Ajattelin kysellä tällaista, että vieläkö Liedon pieneläinklinikalla on tiukat kriteerit, kuka siellä voi käydä?
Aikanaan, 2022, sain sinne hoitoajan kissalleni mukisematta, vaikka olen turkulainen ja hoito omi hyvää. Silloin vielä sanottiin että voin asioida heillä jatkossakin, jos tarvitsee.
Reilu vuosi tuon käynnin jälkeen, kun kissallani oli uutta vaivaa, sinne ei enää sopinutkaan mennä.
Mulle vastannut lääkäri/hoitaja kysyi heti ekana asuinpaikkaani, ja kun vastasin sen olevan Turku, niin sanoi etten voi tuoda kissaani heille hoitoon. Perusteli asian näin, että jos he päästää yhdenkin turkulaisen heille lemmikkinsä kanssa, niin hetken päästä kaikki turkulaiset valuvat heille asiakkaaksi.
Olen kyllä selvittänyt nämä kunnallisen eläinlääkäripalveluiden alueet, mutta ihmetyttää silti tuollainen.. ensiksi otetaan asiakkaaksi ja toivotetaan tervetulleeksi adioimasn uudestaan jos tarvetta tulee.
Sitten vielä, kun tämä Paimiossa toimiva Venla von Bagh, jolle Turku on ainakin nimetty yhdeksi vastuualueeksi, tuntuu olevan tavoittamattomissa. Sain hänelle aikanaan 2 puhelinnumeroa virallisilta eläinlääkäri sivuilta, niin viimeksi niihin yrittäessäni ainakin toinen numero on nauhoitteen mukaan poistettu käytöstä ja toinen katkaisee puhelun heti hälyttämättä, kun tänauhoitettu tiedoite loppuu.
Liedon Pieneläinklinikka
Anonyymi-ap
0
127
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131216- 2301200
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671068Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141970
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179963Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15939Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33812- 74809