Erikoinen tapaus tuo

Anonyymi-ap

Pohjalainen perhe joka kadonnut

19

244

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

—————

• Anonyymi

Lakeuden kutsu

• Anonyymi

Taitaa olla se valtakunta

• Anonyymi

Tuo tuli minullakin mieleen! 😂
        Mutta niillä taisi olla lapsia enemmän.

• Anonyymi

Niin sehän toden totta taisi olla tämän palstaäijän luoman fiktiivisen hahmon taustatarina- uskovainen perheenäiti ”vain” 11 lasta

• Anonyymi

Ufot siepanneet?

• Anonyymi

Pohjalaiset ovat vähän erikoisia

• Anonyymi
        UUSI

No tuo on kyllä totta ja heitä on todella vaikea ymmärtää jos ei kuulu ns oikeisiin piireihin eikä ole sieltä päin kotoisin.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä erikoista siinä on mielestäni perustelut ja todisteet puuttuu siitä ettäkö lapsillasilla olisi huono ollut olla kotiopetuksessa ja MUKA pienissä tiloissa ennen ollu kaksitoista lasta ja kaksi aikuista jopa niissä tupakeittiö tiloissa se mistä lapset olisi varmuudella syytä ottaa huostaan on nämä loistoyksilöiden kodit jossa paikalla olo korvataan lapselle rahalla

• Anonyymi
        UUSI

Vanhin lapsi 17v. Millähän kompetenssilla pysyvät käymään koko oppivelvollisuuden vaatiman opetuksen läpi. Mitä tulee lapsista, joilla ei ole tutkintoja koulutuksesta. Huonot ovat eväät tähän maailmaan.

• Anonyymi
        UUSI

Se kadonnut äiti oli raskaana. Lapsesta tulee paperiton, kun ei saa sosiaaliturvatunnusta ja Suomen kansalaisuutta.

• Anonyymi
      UUSI

Vanhempien ainoa ajatus taitaa olla lisääntyminen.
      Samaan tehtävään on valmisteltu lapsiakin.

• Anonyymi
      UUSI

Hanki elämä

• Anonyymi
      UUSI

Ai nää oli ruotsinkieliseltä Pohjanmaalta. Suomenkielisten suhde ruotsinkielisiin vähän kummallinen. Pakkoruotsia vihataan, mutta ihannoidaan näitä niin kuin keväällä taas nähtiin. On myös tämä pimeä puoli. Ja Uudenmaan ruotsinkieliset eri jengiä, ne on ns ankkalammikkoa. Toki siellä tarkka kastijako

• Anonyymi
        UUSI

Mutta kyllä rokotekriittisyyttö oli myös Uudellamaalla. Eräs serkkuni jopa postasi korona-aikana, että myös kuningas (siis Ruotsin) kannattaa rokotteen ottamista

• Anonyymi
      UUSI

Mielenkiintoiseksi asian tekee se kun perhe löytyy.
      Mistä löytyy, miten järjestäneet piilosilla olon,mitä kuuluu lapsille,miten viranomaiset toimivat.
      Itse toivoisin että kaikki ok ja perhe voi hyvin.
      Mitkä olivatkaan ne todennäköiset tekijät minkä vuoksi piti piiloutua. Se mietityttää. Media puhuu yhtä,naapurit toista ja sosiaalipuoli kolmatta.

• Anonyymi
      UUSI

Millähän elävät, jos ei ole mitään digitaalita jälkeä. Tarkoittaako sitä, että edes pankkitilillä ei ole tapahtumia. Elääkö koko perhe ainoastaan lapsilisillä? On se kumma että Al Holin leiriltä löytyivät suomalaiset äidit lapsineen, mutta tätä perhettä ei löydetä.

• Anonyymi
        UUSI

Meinaatko että lapsilisät saisi nostettua ilman pankkitapahtumia? Ei saa. Ne maksetaan pankkitilille.

• Anonyymi
      UUSI

Kotikoulussa täytyy vanhemman opettaa peruskoulun oppimäärä. Asia tarkistetaan vuosittain, että on opetettu. Onko perhe hoitanut tuon asian? Onko heillä poikkeava maailmankuva tai elämänkatsomus?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe