Orpon hallitus löi taas vuosituhannen konkurssiennätyksen

Anonyymi-ap

Orpon hallitus ajaa yrityksiä kiihtyvään tahtiin konkurssiin.

Konkurssien määrät olivat jo viime vuonna koko 2000-luvun korkeimpia. Tuoreet luvut viittaavat siihen, ettei trendi oikene: varsinkin pienempien yritysten rahat loppuvat kiihtyvää tahtia.

Konkurssiasiamiehen toimisto tiedottaa, että toukokuussa alkoi 285 konkurssia. Tammi–toukokuussa alkoi yhteensä 1 435 konkurssia, ja se on 90 konkurssia enemmän kuin viime vuoden tammi–toukokuussa.

”Alkuvuoden konkurssimäärät ovat pysyneet korkealla tasolla. Ne ovat vielä jonkin verran nousseet viime vuodesta”, kuvaa konkurssiasiamies Terhi Maijala kehitystä.

”Odotettua käännettä parempaan ei ole tapahtunut”, Maijala päättelee.

Toimiston keräämistä tilastoista ilmenee, että toukokuussa aloitettuja konkursseja oli 15 prosenttia enemmän kuin toukokuussa 2024.

4

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä poliittisesti tarkoitushakuinen vale tarvitaan, että kehtaa edes väittää ääneen jotain noin typerää hallituksesta?

Tulitko edes ajatelleeksi kuinka umpityhmältä vaikutat höpisemällä jotain tuollaista?

Eikö ajukopassa yhdisty edes globaalin talouden tai sodan ja Suomen estyneen idänkaupan vaikutukset ollenkaan?

Onko kyseessä kenties sama patologinen älynvajaustauti kuin Marxilla, joka ei tunnetusti pääomaa ymmärtänyt aivopierunsa julistuksessaan ollenkaan?

• Anonyymi

Hehehe ottaako pattiin, kun totuus paljastui Orpon hallituksen talousosaamisesta ja yrittäjäystävällisyydestä?

• Anonyymi

Demareiden poliittiset lakot veivät 2024 yli 2 miljardia BKT;stä. Satamat olivat kiinni neljä viikkoa. Se varmaan lisäsi konkursseja. Ainakin tuli 25 000 työtöntä lisää.

• Anonyymi
      UUSI

Kokoomus on suomen täystuho ei se muutu. 3 kerta menossa historia toistuu ja nyt pahin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe