Ajattelin kysellä tällaista, että vieläkö Liedon pieneläinklinikalla on tiukat kriteerit, kuka siellä voi käydä?
Aikanaan, 2022, sain sinne hoitoajan kissalleni mukisematta, vaikka olen turkulainen ja hoito omi hyvää. Silloin vielä sanottiin että voin asioida heillä jatkossakin, jos tarvitsee.
Reilu vuosi tuon käynnin jälkeen, kun kissallani oli uutta vaivaa, sinne ei enää sopinutkaan mennä.
Mulle vastannut lääkäri/hoitaja kysyi heti ekana asuinpaikkaani, ja kun vastasin sen olevan Turku, niin sanoi etten voi tuoda kissaani heille hoitoon. Perusteli asian näin, että jos he päästää yhdenkin turkulaisen heille lemmikkinsä kanssa, niin hetken päästä kaikki turkulaiset valuvat heille asiakkaaksi.
Olen kyllä selvittänyt nämä kunnallisen eläinlääkäripalveluiden alueet, mutta ihmetyttää silti tuollainen.. ensiksi otetaan asiakkaaksi ja toivotetaan tervetulleeksi adioimasn uudestaan jos tarvetta tulee.
Sitten vielä, kun tämä Paimiossa toimiva Venla von Bagh, jolle Turku on ainakin nimetty yhdeksi vastuualueeksi, tuntuu olevan tavoittamattomissa. Sain hänelle aikanaan 2 puhelinnumeroa virallisilta eläinlääkäri sivuilta, niin viimeksi niihin yrittäessäni ainakin toinen numero on nauhoitteen mukaan poistettu käytöstä ja toinen katkaisee puhelun heti hälyttämättä, kun tänauhoitettu tiedoite loppuu.
Liedon Pieneläinklinikka
Anonyymi-ap
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743153
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151359
- 191324
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141297Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242