Tuli päivälleen 40 vuotta siitä, kun olin eka kertaa 17 vuotiaana naturistirannalla. Olin Lions klubin kautta järjestyneellä matkalla vaihto-opiskelijana Ranskan eteläosassa. Matka kesti neljä viikkoa. Olin viikon ollut isäntäperheessä( n. 40 v vanhemmat ja kolme lasta, samanikäinen poika ja vähän nuorempi tyttö ja pari vuotias poika). Lauantaina he lähtivät rannalle ja minä mukaan. Olihan se pieni järkytys kohta 18 v nuorelle miehelle, kun väki olikin alasti siellä leirintäalueella. Hävetti aluksi mutta ensimmäisen tunnin jälkeen tuntui jo ihan luontevalta olla alasti kuten muutkin. Kokemus oli mukava ja olen käynyt naturistipaikoissa aina tilaisuuden tullen. Nykyinen vaimokin lähtee mukaan mielellään. Ex eukko ei tykännyt, vaikka kävi pari kertaa. Milloin sinä olit eka kerran naturistina ja miltä tuntui?
Eka kerta naturistina
Anonyymi-ap
1
384
Vastaukset
- Anonyymi
Menin vanhalle Sompasaunalle katsomaan millainen paikka se on. Huomasin että jaa täällä ei käytetäkään uikkareita, no ei sit käytetä. Ei ollut kovin ihmeellinen juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354333- 552995
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462888- 302683
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402631Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82595- 382239
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542005Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461683- 1411537