mikykä nähtävyydet tampereella kanttii nähä
nähtävyydet tampereella??
9
106
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös tästä juuri hiljattain käyty keskustelua.
- Anonyymi
en ole aijemmin kysyny mitään täällä
- Anonyymi
entiiä onko museot nähtävyyksiä mut jos on niin sit muumi museossa kanttii piipahtaa se on hieno harmikun siellä ei saa kuvata
- Anonyymi
Pispalan portaat? Eivät tosin ole kovin hyvin merkitty, koska pari tuntia etsittiin eikä silti löydetty - liekö purettu?
- Anonyymi
kyllä ne löytyy kun google mapsiin laitoin sen piispalan portaat niin sieltä löyty ne vois käydä nekin käveleen joskus kun olen tampereella taas ja kuinkakohan monta porrasta niissä on en usko että olis purettu koska löyty netistä että niitä olis kunnostettu vuonna 2024
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä ne löytyy kun google mapsiin laitoin sen piispalan portaat niin sieltä löyty ne vois käydä nekin käveleen joskus kun olen tampereella taas ja kuinkakohan monta porrasta niissä on en usko että olis purettu koska löyty netistä että niitä olis kunnostettu vuonna 2024
Pispala onkohan siellä muuta kuin nuo portaat eli muuta näkemisen arvoista tai kokemisen arvoista
- Anonyymi
Takon tehdas aamulla kun se vielä siinä pöhisee.
- Anonyymi
Hatanpään Arboretum.
Pyykkimettänpuisto Pispalan huipulla.
Pyynikin näkötorni, sieltä kahvilasta saa maan parhaimmat munkkirinkilät.
Tuomiokirkko.
Kalevankankaan hautausmaa, ainakin Juicen ja Kikan haudat. - Anonyymi
hullujen hautausmaa vai onkohan se nokian puolella
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11710282
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422201Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261914
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967