Paljon erotilanne jo reilun viikon. Juominenkaan ei tunnu auttavan eikä ystävät. Olen viikon ajan jo ajatellut meneväni junan eteen. Huomenna koko?
Ahdistaa niin
2
129
Vastaukset
- Anonyymi
Juominen on huono apu pidemmän päälle. Itse kokeilisin henkisiä oppeja. Auttamaan puhelimeenkin voi soittaa. Muista että olemme tietoisuus, joka seuraa tapahtumia. Ei ole syyllisiä tai syyttömiä. Selviät kyllä. Minuutesi vetää sinua nyt suohon mutta muista että se on ohimenevää ja vain kehon tapa reagoida.
- Anonyymi
Miten juominen yleensä voisikaan auttaa , se vaan pahentaa ahdistusta . Elämässä tapahtuu aina asioita ja jotkut asiat ahdistavan enemmän kun toiset.
Minua aina ihmetyttää tuo että sanotaan ettei juominen auta, siis miten juominen muka auttaisi missään asiassa .sitä en käsitä. Ahdistus on kamala tila , netissä on paljon videon pätkiä miten saa ahdistuksen pois, esim hengitys ohjeita
Voi myös käydä lääkärissä ja siihen saa silloin lääke kuurin että pahin ahdistus kaikkoaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614348KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1433087Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472398Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462323- 971961
- 241883
- 281596
- 221574
- 1491402
- 341233