Aivan kuin Trumpin käsikirjasta: kun esittää vaikeita kysymyksiä, Purra haukkuu kysyjää ja kysymyksen asettelua. Milloin "kysymys on irvokas" kuten tänäänkin tai sitten se on jotain muuta.
Halautteko todellakin tällaista?
Purra tuomassa Trumpin mallia Suomeen
25
152
Vastaukset
- Anonyymi
Höpöhpö
- Anonyymi
Kun Purra ei älyä ja ei osaa vastata, silloin Purra menee hyökkäysmoodiin.
- Anonyymi
Ei ainoastaan Purra vaan kaikki muutkin persut myös tällä palstalla.
- Anonyymi
Ministeriuran alussa Riikkulin hermo paloi, ääni nousi falsettiin ja suusta tuli jotain vaan.
Nyt Purra on oppinut valmistelemaan hyökkäyksen, joskaan ei vastausta esitettyyn kysymykseen.
Sellainen pj on persuilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainoastaan Purra vaan kaikki muutkin persut myös tällä palstalla.
Persut. Pikkurassut. Aina kun turpanne avaatte. Suosio laskee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ministeriuran alussa Riikkulin hermo paloi, ääni nousi falsettiin ja suusta tuli jotain vaan.
Nyt Purra on oppinut valmistelemaan hyökkäyksen, joskaan ei vastausta esitettyyn kysymykseen.
Sellainen pj on persuilla.Siis paska
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut. Pikkurassut. Aina kun turpanne avaatte. Suosio laskee
Vassarina tunnet saman tunteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vassarina tunnet saman tunteen.
Malliesimerkki peruSSuomalaisesta hyökkäysmoodista.
- Anonyymi
HALUAMME, HALUAMME, HALUAMME !!!
- Anonyymi
Onko tässä joidenkin SUOMALAISTEN mielestä jotakin pahaa vai ? Ei minusta eikä muuten todella monesta suomalaisestakaan .
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/eb86476f-59dc-4290-b208-ed5c2290f387- Anonyymi
USA kieltää jotain, miksi suomalaisilla tulisi olla mielipide asiasta ???
- Anonyymi
Ihan selvinpäin näppäilty ???
Tuskinpa..... - Anonyymi
Mamut ei ole hyökännyt kantaväestöäkohtaan . Mutta purrapersut on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mamut ei ole hyökännyt kantaväestöäkohtaan . Mutta purrapersut on
Roadman, taksi, grooming, Oulu,
taidat olla tynnyrissä kasvanut.
Päätön meno jäänyt huomaamatta? - Anonyymi
Mitä tekemistä suomalaisten mielipiteillä on jenkkilän asioiden kanssa ???
Amerikassa kaikki on suurta, jopa kääpiöt.
- Anonyymi
Joo, haluamme haittamaahanmuuton ulos Suomesta.
- Anonyymi
Jos haluat haittamaahanmuuton ulos, tilaa muuttoauto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat haittamaahanmuuton ulos, tilaa muuttoauto.
Ja persiit kyytiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja persiit kyytiin.
Silakat
ensin. - Anonyymi
Jos ymmärrys ei riitä, miksi kommentoit ???
- Anonyymi
Ei haluta.
- Anonyymi
Orpon oikea käsi. Kokoomus on suomen täystuho.
- Anonyymi
Persuilla ei ole muuta agendaa , kuin vihaa vihaa vihaa vihaa ! Kohde vaihtelee .
- Anonyymi
Syytäkin on.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991598Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481119Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441010Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46838Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760