Nyt myös Kitee havittelee datakeskusta

Anonyymi-ap

Nyt myös Kitee havittelee datakeskusta – kansainvälinen toimija julkaistaan kesäkuun lopussa https://yle.fi/a/74-20166026?origin=rss
Mitä Lieksa edellä, sitä Kitee perässä. Lieksan Reunatiellähän on jo datakeskus, joten kiteeläiset tuli kateelliseksi ja päättivät hankkia oman!😆

5

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Reunatien datakeskus win 3.1 toimii aina kun jore ei kaada kiljupönttöä sen päälle

• Anonyymi

Savun hälvettyä tarkistamme kytkennät!

• Anonyymi

Kyllä se ladakeskus pitää saada yamaliin!

T; Jatkis

• Anonyymi

Pohjois-Karjalan sähkö saa taas aiheen sähkön hinnan korotukselle.

• Anonyymi

Hirveä on hinku saada tatatatatatakeskuksia joka kuntaan! Pakko on ihmisten tekojen rekisteröinti ja kaikkinainen seuranta saada mahdollisimman lähelle itse rikospaikkaa. Siksihän noita keskuksia kilvan rakennellaan, että varmsti saadaan jokaisen ihmisen jokainen teko ja jokainen tieto talteen myöhempää käyttöä varten! Orwellin kuvailema Isoveli on ylittänyt jo muutenkin Orwellin mielikuvituksen tason jo vuosikymmeniä sitten ja nyt ollaan aivan uusissa sfääreissä tämän suhteen! Isonveljen tekoäly kyllä paljastaa jokaisen väärän ajatuksesikin todelliselle Valtaeliitille ja siitä sinä saat kärsiä kovimman mukaan!
      Ja uskovaisille: Raamatun mukaan Jeesus sanoi muka: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä". Kaikkien tunnusmerkkien mukaan näin EI ole, vaan Saatana hallitsee suvereenisti tätä pallukkaa ja Jeesus oli vain suuri isottelija ja harhaanjohtaja, joka murhattiin ristillä ja Saatana iloitsi tapahtumasta. Siinä se kaikki valta nähtiin.
      Samaa Suomessa, mm tapaukset Ilja Janitskinin murha, tapaukset Junes Lokka, Tiina Keskimäki, Marco deWitt, Panu Huuhtanen, Tiina Wiik, Marko Sihvonen ja tuhannet muut, joista vaietaan. Saatana se tätä maata ja maailmaa hallitsee kätyriensä, juutalaisiksi itseään valehtelevien kasaarien välityksellä. Harmi, että ne Hitlerin kaasukammiot ja "6 mijoonaa juutalaisuhria" ovatkin vain virallisia valheita, joiden todenperäisyyden tutukimisen aikomisestakin joutuu vankilaan! Tämä maailma ei olisi läheskään näin paha, jos Hitler olisi todellakin tuhonnut ne 6 miljoonaa kasaaria. Vai olisiko niin, että kasaarien tilalla olisikin GB ja USA? Näitten pommikoneethan ne sen todellisen Holokaustin Saksassa tekivät! Opetetaanko sitäkään edes nykykouluissa? Ainakaan minun aikananani 1950 -luvulla siitä vaiettiin täysin, samoin Baltian maiden historiasta.
      Elämme tämän maailmankaikkeuden ainoassa Helvetissä, jota Saatana kurittaa kaikin tavoin innokkaina apulaisinaan kaikki vähänkin valtaa omaavat persekärpäsensä, joista suurimpina mainittakoon presidentit, "oikeus"laitokset, poliisit ja muut vapaamuurarit. Eikä yksikään uskonto uskalla vastustaa näitä, vaan ovat mukana sortamassa alempiaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1994
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1752
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1581
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1424
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1122
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe