Riitelet täällä yöt läpeensä tuntemattomien kanssa. Jos huomiota haluat minulta niin sitä saat kohdatessa kasvotusten.
M:ltä - N:lle
Ei se ole mikään ihme, ettet saa unta tai väsyttää, jos
3
138
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en riitele täällä kenenkään kanssa yöt läpeensä. Teini-ikä meni jo ohi 🤗☺️🌞
Nukuin aika monta tuntia pitkästä aikaa. Mulla on ollut murheita, mutta en hänelle kanna kaunaa, vaan tälle fucking systeemille, minkä kanssa joutunut taas vääntämään. Eikä se mitään auta. Tänään päätin, etten itke. Tulee hyvä päivä. Päätin sen eilen, kun en jaksanut taas mitään ja jouduin lepäämään hermojeni takia koko päivän.- Anonyymi
Hyvä on sitten. Luin nyt aamulla illan ja yön kirjoituksia ja mietin, että voisitko se olla sinä. Hyvä, että sait nukuttua ja levättyä. Vastoinkäymisetkin jaksaa paremmin, kun on ladannut akut täyteen. Mukava kuulla, ettet kanna minulle kaunaa. Helpompi olla tukenasi, jos ja kun sitä tarvitset. Toivotaan, että taas tulee aurinkoinen ja hyvä päivä.
😊☕️💛☀️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä on sitten. Luin nyt aamulla illan ja yön kirjoituksia ja mietin, että voisitko se olla sinä. Hyvä, että sait nukuttua ja levättyä. Vastoinkäymisetkin jaksaa paremmin, kun on ladannut akut täyteen. Mukava kuulla, ettet kanna minulle kaunaa. Helpompi olla tukenasi, jos ja kun sitä tarvitset. Toivotaan, että taas tulee aurinkoinen ja hyvä päivä.
😊☕️💛☀️Kiitos ☺️🙏
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713