Käänne on tapahtunut, Kokoomuksen kannatus alkaa lähestyä demareita ja meidän puolueemme kannatus vakiintuu kymmenen prosentin tuntumaan, mikä riittää meille mainiosti. Jo nyt voimme ennustaa suhteellisen varmasti, että Kokoomus tulee nousemaan lopulta pienellä erolla SDP:n ohi ja seuraavan hallituspohjan muodostavat Kokoomus, Keskusta ja Perussuomalaiset.
Eli olemme varmistamassa mukanaolomme Orpon kakkoshallituksessa, jos vain pysymme uskollisina nykyiselle hallitusohjelmalle ja pidämme Kokoomuksen tyytyväisenä. Orpon kakkoshallitus on samalla ”Sipilä ll”, joten alkakaamme jo nyt miettimään millaisia työelämäheikennyksiä, sosiaaliturvan leikkauksia ja työttömien kuritustoimia tulemme toteuttamaan. Eli "Kiky kakkosta" nyt joukolla pohtimaan, mutta puoluejohdon ei tietenkään pidä kertoa siitä kansalle ennen vaaleja, vasta vaalien jälkeen.
https://yle.fi/a/74-20165742
Mainio galluptulos Perussuomalaisille tänään, tää hyvältä näyttää!
9
119
Vastaukset
- Anonyymi
Orpon kakkoseen saamme takiaisministerin salkun, ehkä toisenkin.
- Anonyymi
Keskusta ei lähde perskokkarehallitukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskusta ei lähde perskokkarehallitukseen.
🌰🌰🌰🌰🌰🌰🥷🧕🥷💼💼✂️✂️✂️✂️
Orpolla on ex-pääministeri Sanna Marinin (sd) tapaan kokemusta myyntityöstä. Orpo työskenteli kesäisin ja opiskeluaikoina setänsä Tex-tuote-vaatemyymälässä. Hän on kertonut oppineensa myymään housuja ja yrittäjyydestä elämäntapana.
- Anonyymi
Meidän Riikka ei jatka Orpon kakkoshallituksessa valtiovarainministerinä, mutta hänestä tulee mahtava työministeri, johtuen hänen pitkästä ja monipuolisesta työurastaan.
Tuossa Perussuomalaisten tuloksessa on gallup-lisää noin neljä prosenttiyksikköä. Todellinen kannatus lienee siinä 7-7,5% prosentin pinnassa tulevissa vaaleissa.
- Anonyymi
Hampparikioskin myyjästä tulee erinomainen työministeri onhan hänellä vankka työkokemus varsinkin hampurilaisten kokoamisesta.
- Anonyymi
Vai alkaa se Kokoomus lähestyä SDP:tta. Lähellähän tuo jo onkin, kun eroa on "vain" reilut kolme ja puoli prossaa.
- Anonyymi
Demareitten laskua toitotetaan vaikka se on 0.2%. Jos kokoomuksen tai persujen kannatus olisi se 0.2% lasku media toitottaisi että heidän kannatus on pysynyt samana.
- Anonyymi
PS:n kannatus laski taas piirun verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718