa videolla?

• Anonyymi

Eikö aekanen poieka sua ehjiä vuatteita ite piällesä?pyhäkamppeettii on siitä halavemmasta piästä tokmannin naulakosta!ostas ies sopivia kamppeita eikä nuita lökäpöksyjä,on nämä turjakkeita!

• Anonyymi

Pirren Youtube luomusten kommenteissa kaijat kehuvat kuinka ovat saaneet Pirreltä hyvää oppia pihan ja ruuanlaittoon.
      Kissaa ja koiraakin ovat oppineet videokuvaamaan.

• Anonyymi

Saattavat kehut ja kiitokset olla puhdasta piilovi##uilua ja sätti miehiäkin kiittelijöiden joukossa naisiksi tekeytyneinä.

Mitä lienevät vanhat tarkoittaneet sanoessaan:
      "Elä hullua yllytä"

Pienissä kyläyhteisöissä hullujen yllyttäminen toi vain rauhattomuutta ja levottomuutta ihmisten arkeen.
      Siksipä ihmisiä joilla alkoivat asiat keulimaan pyrittiin rauhoittamaan, eikä lisäämään lisää vimmaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      82
      3450
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      62
      1754
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe