Ryhmäkuri on ja toimii

Anonyymi-ap

On se vaan niin, että ryhmäkuri toimii. On turha kuvitella, että monikaan valtuutettu uskaltaa toimia vastoin määräystä. Nyt sitten aletaan huutaa, että ryhmäkuria ei ole. Olen kuitenkin lähipiiristä nähnyt, mitenkä valtuutetun omatunto on kovilla ryhmäkuri edessä. Ihminen joutuu venymään ja paukkumaan sen edessä. Myös uhkailua ja kiristystä löytyy, ainakin kunnan suurimmassa ryhmässä.

6

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taitaa rajoittua kepuleihin se ryhmäkuri. Kautta aikain on liikkumista ollut ja joku uskaltaa sanoa mielipiteensä ääneen, kuntatasolla varsinkin. Onhan Pielavedelläkin nähty uusi ryhmä jonka perustaja ei tainnut tyytyä ryhmäkuriin ei puolueen nokkanaisen sanomisiin.

• Anonyymi

Joopa joo avareiden toiminta on vähän niin kuin Aku ankkaa lukisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtuustossa 19.5 keskustelun aikana Aku Saastamoinen teki asian pöydällejättöesityksen. Puheenjohtaja totesi, että Aku esitys on tullut valtuuston päätökseksi ja asia jätetään pöydälle. Valtuuston kokouksessa 2.6 väistyvä kunnanhallituksen puheenjohtaja keskustelun aikana Mia Simpanen esitti, että asia palautetaan valmisteluun, koska päätöksenteko on mahdollisesti tapahtunut virheellisesti. Äläpä yritä edes syyttää avointa ryhmää keskustan hölmöilystä. Minä olen Kepulainen, mutta en hyväksy tätä räikeää toimintaa. Nyt olisi korkea aika tulla esille ja myöntää tehdyt töllöntyöt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtuustossa 19.5 keskustelun aikana Aku Saastamoinen teki asian pöydällejättöesityksen. Puheenjohtaja totesi, että Aku esitys on tullut valtuuston päätökseksi ja asia jätetään pöydälle. Valtuuston kokouksessa 2.6 väistyvä kunnanhallituksen puheenjohtaja keskustelun aikana Mia Simpanen esitti, että asia palautetaan valmisteluun, koska päätöksenteko on mahdollisesti tapahtunut virheellisesti. Äläpä yritä edes syyttää avointa ryhmää keskustan hölmöilystä. Minä olen Kepulainen, mutta en hyväksy tätä räikeää toimintaa. Nyt olisi korkea aika tulla esille ja myöntää tehdyt töllöntyöt.

Oletko trollaaja ja vastutat tuulimyllyjä
        .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene itse tekemään asiat paremmin, vai onko luoja sinut luonut jauhamaan vain potaskaa…taitaa näin olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko et tiedä, valehtelet tai suojelet touhua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      64
      6227
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5629
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4565
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      57
      3899
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3815
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3229
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      68
      3009
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59