En taas löydä sua täältä, enkä kyl mistään muualtakaan. Tämmönen päivä tänään.
Sydämen asukille
33
399
Vastaukset
- Anonyymi
Niin oli, ja huomenna uusiks😂
- Anonyymi
Joo, tuntuu et ilo valuu sormien välistä.
- Anonyymi
🤣
😂
- Anonyymi
Ei täältä mitään löydä. Ulkona voi löytää ja saa ainakin raitista ilmaa ja aurinkoa. Itse olen täällä, koska kärsin PTSD:stä, mikä vie välillä kokonaan voimat. Huomenna jaksaa taas.
- Anonyymi
Joo, niinhän se taitaa olla.
- Anonyymi
No kun en ole siellä.
- Anonyymi
Damn right. Mä en ymmärrä mikset sä ole täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Damn right. Mä en ymmärrä mikset sä ole täällä.
En ole saanut kutsua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole saanut kutsua
Mä oon itkupilli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon itkupilli.
Itketkö mun takia 🙁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itketkö mun takia 🙁
En tiiä, nää tunteet on aika kokonaisvaltaisia, mut en tiedä kuka sit lopulta on vastuussa mun omista tunteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä, nää tunteet on aika kokonaisvaltaisia, mut en tiedä kuka sit lopulta on vastuussa mun omista tunteista.
Ois kiva et kertoisit mulle jos mä olisin syy sun itkuihin niin voitais kehitellä jotain ettei enää itkettäis,esim halaus 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on jo aika fiksua puhetta täällä palstalla. Kyllä kait itse joutuu viime kädessä vastaamaan omista tunteistaan. Eilen oli pitkästä aikaa päivä, jona en itkenyt heti aamusta. Tänään taas hajosin heti kun nousin, yö tuli nukuttua todella huonosti. Haluaisin sen kokemuksen, että olisi saanut nukutuksi hyvät yöunet ilman ahdistusta ja heräilyjä. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois kiva et kertoisit mulle jos mä olisin syy sun itkuihin niin voitais kehitellä jotain ettei enää itkettäis,esim halaus 🥰
Pelkkä ajatus hänen halaamisesta usein auttaa, mut nälkä kasvaa syödessä. Mut minkäs mä sille voin, jos toinen ei vaan tajuu tehdä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on jo aika fiksua puhetta täällä palstalla. Kyllä kait itse joutuu viime kädessä vastaamaan omista tunteistaan. Eilen oli pitkästä aikaa päivä, jona en itkenyt heti aamusta. Tänään taas hajosin heti kun nousin, yö tuli nukuttua todella huonosti. Haluaisin sen kokemuksen, että olisi saanut nukutuksi hyvät yöunet ilman ahdistusta ja heräilyjä. -sivusta
Voin samaistua. Itku kynnys on mulla ainakin madaltunut, kun rakastuin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkä ajatus hänen halaamisesta usein auttaa, mut nälkä kasvaa syödessä. Mut minkäs mä sille voin, jos toinen ei vaan tajuu tehdä mitään.
Mä oon tyhmä ja en tajua..mut voisit säkin jotain tehdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon tyhmä ja en tajua..mut voisit säkin jotain tehdä?
Niin mä olen vähän ajatellut. Kaksi idioottia. Kyllähän mä luulen näkeväni sen välillä sussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mä olen vähän ajatellut. Kaksi idioottia. Kyllähän mä luulen näkeväni sen välillä sussa.
Toivottavasti näät. Vaikeetahan tämä on 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti näät. Vaikeetahan tämä on 😔
Joo, haluisin sanoo sulle et oot mun ihminen ja haluisin kovasti tutustua suhun, mut en ole vaan saanut ovea auki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, haluisin sanoo sulle et oot mun ihminen ja haluisin kovasti tutustua suhun, mut en ole vaan saanut ovea auki.
Toivottavasti saadaan jompikumpi toimittua ettei tää jää vaan ikävöinniksi.🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti saadaan jompikumpi toimittua ettei tää jää vaan ikävöinniksi.🥰
Joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin samaistua. Itku kynnys on mulla ainakin madaltunut, kun rakastuin.
Mulla on muita murheita, kuin hän. Mutta onhan se siinä bonuksena vielä päälle 😔 Yksinäisyyden tunne tulee todellisemmaksi.
- Anonyymi
ei paljon nähtävää
- Anonyymi
Kohdattaisiin ihan face to face, jos laittaisit viestiä.
- Anonyymi
Mikset sinä laita viestiä?
- Anonyymi
Tosimies menee naisen ovelle ja sanoo että on rakastunut. Oletko tosimies?
- Anonyymi
En tiiä mut hyivittu tääl on kylmä.
- Anonyymi
Eksäkö se siellä
- Anonyymi
No niin hän kyllä on, onnensa että olen eläinrakas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä mut hyivittu tääl on kylmä.
You are cold as ice
- Anonyymi
Voisin muuten tehdä sen mutta epäilen hänen olevan suhteessa ni en halua häiritä 🙁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin muuten tehdä sen mutta epäilen hänen olevan suhteessa ni en halua häiritä 🙁
Kaikki ei ole sitä miltä näyttää 😉 mutta rakas, kun ja jos luet tämän niin ihan tarkoituksella ne laitoin. Olin oikeassa siis 🥰
- Anonyymi
Ei mulle, mutta koko päivän asioita hoitamassa. Ei ole ehtinyt puhelinta vilkaista, ellei ole soinut tai tullut viestiä. Nyt vihdoin kotona.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?951877- 881330
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693