Muutaman korttelin matkoja ajelee ja veronmaksajat kuittaa.
Mauri Peltokangas ja taksit
23
238
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka krapulassa kävelisi?
- Anonyymi
Miks ei käyttäs taksia kun siihen on lupa ja mahdollisuus.
- Anonyymi
aivan oikein.
- Anonyymi
Ettäs kehtaakin!
- Anonyymi
Tämähän on persu, niin mikä ihme tuo.
- Anonyymi
Ajaako kepun edustajat traktorilla myös eduskunnan työajot?
- Anonyymi
Ei nyky kepulaisilla oo enää raktoreita, (kaupunki kepulaiset) on valloittanut oikean kepu aatteen. Joten eivät omista raktoreita.Miettikääpä Ylivieskassa montako oikeaa kepulaista on,?
- Anonyymi
Viinamäen kavereita ja ei jaksa vanha ukko kävellä.
Näin etuja on vaikka mitä, asunto yms etua riittää, mutta taksilla ajetaan se on laiskuutta ja äänestäjien alaiarviointia.
Hän myös halventaa maahnmuuttajia ja amamtiltaan poliisi, ei terve kaveri.
Nimittä heitä loisikis. Ihmettelen kuka selväjärkinen äänestää tällaisia puliukkoja.
Säästää pitäsi mutta kulutetaan veronmaksjien rahoja ja eletään ns. elämää kuin oltaisiin isojakin herroja ajelemaan veronmaksajien piikkiin.
Mistä näitä sikiää ja kuka edes äänestää näitä vinopäitä.- Anonyymi
No tuliko nyt hyvämieli tuosta purkautumisesta.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuliko nyt hyvämieli tuosta purkautumisesta.?
Ottaako persulla PATTIIN?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaako persulla PATTIIN?
Ko en tiijä ottaako,sun pittää kysyä persulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ko en tiijä ottaako,sun pittää kysyä persulta.
Persuus leviää kokoomukseenkin kuin jalkasieni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuus leviää kokoomukseenkin kuin jalkasieni.
etuja pitää käyttää kun annetaan,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
etuja pitää käyttää kun annetaan,
Marinin aamupalaetuus oli kuitenkin lähes maailmanloppu ja hallitus olisi pitänyt sen takia kaataa, nyt etuja pitää sitten kuitenkin käyttää, eli niin ne takit kääntyy kuin tuuliviirit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marinin aamupalaetuus oli kuitenkin lähes maailmanloppu ja hallitus olisi pitänyt sen takia kaataa, nyt etuja pitää sitten kuitenkin käyttää, eli niin ne takit kääntyy kuin tuuliviirit.
Taksietu on joka ainoalla edustajalla. Aamupala vain sannukalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taksietu on joka ainoalla edustajalla. Aamupala vain sannukalla.
Aamupalaetu on kaikilla pääministereillä ja kävellen pääsee vaikka kuinka pitkälle, syömättä ei.
- Anonyymi
Laiska lösöpaska ei viitsi edes muutama kävelyaskelta ottaa.
- Anonyymi
sopeutumis rahaakin moni nostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sopeutumis rahaakin moni nostaa
Eiköhän se tule persuillekkin kelpaamaan, ovat sen verran ahneita sossurahan perään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se tule persuillekkin kelpaamaan, ovat sen verran ahneita sossurahan perään.
Purra eli 2004 - 2016 s ossuntuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra eli 2004 - 2016 s ossuntuilla.
tottakai kun mahdollisuus,smoin peltokangas ajelee nyt taxsilla kun on taxsikortti,ja toiset saapi sopeutumisrahaa kun on mahdollisuus,ja toiset tekee töitä toiset ovat työrajoitteisia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
tottakai kun mahdollisuus,smoin peltokangas ajelee nyt taxsilla kun on taxsikortti,ja toiset saapi sopeutumisrahaa kun on mahdollisuus,ja toiset tekee töitä toiset ovat työrajoitteisia.
Persut möykkäävät kaikista muiden saamista etuuksista, toiset ei.
- Anonyymi
Puhenukke tarinan kertoja
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36901Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700