ihmettelen sitä, miten satuitkaan astumaan elämääni silloin kauan sitten, ja millainen vaikutus sinulla minuun oli. Miten aivan huomaamatta sytytit unohtuneen liekin minussa. Liekin, joka jäi kytemään kuukaudesta ja vuodesta toiseen vaikka en ole sinua ikiaikoihin nähnytkään. Miten sait minut ajattelemaan, että se olet sinä, josta haluan pitää huolta. Miten sait minut ajattelemaan, että minä olen sinun, jos vain haluat minusta pitää huolen. Ja miten sait minut päättämään, että tulkoon mitä vain vastaan, sinun kanssasi olisin valmis tekemään kaikkeni, että meillä olisi hyvä olla. Niin ainutlaatuinen sinun vaikutuksesi on, niin ainutlaatuinen sinä minulle olet.
Joka päivä
21
1023
Vastaukset
- Anonyymi
Onko hän sinun? Ei se edellinen viesti niin lyhyt ollut että tarvi poistaa.murr.
- Anonyymi
Ei, hän ei koskaan ole ollut minun. Olen haaveillut vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, hän ei koskaan ole ollut minun. Olen haaveillut vain.
Oletko yrittänyt? Laitetaan täytetekstiä tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko yrittänyt? Laitetaan täytetekstiä tähän.
Olen yrittänyt. Tilanne on vaikea.
- Anonyymi
Ihanasti kirjoitat! Toivottavasti saatte toisenne.
- Anonyymi
On onnekasta löytää joku jota kohtaan tuntee suuria tunteita.
- Anonyymi
Unohtuneen liekin sytytti? Jostain puppugeneraattorista sinä äijä nämä kliseet vedät
- Anonyymi
Voi apua, miten ihana aloitus! Sinulla on taito sanoittaa ajatuksesi ja tunteesi harvinaisen kauniisti. Ah, niin ihanan romanttista!
- Anonyymi
Onneksi aloittajasetä tämä omasta tekstistä pyörtyily ei ole yhtään teennäistä
- Anonyymi
Kenelle viestisi on, naiselle? Miehelle?
- Anonyymi
Aloittaja on nainen, joka kaipaa miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin viimeksi suukottelitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin viimeksi suukottelitte?
Emme ole vielä edes päässeet halaamaan toisiamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista palstasetä kirjoittaa vielä se ihana ja aistikas digiallekirjoitus ”aloittajanainen”
- Anonyymi
Onko ap tumma vai vaalea? Pituus 175 vai 165?
- Anonyymi
Hiusten väri on jotain siltä väliltä. Harmaantuu hitaasti mutta varmasti - ja odotan sitä, olen odottanut kaksikymppisestä asti.
Pituuteni ei riitä kumpaankaan noista luvuista.
- Anonyymi
Ihme se olikin 💕 ihmettelemistä siinä riittää
- Anonyymi
Näin minäkin tunsin mutta sitten putosimme todella korkealta maahan ja litistyimme.
- Anonyymi
Liekki lepattaa, muttei sammu tuulessakaan.
- Anonyymi
En ole tiennyt tuota. Tuulet on käyneet aika monesta suunnasta vuosien aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tiennyt tuota. Tuulet on käyneet aika monesta suunnasta vuosien aikana.
Kun liekki pysyy tuulista huolimatta, tietää, että kyseessä on jotain erityislaatuista. -ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18711458
- 585459
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462737- 402385
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131861Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441815Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291624Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411460Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61436Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v381387