Joka päivä

Anonyymi-ap

ihmettelen sitä, miten satuitkaan astumaan elämääni silloin kauan sitten, ja millainen vaikutus sinulla minuun oli. Miten aivan huomaamatta sytytit unohtuneen liekin minussa. Liekin, joka jäi kytemään kuukaudesta ja vuodesta toiseen vaikka en ole sinua ikiaikoihin nähnytkään. Miten sait minut ajattelemaan, että se olet sinä, josta haluan pitää huolta. Miten sait minut ajattelemaan, että minä olen sinun, jos vain haluat minusta pitää huolen. Ja miten sait minut päättämään, että tulkoon mitä vain vastaan, sinun kanssasi olisin valmis tekemään kaikkeni, että meillä olisi hyvä olla. Niin ainutlaatuinen sinun vaikutuksesi on, niin ainutlaatuinen sinä minulle olet.

16

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko hän sinun? Ei se edellinen viesti niin lyhyt ollut että tarvi poistaa.murr.

• Anonyymi

Ei, hän ei koskaan ole ollut minun. Olen haaveillut vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, hän ei koskaan ole ollut minun. Olen haaveillut vain.

Oletko yrittänyt? Laitetaan täytetekstiä tähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko yrittänyt? Laitetaan täytetekstiä tähän.

Olen yrittänyt. Tilanne on vaikea.

• Anonyymi

Ihanasti kirjoitat! Toivottavasti saatte toisenne.

• Anonyymi

On onnekasta löytää joku jota kohtaan tuntee suuria tunteita.

• Anonyymi

Unohtuneen liekin sytytti? Jostain puppugeneraattorista sinä äijä nämä kliseet vedät

• Anonyymi

Voi apua, miten ihana aloitus! Sinulla on taito sanoittaa ajatuksesi ja tunteesi harvinaisen kauniisti. Ah, niin ihanan romanttista!

• Anonyymi
        UUSI

Onneksi aloittajasetä tämä omasta tekstistä pyörtyily ei ole yhtään teennäistä

• Anonyymi

Kenelle viestisi on, naiselle? Miehelle?

• Anonyymi

Aloittaja on nainen, joka kaipaa miestä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin viimeksi suukottelitte?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin viimeksi suukottelitte?

Emme ole vielä edes päässeet halaamaan toisiamme.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muista palstasetä kirjoittaa vielä se ihana ja aistikas digiallekirjoitus ”aloittajanainen”

• Anonyymi
      UUSI

Onko ap tumma vai vaalea? Pituus 175 vai 165?

• Anonyymi
      UUSI

Ihme se olikin 💕 ihmettelemistä siinä riittää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1737
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      40
      910
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      792
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe