mit vit? onko totta? miks?
pub miekkoniemi pysyvästi suljettu?
42
1585
Vastaukset
- Anonyymi
Vahvasti veikkaan, että rahat loppui
- Anonyymi
ilmeisesti ja jos ei pubi auki niin ei tuu rahaa.
- Anonyymi
Kävit liian harvoin kaljalla.
- Anonyymi
Yleensä kaikki palvelut loppuu, jos niitä ei käytetä.
- Anonyymi
Kaljakuppilasukupolvi alkaa kuolla sukupuuttoon ja tavat muuttuvat. En muista minäkään, milloin viimeksi olisin istunut jossain lähiökuppilassa kaljaa kittaamassa.
- Anonyymi
Hyvä vaan. Vanhat rapapersehampuusit ovat jo montussa ja uusiotuotanto ei korvaa poistuvien määrää.
- Anonyymi
Kaljaa saa kotonakin juoda aivan riittävästä alkaen 1,05 euroa tölkki. Mitään järkeä ostaa 7 euroa maksavaa kuraa, jota Hanoista yleensä saa. Lisää saa jouda vaikka ei lasi pysy kädessä eikä tule erimielisyyksiä kenenkään kanssa. Joten Pubit ei jatkoon.
- Anonyymi
Niin ja tämänkin viesti maksoi kela.
- Anonyymi
Ja on mukavaa seuraa, kun itekseen juttelee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja on mukavaa seuraa, kun itekseen juttelee...
Pubissa sentään on muutakin tarkoitusta kuin humaltua eli seurustella tai edes katsella muita.
Tosin itse en juo enkä käy ollenkaan, mutta en ymmärrä näitä kotona yksin kittaajia ollenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja tämänkin viesti maksoi kela.
Höpölle kaikki maksaa kela😆
- Anonyymi
Maksut maksamatta
- Anonyymi
musta pässi avataan sama paikka elokuu linjaautoasemaa vastapää
- Anonyymi
joo pässsihän siihen tuloo
- Anonyymi
musta pässi avataan sama paikka elokuu linjaautoasemaa vastapää
- Anonyymi
Ravintola Musta Pässi Aukee Uudelleen Linja-autoasemalle 2026
- Anonyymi
Ei hitto. Kaupungin paras terassi. Ei mitään teennäistä turistitouhua ja hienostelua. Koko päivän käy aurinko. Liikenteen seuraaminen Lidlin parkkipaikalle kuin pariisilaisessa viinibaarissa kadun varrella. Rehellinen meininki. Aina ei jaksaisi ajaa Alanyaan asti Kellarpeltoon kaljalle, mutta kai se on pakko.
- Anonyymi
Kyllä Makkosen Viuhon baari on kaupungin paras.
- Anonyymi
Alanya on muuten kaupungin paras pitsapaikka, kannattaako sitä pilata kaljan juojilla.
- Anonyymi
Siis mä tseegasin galtsun hintaa, ni tosi tärkeä. Mä vetelen sruissilla ja steissillä miulumpo. Ja jos jakeluhommia riittää että se on talvi nyt. Kuukikkeli ei tarvitse enää mitään uutta tietoa. Jos haluat ostaa sen sijaan öly kauempaa kuin minä en tiedä miten ovat kelalla 🤔
- Anonyymi
Ja mä vaan lättään lättään ja lähetään nukkumaan 🥸
- Anonyymi
Kaljakuppilasukupolvi alkaa kuolla sukupuuttoon ja tavat muuttuvat. En muista minäkään, milloin viimeksi olisin istunut jossain lähiökuppilassa kaljaa kittaamassa.
- Anonyymi
Omistajat ovat kuulemma olleet niin kiireisiä toisen paikkansa avaamisessa juuri terassisesonkiin, että tähän Savonlinnan pubiin ei enää aika riittänyt.
- Anonyymi
Harkittu ja tarkasti ajoitettu lopetus.
- Anonyymi
Mihinkäs se uusi paikka avautuu
- Anonyymi
Omistiko Kilpeläinen
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Jep jep
- Anonyymi
Pubit on kuolevaa kulttuuria. 10 vuotta ja niitä ei ole. Briteissäkin pubit ovat vähentyneet n. 50% tällä vuosituhannella. Nuori sukupolvi ei juo kaljaa ja viinaa pubissa, ne vetää huumeita kotona ja puistoissa. Ne jotka ei vedä, ovat somessa. Nytkin jo pubeissa käyvät porukat tuijottaa vain kännykästään somea ja tiktokkia eikä niitä kiinnosta muut ihmiset pubissa. Aikoinaan kultaisella kasarilla ja ysärillä pubit oli täynnä kansaa ja juttelivat keskenään, ei ollut somen paskaa. Ja naisia sai iskettyä.
- Anonyymi
Pub Miekkoniemi Avattu Uudelleen
- Anonyymi
Arvasin.
- Anonyymi
Ai milloin?
- Anonyymi
Hyvä! Ei oo puliukko O.Rinne siellä
- Anonyymi
jatkaa ko poiika isä jäljilla
- Anonyymi
Näin on muutama entinen asiakas ollu lähellä pieksää koko ukon…Rinteen radio ja urheilu
- Anonyymi
Mertalaan avataan kesän aikana vielä apen baari:) kala aiheisia kuvia seinällä ja omistaja kertoo kala juttuja heh:) tulkaa kaikki sankoin joukoin liiton rahoilla laitan baarib pystyyn:)
- Anonyymi
Mertalaan avataan kesän aikana vielä apen baari:) kala aiheisia kuvia seinällä ja omistaja kertoo kala juttuja heh:) tulkaa kaikki sankoin joukoin liiton rahoilla laitan baarib pystyyn:) Entisen R Koskin Tiloihin Mertalaan Tyyneläntien Risteykseen
- Anonyymi
Uusi Baari Avataan Kisalinnaan Entisen Rolls Hampurilaiskioskin Tiloihin 2026-2027 Avajaisiin
- Anonyymi
Kukahan avannut uudestaan?
- Anonyymi
kene tietenkin
- Anonyymi
Minne kene avannut ravintola?
- Anonyymi
pub miekkoniemi pysyvästi suljettu?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223031
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1922756Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1681743Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2551441- 1101243
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs401076Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461017- 136905
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32904- 43804