On se vaan niin, että ryhmäkuri toimii. On turha kuvitella, että monikaan valtuutettu uskaltaa toimia vastoin määräystä. Nyt sitten aletaan huutaa, että ryhmäkuria ei ole. Olen kuitenkin lähipiiristä nähnyt, mitenkä valtuutetun omatunto on kovilla ryhmäkuri edessä. Ihminen joutuu venymään ja paukkumaan sen edessä. Myös uhkailua ja kiristystä löytyy, ainakin kunnan suurimmassa ryhmässä.
Ryhmäkuri on ja toimii
6
585
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa rajoittua kepuleihin se ryhmäkuri. Kautta aikain on liikkumista ollut ja joku uskaltaa sanoa mielipiteensä ääneen, kuntatasolla varsinkin. Onhan Pielavedelläkin nähty uusi ryhmä jonka perustaja ei tainnut tyytyä ryhmäkuriin ei puolueen nokkanaisen sanomisiin.
- Anonyymi
Joopa joo avareiden toiminta on vähän niin kuin Aku ankkaa lukisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtuustossa 19.5 keskustelun aikana Aku Saastamoinen teki asian pöydällejättöesityksen. Puheenjohtaja totesi, että Aku esitys on tullut valtuuston päätökseksi ja asia jätetään pöydälle. Valtuuston kokouksessa 2.6 väistyvä kunnanhallituksen puheenjohtaja keskustelun aikana Mia Simpanen esitti, että asia palautetaan valmisteluun, koska päätöksenteko on mahdollisesti tapahtunut virheellisesti. Äläpä yritä edes syyttää avointa ryhmää keskustan hölmöilystä. Minä olen Kepulainen, mutta en hyväksy tätä räikeää toimintaa. Nyt olisi korkea aika tulla esille ja myöntää tehdyt töllöntyöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtuustossa 19.5 keskustelun aikana Aku Saastamoinen teki asian pöydällejättöesityksen. Puheenjohtaja totesi, että Aku esitys on tullut valtuuston päätökseksi ja asia jätetään pöydälle. Valtuuston kokouksessa 2.6 väistyvä kunnanhallituksen puheenjohtaja keskustelun aikana Mia Simpanen esitti, että asia palautetaan valmisteluun, koska päätöksenteko on mahdollisesti tapahtunut virheellisesti. Äläpä yritä edes syyttää avointa ryhmää keskustan hölmöilystä. Minä olen Kepulainen, mutta en hyväksy tätä räikeää toimintaa. Nyt olisi korkea aika tulla esille ja myöntää tehdyt töllöntyöt.
Oletko trollaaja ja vastutat tuulimyllyjä
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene itse tekemään asiat paremmin, vai onko luoja sinut luonut jauhamaan vain potaskaa…taitaa näin olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko et tiedä, valehtelet tai suojelet touhua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247