Niin kuin ananas ja kookos?
Ollaanko ystäviä jookos
23
433
Vastaukset
- Anonyymi
Joo❤️
- Anonyymi
Ystäviä voidaan olla ja juttelemaan suostun. Olen maailman muutosvastaisin henkilö. Hyvä, kun näin.😊
- Anonyymi
palstalla? joo.
- Anonyymi
Tämä taitaakin olla tällaista taas. Et oikeasti halua jutella. Se on ihan ok. Se on oma valintasi.
Uskon, että olet vihainen ja katkerakin minulle. Syytät minua asioista. Asioille voi olla myös muita syitä kuin minä. Minä olen helppo syntipukki, monille muillekin.
Olen pyytänyt anteeksi monta kertaa. Mitä ajat takaa? Mitä voin tehdä?
Haluatko, että minulle käy huonosti. Sitä minun on vaikea ymmärtää. Miksi voisit haluta niin. Onnistut tälläkin hetkellä pilaamaan elämääni. Sinun pitää olla oikeassa.
Lopetan nyt palstailun. En halua täällä olla. Lupaan kuitenkin etsiä apua terapiasta. Kysyn sinulta vain, löydätkö ihmisistä mitään hyvää? Ehkä näkökentän lasjeneminen helpottaisi.
Toivon, että lopetat minun rääkkäämiseni. Etkö näe, että toinen kärsii. Minulla on ongelmia mutta minulla on oikeasti ollut kurja lapsuus. Kärsin traumasta. Elän elämääni lääkkeiden voimalla.
Minäkään en toivo, että otat minuun yhteyttä. Voisitko jo jättää minut rauhaan!- Anonyymi
Valivalivali! Minäminäminä! Uliuliuli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valivalivali! Minäminäminä! Uliuliuli!
Miksi sinulla pieni lapsi on tällainen vimma hakea näistä palstaäijän ei pahimmalla tahdollakaan mihinkään liittyvistä vuodatuksista kierroksia? Onko joku syy hakea niitä kierroksia tällaisista miten sen nyt sanoisi suhteisiin tai sen sellaisiin liittyvistä keketeksteistä? Opetahan poju wanhempaa naista vähän tästä mielialastasi. Terveisin TT
- Anonyymi
Toki ollaan mutta enemmänkin haluaisin 💕En tiedä pystyisinkö enää olla seurassasi koskematta sinua 😘
- Anonyymi
Enempi parempi. Saat kosketella ihan niin paljon, kuin haluat.😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enempi parempi. Saat kosketella ihan niin paljon, kuin haluat.😘
Toivottavasti oisit hän, mun muru 👭 alkuun varmasti ujostuttas mut kun alkuun päästäs niii.. 🤭😍
- Anonyymi
Jos kädestä reirellä selviää ilman litsaria, niin kannattaa ottaa koppi ja tehdä joku hyvän tahdon osoitus, ettei vanha juttu tule vastaan bamboozled one
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti oisit hän, mun muru 👭 alkuun varmasti ujostuttas mut kun alkuun päästäs niii.. 🤭😍
Ohi. Lepsoille on omat saitit. Mene sinne.
- Anonyymi
ei olla. voit hskata mutta hakkaan aina takaisin. tuut sen huomaamaan. saatte kaiken pahan takaidin, ja kiva tietää että ämmät hakataan ja osa, tapetaan pian 🫣😂laillisesti 😜ja kaikkea muuta ikävää, syyttömälle teitte, joten aina laitetaan takaisin ja, aina tulee huonona teille. kohta ootte haudassa ja läheisenne mistä pidätte jos niitä on, hakataan vielä pahemmin sen jälkeen.
- Anonyymi
Käytähän äijä sama energia välillä siivoamiseen sen sijaan että harrastat tätä verbaalista esileikiä itsesi kanssa. Tosi pelottavaa yhyy
- Anonyymi
et estä niitä mite jään minun hakkaamisen vaan pahentaa asioita, ne naiset ja miehet ottavat turpaan teoistaan. ja miten jatkatte sitä kauemmin kituvat.
- Anonyymi
Sinäkö oot palstasetä sitten kova vastus katukuvassa? Taidat juosta kymmenkesäistä vanhempaa karkuun
- Anonyymi
annat vaan rahojeni tulla ja pysytte kaukana, ja lupauduin jo tiettyyn porukkaan. mutta saan hakata takaisin, kuulemma se A nainen joutuu vastuuseen ja ne jotka on tappanut kuolee itse tai joutuu lähelle. minä olen syytön joten vastaatte jokaisesta ja ne naiset hakataan joille hakkasitte joko syystä tai syyttä. kokevat sitä nyt itse ja hakataan elämää ja vainotaan 😘😂🫣🤯
- Anonyymi
Ollaanhan me.
- Anonyymi
se on se Leena kun sen kanssa puhu, alkaa estämään ja tekemään kiusaa, hakkasin äsken elämää takaisin, sitten itkeä pillittää ja voi ottelee pahuutta 😜🫣on se urpoa porukkaa, tappaa, pitäisi ja, laillisesti. mutta vedetään turpaan takaisin ja koko porukkaa 😘😂😜🤯 vasta aloittanut joten tätätn voin jatkaa ja loppuun asti 😜😂 sonnit hyökkää pian salojen ja mammojen kimppuun 😜antaa, karjun kuulua 😜toivottavasti hakkaavat sen Hannan kunnolla ja kaikki 4 pentua 🤯🧌
- Anonyymi
ainakin siihen Mirkasn ja Leaan liittyvät ruskea veriköt, yritän Ostaa vielä lisää kiusaa ja hakataan töitä myös muille. niille kaikille on ostettu riehuvat sonnit, ja sinne toimistoon myös 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
ne iskee laumana eri ihmisissä puan, ja ottavat kunnolla turpaansa, muistavat koko ikänsä tekonsa ja rahan ostajalle ja työhakkaajalle ostettiin paloittelusurma, jonkun me tappaa kuitenkin, joten tuo on oikein passeli siihen 😜😘saavat kunnolla pahaa ha huonoa tekoihensa mukaan. pikku pirut ovat löytäneet itsensä eri paikkoihin ihmisten kodeissa, kohta palaa ja rysähtää, myös autoihin 😂
- Anonyymi
Totta tämä palstaäijä, kaikilla on pua paitsi muumeilla
- Anonyymi
Vaikutat namusedältä, ei kiitos. Trololo.
- Anonyymi
En ole hyvä henkilö. Myönnän sen. Minun on vaikea päästä lapsuudestani yli. Minulle ei annettu juurikaan mitään, vaadittiin paljon henkisesti. Ikinä ei lohdutettu, makason sängyssä ja heijasin paljon. Öisin tein itsellen kapaloita, jotta olisi ollut vähän turvallisempi olo. Isä oli tyly minulle aina.
Voisin kuitenkin jo antaa anteeksi. Kostin sitten äidille. Hänellkän ei ollut helppoa, kärsi mielisairauden tyyppisistä ongelmista. Mitään apua niihin ei saanut. Hänelle naurettiin!
Minua syytetään perheessäni äidin kohtalosta, dementoitui varhain. Hyvä, kun saan kotona käydä. On aina pitänyt pyytää lupa. Edelleen vaaditaan paljon.
Ymmärrän, että yrität auttaa edelleen. Se on hyvä juttu etkä hylkää. Olen välillä hankala. Hyväksyn sinun läsnäolon elämässä. Et ola paha vaan hyvä. Minulla on ongelmia, mutta olen taistellut. Minulla on ihana perhe. Toivon, että saisin olla jo edes tyytyväinen perheeni keskellä. Anteeksi, kun moitin.!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760