pub miekkoniemi pysyvästi suljettu?

Anonyymi-ap

mit vit? onko totta? miks?

42

1585

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vahvasti veikkaan, että rahat loppui

• Anonyymi

ilmeisesti ja jos ei pubi auki niin ei tuu rahaa.

• Anonyymi

Kävit liian harvoin kaljalla.

• Anonyymi

Yleensä kaikki palvelut loppuu, jos niitä ei käytetä.

• Anonyymi

Kaljakuppilasukupolvi alkaa kuolla sukupuuttoon ja tavat muuttuvat. En muista minäkään, milloin viimeksi olisin istunut jossain lähiökuppilassa kaljaa kittaamassa.

• Anonyymi

Hyvä vaan. Vanhat rapapersehampuusit ovat jo montussa ja uusiotuotanto ei korvaa poistuvien määrää.

• Anonyymi

Kaljaa saa kotonakin juoda aivan riittävästä alkaen 1,05 euroa tölkki. Mitään järkeä ostaa 7 euroa maksavaa kuraa, jota Hanoista yleensä saa. Lisää saa jouda vaikka ei lasi pysy kädessä eikä tule erimielisyyksiä kenenkään kanssa. Joten Pubit ei jatkoon.

• Anonyymi

Niin ja tämänkin viesti maksoi kela.

• Anonyymi

Ja on mukavaa seuraa, kun itekseen juttelee...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja on mukavaa seuraa, kun itekseen juttelee...

Pubissa sentään on muutakin tarkoitusta kuin humaltua eli seurustella tai edes katsella muita.
        Tosin itse en juo enkä käy ollenkaan, mutta en ymmärrä näitä kotona yksin kittaajia ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja tämänkin viesti maksoi kela.

Höpölle kaikki maksaa kela😆

• Anonyymi

Maksut maksamatta

• Anonyymi

musta pässi avataan sama paikka elokuu linjaautoasemaa vastapää

• Anonyymi

joo pässsihän siihen tuloo

• Anonyymi

musta pässi avataan sama paikka elokuu linjaautoasemaa vastapää

• Anonyymi

Ravintola Musta Pässi Aukee Uudelleen Linja-autoasemalle 2026

• Anonyymi

Ei hitto. Kaupungin paras terassi. Ei mitään teennäistä turistitouhua ja hienostelua. Koko päivän käy aurinko. Liikenteen seuraaminen Lidlin parkkipaikalle kuin pariisilaisessa viinibaarissa kadun varrella. Rehellinen meininki. Aina ei jaksaisi ajaa Alanyaan asti Kellarpeltoon kaljalle, mutta kai se on pakko.

• Anonyymi

Kyllä Makkosen Viuhon baari on kaupungin paras.

• Anonyymi

Alanya on muuten kaupungin paras pitsapaikka, kannattaako sitä pilata kaljan juojilla.

• Anonyymi

Siis mä tseegasin galtsun hintaa, ni tosi tärkeä. Mä vetelen sruissilla ja steissillä miulumpo. Ja jos jakeluhommia riittää että se on talvi nyt. Kuukikkeli ei tarvitse enää mitään uutta tietoa. Jos haluat ostaa sen sijaan öly kauempaa kuin minä en tiedä miten ovat kelalla 🤔

• Anonyymi

Ja mä vaan lättään lättään ja lähetään nukkumaan 🥸

• Anonyymi

Kaljakuppilasukupolvi alkaa kuolla sukupuuttoon ja tavat muuttuvat. En muista minäkään, milloin viimeksi olisin istunut jossain lähiökuppilassa kaljaa kittaamassa.

• Anonyymi

Omistajat ovat kuulemma olleet niin kiireisiä toisen paikkansa avaamisessa juuri terassisesonkiin, että tähän Savonlinnan pubiin ei enää aika riittänyt.

• Anonyymi

Harkittu ja tarkasti ajoitettu lopetus.

• Anonyymi

Mihinkäs se uusi paikka avautuu

• Anonyymi

Omistiko Kilpeläinen

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo

Jep jep

• Anonyymi

Pubit on kuolevaa kulttuuria. 10 vuotta ja niitä ei ole. Briteissäkin pubit ovat vähentyneet n. 50% tällä vuosituhannella. Nuori sukupolvi ei juo kaljaa ja viinaa pubissa, ne vetää huumeita kotona ja puistoissa. Ne jotka ei vedä, ovat somessa. Nytkin jo pubeissa käyvät porukat tuijottaa vain kännykästään somea ja tiktokkia eikä niitä kiinnosta muut ihmiset pubissa. Aikoinaan kultaisella kasarilla ja ysärillä pubit oli täynnä kansaa ja juttelivat keskenään, ei ollut somen paskaa. Ja naisia sai iskettyä.

• Anonyymi

Pub Miekkoniemi Avattu Uudelleen

• Anonyymi

Arvasin.

• Anonyymi

Ai milloin?

• Anonyymi

Hyvä! Ei oo puliukko O.Rinne siellä

• Anonyymi

jatkaa ko poiika isä jäljilla

• Anonyymi

Näin on muutama entinen asiakas ollu lähellä pieksää koko ukon…Rinteen radio ja urheilu

• Anonyymi

Mertalaan avataan kesän aikana vielä apen baari:) kala aiheisia kuvia seinällä ja omistaja kertoo kala juttuja heh:) tulkaa kaikki sankoin joukoin liiton rahoilla laitan baarib pystyyn:)

• Anonyymi

Mertalaan avataan kesän aikana vielä apen baari:) kala aiheisia kuvia seinällä ja omistaja kertoo kala juttuja heh:) tulkaa kaikki sankoin joukoin liiton rahoilla laitan baarib pystyyn:) Entisen R Koskin Tiloihin Mertalaan Tyyneläntien Risteykseen

• Anonyymi

Uusi Baari Avataan Kisalinnaan Entisen Rolls Hampurilaiskioskin Tiloihin 2026-2027 Avajaisiin

• Anonyymi

Kukahan avannut uudestaan?

• Anonyymi

kene tietenkin

• Anonyymi

Minne kene avannut ravintola?

• Anonyymi

pub miekkoniemi pysyvästi suljettu?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      22
      3031
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      192
      2756
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1743
    4. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      255
      1441
    5. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      110
      1243
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      40
      1076
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      1017
    8. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      136
      905
    9. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      32
      904
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43
      804
    Aihe