osaavat pukeutua tosi seksikkäästi. On avokaulaisia paitoja joista rinnatkin tulee esiin. On tosi pieniä, tiukkoja shortseja mitä korostavat muotoja.
Noita on kiva nähdä sen suuremma massan lomassa, jotka on pukeutuneet kuin kerjäläiset !
Suurin osa Lieksan naisista ei välitä mitä vaatetta vetää päälleen , heille se on samantekevää missä rytkyissä kulkea !
Lieksan toisenlaiset naiset..
9
289
Vastaukset
- Anonyymi
Juu. Tiukka urheilutoppi ja biketit sexyä hoikalla lieksalaistytöllä.
- Anonyymi
Bikerit
- Anonyymi
No eipähän näitä Lieksan ukkeleita varten paljon viitsi pukeutua, voi leikkiä vaikka kerjäläistä. Jos mies on karismaattinen, mustatukkainen ja omistaa kunnon parran tai vaikka koko nassu olisi parran peitossa, kyllä sitä katsoo mielellään ja tarkasti.
Vaatetuksella ei ole väliä, tärkeintä on se, mitä siellä vaatteiden alla on.
Mies voi olla vaikka minkä näköinen, pituinen tai ikäinen, joissakin sitä karismaa on.
Jos satut huomaamaan, kun tuijotan sinua, voit vaikka moikata.- Anonyymi
Kuvaus osuu pitkään komeaan maahanmuuttajaan, sopusuhtainen vartalo ja pukeutuu hyvin.
- Anonyymi
Kuules nyt. Jos Lieksassa näet kauniin naisen, niin se on ulkomaalainen tai muualta Suomesta tullut...
- Anonyymi
Jösses olen ylipainoinen ja hikinen mies.olen kuumaa kamaa Lieksassa..siispä Lieksaan rantsulke viikonlopuksi💘
- Anonyymi
Näin on!
- Anonyymi
Pintaliito pimuja
- Anonyymi
Silloin aikoinaan oli Lieksassa älyttömän hyvännäkösiä mimmejä.
He kulkivat Pielisentien jalkakäytävää illan aikaan edestakaisin varmaan 20-30 kertaa. Eivät he meistä "tavallisisista" dallaajista välittäneet, koska telkkarista näkyi paljon hienompia ja komeampia ja sitäpaitsi Koskikalliolla nähtiin Danny, sekä myös Kirka. Ooohhh, voe hyvä luoja....
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344522Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752944- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451747- 781419
- 211301
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831222PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69918
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884