Fiilis että viet mua kuin pässiä narusta
Lähinnä mulla nainen aina
45
652
Vastaukset
- Anonyymi
Halal
- Anonyymi
Kosher
- Anonyymi
Onko verensokerit alhaalla?
- Anonyymi
Beetlehemiin
- Anonyymi
En todellakaan vie
- Anonyymi
Niin on monillakin
- Anonyymi
En nyt siitä tiiä, onhan tämä ollut aika mielenkiintoinen matka mikä kestänyt jo vuosia hänen puoleltaan. Ei ole ensimmäinen kerta kun älykkyyttä arvioidaan pelkästään sen kautta mitä näkee 😎
- Anonyymi
Mies oli sit vähä thymä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies oli sit vähä thymä
Mikä tarve ”tymillä” on muuten pyrkiä alentamaan naista jonka ulkonäkö saattaa olla stereotyyppinen esim ihan vaan vaalea hiusten väri? Tuli mieleen esim tuosta ylläolevan äijän yrityksestä olla nääs sellainen Voimaantunut nainen. -T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tarve ”tymillä” on muuten pyrkiä alentamaan naista jonka ulkonäkö saattaa olla stereotyyppinen esim ihan vaan vaalea hiusten väri? Tuli mieleen esim tuosta ylläolevan äijän yrityksestä olla nääs sellainen Voimaantunut nainen. -T
En alenna naisia, kannustan heitä olemaan omia itsejään jos mahdollista. Koko ikäni katsellut kateellisten naisten touhuja eikä ole mitään tarvetta alentua sille tasolle. T: Se voimaantunut nainen.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
🤣
😂
- Anonyymi
Emmää uskalla, siitä saattaa saada vaikka täyslaidallisen eksoottista settiä niskaan ”todella monen ihmisen” nimissä ja kohta adressia kerätään ja mitä vielä. Onhan se harmi jos pelaa jotain itseriittoista vastaan takaisin
- Anonyymi
En ymmärrä mitä tarkoitat! Pidän vain 60v ikäisistä miehistä!
- Anonyymi
Kismittääkö sinua palstaäijä se, että tulin tärvelemään tätä bakkanaaliasi? Sorry
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kismittääkö sinua palstaäijä se, että tulin tärvelemään tätä bakkanaaliasi? Sorry
😂🤣
- Anonyymi
Tuskin ainakaan huonompaan suuntaan.
T: tumma Mn - Anonyymi
Hänelle: En vie. Mä uskon vapaaseen tahtoon ja toimin sen mukaan itsekin. Mä en pelaa ihmisillä. Se, että mä en toimi, kuten hän haluaisi, ei tee musta muuta kuin ihmisen. Se mä olen eikä mua kannata pitää kovin ihmeellisenä ihmisenä ta muuten pettyy.
Tää sanonta pässistä on kiinnostava. Oikeastihan pässiä on tosi vaikea liikuttaa taluttamalla, ei useimpia niistä taluteta kuten hevosta tai koiraa.- Anonyymi
Hah, et taida paljon tietää pässien mielenliikkeistä. Ne nimenomaan antaa taluttaa mutta ovat tarkkoja siitä että kuka sen tekee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah, et taida paljon tietää pässien mielenliikkeistä. Ne nimenomaan antaa taluttaa mutta ovat tarkkoja siitä että kuka sen tekee...
Kiitos kiva näkökulma! Mä uskon että jos jotain täytyy taluttaa niin enempi silloin jos toisella asia tai asenne väärä ja elämä jumissa jne. En itse halua yrittää muuttaa toista. Se yksinkertaisesti ei onnistu. On vain hyväksyttävä toinen sellaisenaan.ja toinen muuttuu vain jos itse haluaa muuttua. Rakastunut usein itse aiheuttaa ajatuksillaan sen tunteen että häntä viedään. Rakkaus on vallankumous . Ihmisen sisäinen maailma, ajatukset ja tunteet tuntuvat vievän häntä. Itse en pelaa, feikkaa tai tahallaan tietoisesti halua tehdä kaivatulle epämiellyttävää olotilaa jne koska rakastan häntä ja rakkaus ei koskaan siis huom ei koskaan päätä tehdä pahaa toiselle. 🤍🪽
- Anonyymi
Yritätkö sinä styypata raiteille? Eiku psyytata. Paineistaa ja
- Anonyymi
Olen vähän dominoiva😃 mutta vain silloin kun tiedän toimivani oikein.
- Anonyymi
Sure, captain cockoonut
- Anonyymi
Minä puolestani olen itsepäinen aasi.
- Anonyymi
Mistä semmonen tunne on tullut?
- Anonyymi
Ulukonäöstä esim? Sivusta prööt sulle
- Anonyymi
Eli oot pukki riimussa? Ja iIman riimua pökkisit kaikkea liikkuvaa? 😂
- Anonyymi
Pukki kaalimaan vartijana 🤗🤭Ymmärrän 🥬
- Anonyymi
En pöki kaikkea liikkuvaa mutta en ole ollut täysin uskollinenkaan. Myönnetään!
- Anonyymi
Eli liikettä löytyisi kuha ois tarjontaa?
- Anonyymi
Mihin vien?
- Anonyymi
Miksi annat viedä?
- Anonyymi
Mut jos siltä tuntuu voit aina irroittaa sen narun? Lähteä menemään siitä talutusnuorasta. Sehän on vaan tunne ei pidä unohtaa❤️
- Anonyymi
Mua on viety kuin litran mittaa koko kevään 😂
Pässiä en oo päässy viemään ainakaan vielä - Anonyymi
En oo tommonen. Rakastan vaan.
- Anonyymi
Veisin kulta sut pois täältä orjuuden pesästä❤️
Lähtisitkö mun messiin 🤗🤭- Anonyymi
And smash everything while going middleman
- Anonyymi
Perjantain biisi Warren on mun oppi-isä https://youtu.be/NT56wfmAvRI?si=zHTEfJAQLAbnXdfr
- Anonyymi
Sellasta on kun tuntee vetoa naiseen. Ihan vaan teitä miehiä varten suunniteltu pikku yksityiskohta täällä maailmassa.
- Anonyymi
Tai mustaa lammasta
- Anonyymi
That would be your dirty word, son?
- Anonyymi
Why would you say so papi
- Anonyymi
Juu ei kannata olla naisten kans missään tekemisissä hulluja he ovat kiusaavat kun se on niin hauskaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185101Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332782- 342599
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302398- 1181637
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭211580En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101500Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231254- 891148
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351143