Ryhmäkuri on ja toimii

Anonyymi-ap

On se vaan niin, että ryhmäkuri toimii. On turha kuvitella, että monikaan valtuutettu uskaltaa toimia vastoin määräystä. Nyt sitten aletaan huutaa, että ryhmäkuria ei ole. Olen kuitenkin lähipiiristä nähnyt, mitenkä valtuutetun omatunto on kovilla ryhmäkuri edessä. Ihminen joutuu venymään ja paukkumaan sen edessä. Myös uhkailua ja kiristystä löytyy, ainakin kunnan suurimmassa ryhmässä.

6

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taitaa rajoittua kepuleihin se ryhmäkuri. Kautta aikain on liikkumista ollut ja joku uskaltaa sanoa mielipiteensä ääneen, kuntatasolla varsinkin. Onhan Pielavedelläkin nähty uusi ryhmä jonka perustaja ei tainnut tyytyä ryhmäkuriin ei puolueen nokkanaisen sanomisiin.

• Anonyymi

Joopa joo avareiden toiminta on vähän niin kuin Aku ankkaa lukisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtuustossa 19.5 keskustelun aikana Aku Saastamoinen teki asian pöydällejättöesityksen. Puheenjohtaja totesi, että Aku esitys on tullut valtuuston päätökseksi ja asia jätetään pöydälle. Valtuuston kokouksessa 2.6 väistyvä kunnanhallituksen puheenjohtaja keskustelun aikana Mia Simpanen esitti, että asia palautetaan valmisteluun, koska päätöksenteko on mahdollisesti tapahtunut virheellisesti. Äläpä yritä edes syyttää avointa ryhmää keskustan hölmöilystä. Minä olen Kepulainen, mutta en hyväksy tätä räikeää toimintaa. Nyt olisi korkea aika tulla esille ja myöntää tehdyt töllöntyöt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtuustossa 19.5 keskustelun aikana Aku Saastamoinen teki asian pöydällejättöesityksen. Puheenjohtaja totesi, että Aku esitys on tullut valtuuston päätökseksi ja asia jätetään pöydälle. Valtuuston kokouksessa 2.6 väistyvä kunnanhallituksen puheenjohtaja keskustelun aikana Mia Simpanen esitti, että asia palautetaan valmisteluun, koska päätöksenteko on mahdollisesti tapahtunut virheellisesti. Äläpä yritä edes syyttää avointa ryhmää keskustan hölmöilystä. Minä olen Kepulainen, mutta en hyväksy tätä räikeää toimintaa. Nyt olisi korkea aika tulla esille ja myöntää tehdyt töllöntyöt.

Oletko trollaaja ja vastutat tuulimyllyjä
        .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene itse tekemään asiat paremmin, vai onko luoja sinut luonut jauhamaan vain potaskaa…taitaa näin olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko et tiedä, valehtelet tai suojelet touhua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4876
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3476
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2905
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      7
      2689
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2260
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      37
      1742
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1680
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1671
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16