Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Anonyymi-ap

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus.
Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme.

Meillä oli kummallakin ongelmamme joista emme puhuneet, mutta nekin sopisivat yhteen ja paikkasivat toisiaan.
Niin monella tasolla katselin sinua ja ulkokuortasi joka oli kaikille näkyvissä, mutta riisuit itsesi edessäni ja näytit kaiken.
Osa osalta, vaatekappale kerrallaan paljastimme itseämme ja olimme toistemme edessä kaikkine puutteinemme alasti emmekä hävenneet.

:/

50

866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suurimpia ongelmia on se, että emme ole täysin tunteneet toisiamme emmekä itseämme.
      Olen nähnyt sen sinusta, että et tunne itseäsi niin hyvin kuin minä sinut tunnen.
      Se että luottaisit täysin etkä antaisi katseesi vaeltaa muualla etkä korvasi kuunnella toisia, se olisi sinulle hyväksi.
      jos ajattelisimme toisiamme kuin olisimme toisillemme se kallein ja kaunein aarre, me pitäisimme toisistamme kiinni loppuun asti, eikä mikään voisi meitä erottaa.

• Anonyymi

Tuo viimeinen virke oli hyvä, pidä siitä kiinni.

• Anonyymi

Me ei erota enää koskaan, sitten, kun saamme toisemme fyysisestikin. Henkinen puoli on hanskassa❤️🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me ei erota enää koskaan, sitten, kun saamme toisemme fyysisestikin. Henkinen puoli on hanskassa❤️🔥

Yritäppä nyt uudestaan arvioida onko tuo sinun henkinen puoli lainkaan kunnossa?❤️🔥 💔 pirstailenen ja levällään kuin Jokisen eväät. 🫡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritäppä nyt uudestaan arvioida onko tuo sinun henkinen puoli lainkaan kunnossa?❤️🔥 💔 pirstailenen ja levällään kuin Jokisen eväät. 🫡

🤣😂

• Anonyymi

Tuostahan minä sain 6 kunnianloukkausta, kun minä ilmaisin mielipiteeni heistä!
        He käyvät edelleenkin minun kunnian päälle omalle TYHMYYDELLÄÄN ja EI HEILLÄ OLE EDES VARA MAKSAA KORVAUKSIA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Söin eilen kuormasta, oliko virhe, mutta ikävä paisui kuin pullataikina 😉

• Anonyymi

Niinhän se on eikä ole mitään sivupolkuja. Niitä ei vaan yksinkertaisesti ole eikä tule ja sen tietää! Mulla nyt on sellanen tilanne, että mua ei voi eikä ole koskaan lukenut kuin yksi The Great Grande ja siitä pidän kiinni siinä pysyn. En todellakaan lipeksi polulta! Millään muulla ei väliä.

• Anonyymi

Kai sitä vilkuilee muualle ja kuuntelee muita jos toinen toimii kuten sä toimit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai sitä vilkuilee muualle ja kuuntelee muita jos toinen toimii kuten sä toimit.

Lisätään kuitenkin vielä että en "vilkuillut" muita siinä mielessä mitä yrität mustamaalata asiaa.

Voi himputti,
        unohdin kokonaan et kaikkihan on aina just kuten sä sanot.

• Anonyymi

Päläpälä gubbe.

• Anonyymi

Olet katsonut liikaa Uhrilampaat leffaa.Et oo päässyt vielä nahkan alle tai tehnyt suolesta makkaraa.

• Anonyymi

😂😂🤣

• Anonyymi

Kaikki se mitä kävit läpi näytti että sinulta puuttui jotain jota yritit etsiä.
      Milloin mistäkin sitä etsisit, etkä sitä pysyvää löytänyt.
      Vaikka niistä sivuseikoista tuli osa elämääsi, ne eivät tehneet sinua kylläiseksi.
      Ehkäpä uskottelit itsellesi, että tämä se on, vaikka samaan aikaan tiesit ja tunsit, että se ei sitä ollut.
      Huomaat sen siitä, kun olisi pitänyt päästä eteenpäin, niin olet edelleen paikoillasi ja tunnet kuin jotain merkityksellistä edelleen puuttuu.

• Anonyymi

Mitä minulta puuttuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä minulta puuttuu?

Se mitä ikävöit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mitä ikävöit.

Ai sua vai?

• Anonyymi

Mä jatkat etsintää toisaalla
        Sinä et käy fyysisiin koko vaatimuksiin
        Jonka kyllä tiedät
        Vaikka miten yrität asiaa mielellä selitellä.
        Ja olen käytännössä lähtenyt luoltasi .
        Enkä palaa enää kun ..

Joo kiva silloin kiva syvällinen luonne joo
        Kova selittelee ummet ja lammet
        Mut vittu . Se on kääpiö
        Joka esitti olevansa 2 m monta vuotta.

Mä haluan sen mulle luvatun pitkän miehen..
        Sen jota oon aina halunnu!😭💔
        Mä en halua olla yksin se pitkä jätti meistä!
        Sen mitä oon koko elämäni odottanut!
        Sen mistä vielä keväällä unelmoin !perkl,!

Pitkä nainen sivusta lyhyelle miehelle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä minulta puuttuu?

Taitaa puhua itsestään.

• Anonyymi

Salaisuutesi gubbe nyt ole kenellekään mikään salaisuus. Teet nyt vain tuota karhunpalvelus vaihtokauppaa itsesi ja rikkinäisen psyykkesi kanssa projisoimalla tänne palstalle näitä prijisioitasi. Niin monella tasolla katselet vain itseäsi ja ulkokuortasi. Narsisti mikä narsisti olet.

• Anonyymi

Minä sentään pysyttelen poissa sinun silmistä niin ei tarvi julkisella paikalla kulkea alasti sinun edessä.
      Sinä syöt kokoajan jotain samalla, kun olet minuun telepatian avulla yhteydessä.
      Olen nähnyt tuon pimeän puolen sinusta.

• Anonyymi

🤣😂

• Anonyymi

Se mitä kävimme läpi, on vaatinut paljon rohkeutta ja luottamusta.
      Kaikkien silmien katsellessa, korvien kuunnellessa, huulien kuiskiessa ja häiritessä me kykenimme silti toisiimme tutustumaan.
      Kuin kaksi keskellä väkijoukkoa ja hälinää, me keskustelimme kaikessa rauhassa telepaattisesti ja näimme toisemme kaiken läpi röntgen katseella.

• Anonyymi

Näin kävi tismalleen meille.

• Anonyymi

Jos sen kaiken alta löytyy lopulta ymmärrys ja sen osaa toiselle näyttää, niin kaikki olisi paljon helpompaa.
      Se on kuitenkin harvinaista ja sitä tulee harvoin vastaan ja sitä harvoin edes näytetään.

• Anonyymi

Vaikka näyttäisitkin olevan tyytyväinen tilanteeseen ja kulissit näyttävät olevan järjestyksessä, niin todellisuus on toista ja näytät sen joskus jopa epätoivoisina tekoina ja yrityksinä havitella sitä jotain joka sinulta vielä puuttuu.
      Jotain todella tärkeää sinulta on puuttunut, sillä olet valmis heittämään sen kaiken pois jota olet tähän asti tärkeänä pitänyt ja vaalinut.
      Jokin sai sinussa aikaan sen reaktion.

• Anonyymi

Monesti me hamuamme niitä höysteitä sen sydämen sijasta.
      Kulisseja ja huoneita niiden asukkien sijasta.
      Rusinoita ilman pullaa ja voita ilman leipää.
      Olemme keskittyneet usein pelkkiin mitättömiin sivuseikkoihin, jotka tulevat myöhemmin kuin itsestään kunhan ensin löytäisimme elämään sen tärkeimmän joka todella merkitsee.

• Anonyymi

Mieliala vaihtelee usein, nousut ja laskut ovat jyrkkiä ja suuria.
      Ehkä kuitenkin se on merkkinä siitä, että on elossa, se on kuin sydänkäyrä.
      Asia voisi olla myös tasaista viivaa, silloin olisi kuin kuollut.
      Juuri nämä suuret vaihtelut ovat saaneet sitä muutosta mielessä aikaan.
      Eihän se ole ollut helppoa, mutta se on tuottanut tulosta ja on oppinut näkemään itsestään sitä mitä ei ennen ole nähnyt.
      Se on muuttanut paljon.

• Anonyymi

En tiedä mitä on tulossa ja milloin, enkä tahdo sellaisia miettiäkään.
      Olen päästänyt irti tavoittelusta, sillä eihän minulla ole suuntaakaan mistä sitä tavoittelisin.
      Edes se ei ole täysin selvillä mitä edes tavoittelisin.
      Ehkei sellaista edes ole tavoiteltavissa.

Joskus myös tuntuu kuin asiat olisi järjestetty näin jotenkin suojakseni, etten lähtisi väärään suuntaan.
      En vain tiedä miksi sen olisi pitänyt tapahtua niin kuin se tapahtui, sillä parempiakin keinoja olisi ollut.
      Toisaalta taas tällä tavalla asioita on paljastunut enemmän, kuin mitä muuta kautta olisi voinut paljastua.
      Olisiko tämä ollut se oikotie, se kivikkoinen ja ahdas polku kaikkine vaaroineen ja esteineen, joka kuitenkin vie perille hyvissä ajoin kuin liian myöhään?

• Anonyymi

Olisit vain laittanut suoraan, että " MINÄ OLEN VALMIS VAIKKA TAPPAMAAN MEIDÄT MOLEMMAT NIIN KUKAAN EI SAA MITÄÄN JOS MINÄKÄÄN EN SAA MITÄ HALUAN!"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit vain laittanut suoraan, että " MINÄ OLEN VALMIS VAIKKA TAPPAMAAN MEIDÄT MOLEMMAT NIIN KUKAAN EI SAA MITÄÄN JOS MINÄKÄÄN EN SAA MITÄ HALUAN!"

Onneksi on sentään valoisat kesä illat ja yöt niin ei tarvi edes pelätä, että joku seisoo väijymässä pimeässä silmät nälkäisenä...
        Pitäisiköhän minun muka alkaa käymään kävely lenkillä?
        En ole vielä oppinut kävelemään 40 kilometriä tunnissa ja minä olen sentään just tuo NAINEN joka voi joutua sinne POLIISI-AUTON KOPPIIN SAKOTETTAVAKSI.
        Minä saan sakot kaikesta mahdollisesta ja poliisi jos sattuu olemaan kaksoisliekki rakkaus niin hän sanoo: Näytä mitkä alusvaatteet päällä sinä olet ajatellut kuolla niin minä näen, että kuoletko edes kunniallisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi on sentään valoisat kesä illat ja yöt niin ei tarvi edes pelätä, että joku seisoo väijymässä pimeässä silmät nälkäisenä...
        Pitäisiköhän minun muka alkaa käymään kävely lenkillä?
        En ole vielä oppinut kävelemään 40 kilometriä tunnissa ja minä olen sentään just tuo NAINEN joka voi joutua sinne POLIISI-AUTON KOPPIIN SAKOTETTAVAKSI.
        Minä saan sakot kaikesta mahdollisesta ja poliisi jos sattuu olemaan kaksoisliekki rakkaus niin hän sanoo: Näytä mitkä alusvaatteet päällä sinä olet ajatellut kuolla niin minä näen, että kuoletko edes kunniallisesti.

Nainen, ei ole kaksoisliekkiä.
        Sellaista rakkautta ei ole ja se usko pitää sinut otteessaan ja pilaa elämäsi.
        Olen tavannut ja nähnyt noita uskovaisia ja heillä on ongelmia suhteissaan.
        Sisimmältään samankaltaiset ja samoja arvoja jakavat löytävät toisistaan sen, mitä mikään "kaksoisliekki" ei pysty antamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen, ei ole kaksoisliekkiä.
        Sellaista rakkautta ei ole ja se usko pitää sinut otteessaan ja pilaa elämäsi.
        Olen tavannut ja nähnyt noita uskovaisia ja heillä on ongelmia suhteissaan.
        Sisimmältään samankaltaiset ja samoja arvoja jakavat löytävät toisistaan sen, mitä mikään "kaksoisliekki" ei pysty antamaan.

Kaksoisliekki rakkaus on olemassa ja kaksoisliekki rakkaus perustuu naisen ja miehen väliseen intohimoon sekä rakkauteen ja he ovat entisessä elämässä olleet yhdessä, mutta he ovat eronneet ja syy voi olla toisen kuolema josta on jäänyt ikävä.
        Toinen on kuollut ikävään, koska hänellä oli hyvä sekä turvallinen suhde. Ei heillä välttämättä muuta ollut, kun rakkaus koska Suomessa ajat olivat epävakaat sekä oli puutetta kaikesta.
        Sielun siskot ja veljet ovat heitä jotka riitelevät keskenään parisuhteissa, koska he eivät ole KAKSOISLIEKKIÄ löytäneet.
        Kaksoisliekki rakkauden kanssa käydään menneitä elämiä läpi. Suomi on vasta 108 vuotta ja meillä on paljon rakkaus suhteita haudassa joiden sielut ovat syntyneet uudelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksoisliekki rakkaus on olemassa ja kaksoisliekki rakkaus perustuu naisen ja miehen väliseen intohimoon sekä rakkauteen ja he ovat entisessä elämässä olleet yhdessä, mutta he ovat eronneet ja syy voi olla toisen kuolema josta on jäänyt ikävä.
        Toinen on kuollut ikävään, koska hänellä oli hyvä sekä turvallinen suhde. Ei heillä välttämättä muuta ollut, kun rakkaus koska Suomessa ajat olivat epävakaat sekä oli puutetta kaikesta.
        Sielun siskot ja veljet ovat heitä jotka riitelevät keskenään parisuhteissa, koska he eivät ole KAKSOISLIEKKIÄ löytäneet.
        Kaksoisliekki rakkauden kanssa käydään menneitä elämiä läpi. Suomi on vasta 108 vuotta ja meillä on paljon rakkaus suhteita haudassa joiden sielut ovat syntyneet uudelleen.

Suomalaiset sielut ovat syntyneet uudelleen meihin suomalaisiin, koska meillä on saatavia kaikilla ja RAHAA ON JA SE ON SIUNATTUA RAHAA JOKA KUULUU MEILLE.
        Et saa mitään jos et ole osannut elää heidän ARVOJEN mukaan joiden PERINNÖSTÄ ON KYSE.
        EI HE OLE OLLEET ALKOHOLISTEJA, KOSKA SUOMESSA VIINAT ON OLLEET KORTILLA.
        HE OVAT SAANEET OSTAA 1 LITRAN VIINAA KUUKAUDESSA JA SIITÄ EI KYLLÄ ALKOHOLISTIKSI VOI TULLA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaiset sielut ovat syntyneet uudelleen meihin suomalaisiin, koska meillä on saatavia kaikilla ja RAHAA ON JA SE ON SIUNATTUA RAHAA JOKA KUULUU MEILLE.
        Et saa mitään jos et ole osannut elää heidän ARVOJEN mukaan joiden PERINNÖSTÄ ON KYSE.
        EI HE OLE OLLEET ALKOHOLISTEJA, KOSKA SUOMESSA VIINAT ON OLLEET KORTILLA.
        HE OVAT SAANEET OSTAA 1 LITRAN VIINAA KUUKAUDESSA JA SIITÄ EI KYLLÄ ALKOHOLISTIKSI VOI TULLA.

SUOMEN VALTIO JOUTUU OTTAMAAN VELKAA, KOSKA EI OLE SOVITTU ETTÄ MEIDÄN PITÄÄ MAKSAA MUIDEN MAIDEN KANSOJEN ELÄMÄT SUOMESSA.
        NUO MAKSUT OVAT YHDENVERTAISIA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN SOTAKORVAUSTEN KANSSA JA EI SUOMI OLE SODASSA.
        SODAT EI LOPU JOS EI SAADA RAHOJA POIS, KOSKA NIIN KAUAN KUN ON RAHAA NIIN ASEITA SAADAAN JA SODAT JATKUU.
        MINÄ OLEN LOUKANNUT KUNNIOITA JA OLEN KYSEISTÄ ASIAA KÄSITELLYT MYÖS FACEBOOKISSA, MUTTA RAUHA VALITTEVASTI FACEBOOKILAISTEN MIELESTÄ KUNNIANLOUKKAUS!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SUOMEN VALTIO JOUTUU OTTAMAAN VELKAA, KOSKA EI OLE SOVITTU ETTÄ MEIDÄN PITÄÄ MAKSAA MUIDEN MAIDEN KANSOJEN ELÄMÄT SUOMESSA.
        NUO MAKSUT OVAT YHDENVERTAISIA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN SOTAKORVAUSTEN KANSSA JA EI SUOMI OLE SODASSA.
        SODAT EI LOPU JOS EI SAADA RAHOJA POIS, KOSKA NIIN KAUAN KUN ON RAHAA NIIN ASEITA SAADAAN JA SODAT JATKUU.
        MINÄ OLEN LOUKANNUT KUNNIOITA JA OLEN KYSEISTÄ ASIAA KÄSITELLYT MYÖS FACEBOOKISSA, MUTTA RAUHA VALITTEVASTI FACEBOOKILAISTEN MIELESTÄ KUNNIANLOUKKAUS!

KYLLÄ KAKSOISLIEKKI RAKKAUS ON, KOSKA EI KAI KUKAAN MUU MIES VOI OLLA NIIN HULLU, ETTÄ LÄHTEE NAISEN KANSSA VANKILAAN JOKA ON SENTÄÄN LOUKANNUT HÄNEN SUKUNSA KUNNIAA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KYLLÄ KAKSOISLIEKKI RAKKAUS ON, KOSKA EI KAI KUKAAN MUU MIES VOI OLLA NIIN HULLU, ETTÄ LÄHTEE NAISEN KANSSA VANKILAAN JOKA ON SENTÄÄN LOUKANNUT HÄNEN SUKUNSA KUNNIAA.

MEILLÄ ON VAIN MENNEET ELÄMÄT RISTISSÄ, KOSKA MINÄ OLEN NAINEN JA HE OLIVAT MIEHIÄ. KAKSOISLIEKKI RAKKAUS ON MIES JOTEN ME OLLAAN YHDESSÄ ISO LIEKKI JOHON KAKSI ERILLISTÄ LIEKKIÄ ON YHDISTYNYT. KAKSOISLIEKKI RAKKAUS ON SYNTYNYT JA KYLLÄ MIES LIEKKI ON VAPAA LÄHTEMÄÄN, KOSKA KUKA VAAN VOI OLLA MINUN KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIES.

• Anonyymi

Olen miettinyt sitä jos olisin suin päin hypännyt siihen ensimmäiseen kelkkaan, niin missä nyt olisin.
      Olisinko vain toistanut samat virheet ja hypännyt johonkin vanhaan kierteeseen?
      Ehkä se estettiin tarkoituksella ja saattaisin sen niin ymmärtääkin.
      Muutosta on tapahtunut niin paljon, etten enää edes ajattele kuten ennen.
      Vaikka asiat näyttäisi päällepäin olevan ennemmin sekaisin kuin järjestyksessä, niin ne ovat kuitenkin balanssissa.

• Anonyymi

Olen katsellut paljon sinua ja huomannut, että vaikka esittäisit jotenkin hetkittäin tyytyväisyyttä ja onnellista, niin et ole onnellinen.
      Vaikka olisitkin yksi maailman onnellisimman kansan asukeista, niin sekin on ollut pelkkää ulospäin näytettyä kulissia.
      Se todellisuus kaiken takana jota salaat ja pidät sisälläsi, se kertoo aivan toista tarinaa.
      Se sanoo, tätä täytyy vain sietää.
      Se pitää paikoillaan loppuun asti ja lopulta se masentaa ja harmittaa.
      Se seikkailu joka maailmassa sinua odottaa jää jollekin toiselle, joka myöntää tosi asiat ja lähtee liikkeelle.
      Hän määrittelee itse mikä tekee hänet onnelliseksi ja on oman onnensa seppä.

• Anonyymi

Takuulla tämä oli jollekkin nuorelle nimittäin vanhoilla on ollut elämässään jo ihan tarpeeksi seikkailuja.Ainakin niillä ketkä on älynneet seikkailla nuorena ja terveenä.

• Anonyymi

Tällä hetkellä olen jotenkin yliluonnollisesti rauhallinen.
      Kuin suuri myrsky olisi ohi ja kaikki olisi muuttunut sen myötä uudeksi.
      Ne asiat joista on ennen välittänyt on tullut jotenkin yhdentekeviksi joka on hyvä asia, sillä ne ovat olleet kuin kahleita ja köysiä.
      Niistä hyötyisi vain vastapuoli, joten ne on nyt katkottu.
      He ovat menettäneet otteensa, eikä heillä ole muuta keinoa ollutkaan hallita taikka selvitä.
      Heitä ilman muut selviää, mutta he eivät selviä ilman muita.

• Anonyymi

PAIKKAAS ON SENTÄÄN KYSELTY!
        EN MINÄ OLE KIELTÄNYT SINULTA MITÄÄN VAAN MINÄ KYLLÄ KUNNIOITAN SINUN NAIS VALINTAA VAIKKA EN OLISIKAAN MINÄ!
        MINÄ OLEN SENTÄÄN KUNNIOITTANUT EXIÄNIKIN SEKÄ HEIDÄN NYKYISIÄ, MINUA ENNEN OLLEITA SEKÄ TULEVIA NAISIA NIIN EIVÄT SOTKE MINUA ENÄÄN OMIIN SOTKUIHIN. MINÄ OLEN SENTÄÄN KUNNIOITTANUT MYÖS HEITÄ JOILTA EN OLE SAANUT, KUN VITTUILUA JA PASKAA SEKSIÄ!
        MINÄ KYLLÄ VOIN VANKILAAN KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKINA MENNÄ UUDELLEEN JA ANTAA KUNNIAA TOISENKIN KERRAN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PAIKKAAS ON SENTÄÄN KYSELTY!
        EN MINÄ OLE KIELTÄNYT SINULTA MITÄÄN VAAN MINÄ KYLLÄ KUNNIOITAN SINUN NAIS VALINTAA VAIKKA EN OLISIKAAN MINÄ!
        MINÄ OLEN SENTÄÄN KUNNIOITTANUT EXIÄNIKIN SEKÄ HEIDÄN NYKYISIÄ, MINUA ENNEN OLLEITA SEKÄ TULEVIA NAISIA NIIN EIVÄT SOTKE MINUA ENÄÄN OMIIN SOTKUIHIN. MINÄ OLEN SENTÄÄN KUNNIOITTANUT MYÖS HEITÄ JOILTA EN OLE SAANUT, KUN VITTUILUA JA PASKAA SEKSIÄ!
        MINÄ KYLLÄ VOIN VANKILAAN KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKINA MENNÄ UUDELLEEN JA ANTAA KUNNIAA TOISENKIN KERRAN!

EN OLLUT EDES MINÄ JOKA ALOITTI VAAN KYLLÄ SYYLLISIÄ OVAT HE JOTKA PÄÄSTÄVÄT KAIKKI PASKAT LÄPI JA OVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MINÄ OLEN NAISENA YKSIN KOTONA OLEMALLA TUHONNUT KOKO SUOMEN!
        AIKA JÄNNÄ JUTTU, ETTÄ VAIN 2 OLLUT SITÄ MIELTÄ JA TOINEN VIELÄ SANOI, ETTÄ HÄN OLI SOPINUT TYÖKAVEREIDEN KANSSA MINÄ OLEN SYYLLINEN.
        HEHKEÄ BLONDI SANOI MINULLE, ETTÄ HÄN OLI TULLUT HÄNEN KAVERIKSI TÖIHIN NIIN SOPIMUS PYSYY.
        JOKU EI HALUNNUT OLLA SIINÄ SOPIMUKSESSA MUKANA VAAN HÄN OLI ILMEISESTI SITÄ MIELTÄ, ETTÄ SOPIMUKSET JOITA MINÄ OLIN TEHNYT SUULLISESTI SEKÄ HENKILÖKOHTAISESTI OVAT PAREMPIA JA HÄN ON MIELUUMMIN NIISSÄ MUKANA, KOSKA HÄN TIETÄÄ ETTÄ JOS MINÄ SANON : TUON KANSSA VOIT SUOSIOLLA PAINUA VITTUUN JA EI TULE EDES IKÄVÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EN OLLUT EDES MINÄ JOKA ALOITTI VAAN KYLLÄ SYYLLISIÄ OVAT HE JOTKA PÄÄSTÄVÄT KAIKKI PASKAT LÄPI JA OVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MINÄ OLEN NAISENA YKSIN KOTONA OLEMALLA TUHONNUT KOKO SUOMEN!
        AIKA JÄNNÄ JUTTU, ETTÄ VAIN 2 OLLUT SITÄ MIELTÄ JA TOINEN VIELÄ SANOI, ETTÄ HÄN OLI SOPINUT TYÖKAVEREIDEN KANSSA MINÄ OLEN SYYLLINEN.
        HEHKEÄ BLONDI SANOI MINULLE, ETTÄ HÄN OLI TULLUT HÄNEN KAVERIKSI TÖIHIN NIIN SOPIMUS PYSYY.
        JOKU EI HALUNNUT OLLA SIINÄ SOPIMUKSESSA MUKANA VAAN HÄN OLI ILMEISESTI SITÄ MIELTÄ, ETTÄ SOPIMUKSET JOITA MINÄ OLIN TEHNYT SUULLISESTI SEKÄ HENKILÖKOHTAISESTI OVAT PAREMPIA JA HÄN ON MIELUUMMIN NIISSÄ MUKANA, KOSKA HÄN TIETÄÄ ETTÄ JOS MINÄ SANON : TUON KANSSA VOIT SUOSIOLLA PAINUA VITTUUN JA EI TULE EDES IKÄVÄ!

Kyllä minä olen nähnyt millaista todistus aineistoa olivat päästäneet läpi.
        Minun FACEBOOK KAVERIT jotka tuossa Facebook profiilissa olivat minun kavereita SUOMESSA OLIS KAIKKI MILJONÄÄREJÄ.
        Toisella kerralla oli 2 miestä jotka olivat olleet jo ENSIMMÄISELLÄ KUNNIANLOUKKAUS KIERROKSELLA KAVEREINA.
        En minä tiedä keitä he ovat, koska heillä oli omasta päästä keksityt nimet.
        He kyllä voivat olla YKSI JA SAMA HENKILÖ, koska hän ei voi olla kukaan muu kuin KAKSOISLIEKKI RAKKAUS.
        Hän on ainut jolla on näitä monia PERSOONIA ja hän tuli mustasukkaiseksi omille TROLLI profiileille. Hän ei ole tietenkään muistanut, että hän on jonkun toisen miehen naamalla ja hän kirjoittanut rakkaudesta. Meillä on tietenkin ollut hyvät jutut ja hän huomannut, että hän on jutellut trollina. Joku riita tietenkin tullut ja hän on sen ihan itse joutunut järjestetämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä olen nähnyt millaista todistus aineistoa olivat päästäneet läpi.
        Minun FACEBOOK KAVERIT jotka tuossa Facebook profiilissa olivat minun kavereita SUOMESSA OLIS KAIKKI MILJONÄÄREJÄ.
        Toisella kerralla oli 2 miestä jotka olivat olleet jo ENSIMMÄISELLÄ KUNNIANLOUKKAUS KIERROKSELLA KAVEREINA.
        En minä tiedä keitä he ovat, koska heillä oli omasta päästä keksityt nimet.
        He kyllä voivat olla YKSI JA SAMA HENKILÖ, koska hän ei voi olla kukaan muu kuin KAKSOISLIEKKI RAKKAUS.
        Hän on ainut jolla on näitä monia PERSOONIA ja hän tuli mustasukkaiseksi omille TROLLI profiileille. Hän ei ole tietenkään muistanut, että hän on jonkun toisen miehen naamalla ja hän kirjoittanut rakkaudesta. Meillä on tietenkin ollut hyvät jutut ja hän huomannut, että hän on jutellut trollina. Joku riita tietenkin tullut ja hän on sen ihan itse joutunut järjestetämään.

Kaksoisliekki rakkaus on tyytyväinen, kun minä en ole enään facebookissa.
        Minä menin Facebookiin, kun minä olin edellisen exän kanssa ja minä jäin äitiyslomalle ja lasten kanssa kotia.
        Minun kaverit jotka asuvat muualla olivat heitä jotka kutsuvat minut Facebookiin.
        He olivat kaikki PARISUHTEESSA OLEVIA NAISIA joista osa oli vanhoja työkavereita ja muuta kautta tuttuja.
        Minä olin sentään ainut meistä joka oli vielä naimisissa. He halusivat nähdä vauvan, mutta en minä suostunut laittamaan yhtään kuvaa vauvasta ennen, kun hän oli sen ikäinen, että hän ymmärsi kun minä sanoin hänelle: Tee näin niin äiti ottaa kuvan sinusta.
        Lapsi oli sen ikäinen, että hän konttasi ja istui ilman tukea itse. Hän sentään ymmärsi ja toimi niin, kuin minä sanoin. Jos hän ei olisi halunnut, että hänestä otetaan kuva niin ei hän olisi IRVISTÄNYT niin, kuin minä äitinä pyysin tekemään.

• Anonyymi

Täällä oli sulle aloitus.
      Mut eihän sillä ole väliä.

• Anonyymi

Näin erään hengellisen naisen.
      Hänestä huokui ulospäin puhtaus, rauhallisuus, rakkaus, jonkinlainen oraakkelimainen neitsyys.
      Jonkinlainen royal tunne oli ilmassa siinä.
      Varmasti monelle hän olisi mieleen ja unelmien täyttymys, mutta näin sen ulkokuoren taakse.
      Näin hänen sisälleen ja hän oli sisältä jotenkin tyhjä.
      Jotenkin se ei ollut aitoa vaan kuin opeteltua, kuin toisen rakentama temppeli jota hän esitteli.
      Oli kuin kukaan ei olisi asunut siinä temppelissä ja hän odotti asukasta sinne asumaan ja sisustamaan.

• Anonyymi

Kenelle sä oikeesti kirjoitit ton kaiken ja näit noin paljon vaivaa? Toi vika pätkä oli hyvä ja pitää paikkansa munkin kohdalla Rakkautta, rakkautta vaan. Zemiä sinulle! 🪽🤍

• Anonyymi

Mut ei se siitä ole kiinni miltä yrittää näyttää. Kaikilla ei ole kamikatsetta jolla voi nähdä läpi. En usko, että paljoa kellään yhden tiedän🌟

• Anonyymi

On kyllä aivan mahtavaa satua mitä sä kirjoitat.
      Täydellinen sinä, ja täysin pska toinen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe