Entä millaiset perintötekijät tulevaisuudessa, kun vanhemmista aika jättää?
Paljonko sinulla nainen on nyt rahaa käytettävissä?
27
367
Vastaukset
- Anonyymi
Riittävästi. Eikä muuten kuulu sulle.
- Anonyymi
Kuuluu se jo jos olemme lähentymässä. Mutta olet sitten väärä tyyppi.
- Anonyymi
Velkaa vain!
- Anonyymi
Voin näyttää mun tilitiedot sulle, jos noin kovasti kiinnostaa.
- Anonyymi
Kiva.
- Anonyymi
Et taida ihan ymmärtää sanaa perintötekijä.
- Anonyymi
Jep 🤣🤣
. /Sivusta
- Anonyymi
voi olla aika kuumaa trhdä jotain ksaupungin puutarhahommia, aiainakin joku vesipullo pitäisi olla oma, joku voileipäkään ei pahittrrldo
- Anonyymi
Minulla on riittävästi rahaa enkä tarvi sitä enempää vaikka tietenkin mukavaahan se olisi. Ei ole rahaa tarvinnut koskaan miettiä, sikäli onnellinen asema. Velkaa ei ole. Pieni eläke mutta pärjään ja on säästöjä. Teen myös edelleen keikkaa! Pärjään kyllä hyvin!
- Anonyymi
Ei ole rahaa, siksi etsin miestä joka työskentelee rahoitusalalla, perintöä tulossa, siniset silmät, pituus jotain 185 cm jne...
- Anonyymi
Eiköhän sieltä löydy niitä?
- Anonyymi
Roskapankista löytyy tuollaisia.
- Anonyymi
Kelan tuilla tällä hetkellä elän, mutta säästöjä on. Perinnöksi tulee omakotitalo ja joitakin kymmeniä tuhansia euroja.
- Anonyymi
Miinus perintövero+ muut kulut. Ainiin urpo ja pirre on kai nyt poistamassa koko veroa. Olisko oma omainen ojassa piakkoin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miinus perintövero muut kulut. Ainiin urpo ja pirre on kai nyt poistamassa koko veroa. Olisko oma omainen ojassa piakkoin...
Eiköhän kaikki tiedä perintöveroista ja muista kuluista.
- Anonyymi
Tämä sukupolvi ei sure eikä säästä, eikä seuraavalla ole mitä säästää.
- Anonyymi
Kyselee jubu uhuru bozwana maasta. Ugh
- Anonyymi
Varmaa parikymppii ja velkaa 10000 vähintää
- Anonyymi
Sijoitussalkussa ihan mukavasti, joten ei huolta huomisesta.
- Anonyymi
Rumppi sekoilee ja tacoilee, pitänee olla hajautettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neuvoo asiantuntija🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tacoilun takia nimenomaan ei tarvitse olla liian huolissaan. Hajautus toki kannattaa, mutta Trumpin liikkeet vaikuttavat myös vaikka suureen osaan eurooppalaisista osakkeista samalla tavalla.
- Anonyymi
Jotain rahaa on joo.. Äidiltä jää vähintäänkin muutama kymppitonni.
Sellane sopiva mulle. - Anonyymi
Riittä kun itse tiedän omaisuuteni määrän.
- Anonyymi
Rikas suku. Palkkatuloilla elätän itseni.
- Anonyymi
töitä tehtävä.
- Anonyymi
mutta teen mielelläni omia töitä, ja pidän elämästäni. en vaihtaisi esim erilaiseen elämään jossa raha kulkisi miehen kautta. Jotain yhteistä voi olla ja toki ihan aviopareilla ainakin yhteisiä suunnitelmia. mutta itse en suunnittele omaan tai tulevsnkaan miehen perintöihin talouttani. tai tulevaisuutta tai tekemisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713