Länsi Ukrainan vallankaapauksessa,erottli ukrainalaiset erikoriin,länsi ja Venjä yhteistyöhaluisiin !?
Suomi ja Eu loi itse vihollisensa ja käy sotaa Ukrainasta eronneita vastaan,joita Venäjä suojaa !?
9
186
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ne venäjäämieleiset alueet ilman venäläisarmeijan miehitystä oliis eronneet . Miksei näille voi antaa autonomiaa Ahvenanmaan tapaan Ukrainan toimesta ?
- Anonyymi
Väität siis,ettähe ei pyytäneet Venäjä apuun, kun Poroshenkon joukot sinne hyökkäsi !?
- Anonyymi
Lännen vapaus,onkin sen rajottamista,politiikan ja epädemokraattisten Medioidenkin avulla !?
Ylekin katsotaan,heille vaaralliseksi !?
- Anonyymi
Siis ei todistavia vastaväitteitä tule ja Suomikin vain Venäjä hyökkäyksellä ratsastaa ja kansa maksaa,velallakin !?
Hölmölä on hölmölä,elätteineen !?- Anonyymi
Huoh! Etkö nyt venäjän trolli ymmärrä ettei kukaan enää jaksa sun typeriä jorinoitasi joissa ei ole totuuden hiventä eikä päätä eikä häntää??
- Anonyymi
EU:kin hijaisena hyväksyi Jukoslavian, Libyam Syyrian ja Palestiinan jakamisen Israeilille,on kaksinaamaista huijausta !? !?
- Anonyymi
Kyllä se vielä totuus,lännen pyörittämästä Ukrinasta joskus paljastu,eihä Venäis kaasu-ja velkarosvosta,hyvää kuvaa saada,olikarkki armeijoineen !?
- Anonyymi
Turhaanko vastausta odottelen,kuin ennenkin !?
Kun Yhdysvallat hajoaa,tai hajotetaan, kenen puolella taas Suomi !?- Anonyymi
Se on kuule venäjä joka hajoaa, eikä yhdysvallat!! Heti kun isäntäsi putin kuolee niin venäjä hajoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282731- 1372526
- 1352134
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162123Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121834Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161601376Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951184Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291182Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891152Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381108