ihmettelen sitä, miten satuitkaan astumaan elämääni silloin kauan sitten, ja millainen vaikutus sinulla minuun oli. Miten aivan huomaamatta sytytit unohtuneen liekin minussa. Liekin, joka jäi kytemään kuukaudesta ja vuodesta toiseen vaikka en ole sinua ikiaikoihin nähnytkään. Miten sait minut ajattelemaan, että se olet sinä, josta haluan pitää huolta. Miten sait minut ajattelemaan, että minä olen sinun, jos vain haluat minusta pitää huolen. Ja miten sait minut päättämään, että tulkoon mitä vain vastaan, sinun kanssasi olisin valmis tekemään kaikkeni, että meillä olisi hyvä olla. Niin ainutlaatuinen sinun vaikutuksesi on, niin ainutlaatuinen sinä minulle olet.
Joka päivä
16
557
Vastaukset
- Anonyymi
Onko hän sinun? Ei se edellinen viesti niin lyhyt ollut että tarvi poistaa.murr.
- Anonyymi
Ei, hän ei koskaan ole ollut minun. Olen haaveillut vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, hän ei koskaan ole ollut minun. Olen haaveillut vain.
Oletko yrittänyt? Laitetaan täytetekstiä tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko yrittänyt? Laitetaan täytetekstiä tähän.
Olen yrittänyt. Tilanne on vaikea.
- Anonyymi
Ihanasti kirjoitat! Toivottavasti saatte toisenne.
- Anonyymi
On onnekasta löytää joku jota kohtaan tuntee suuria tunteita.
- Anonyymi
Unohtuneen liekin sytytti? Jostain puppugeneraattorista sinä äijä nämä kliseet vedät
- Anonyymi
Voi apua, miten ihana aloitus! Sinulla on taito sanoittaa ajatuksesi ja tunteesi harvinaisen kauniisti. Ah, niin ihanan romanttista!
- AnonyymiUUSI
Onneksi aloittajasetä tämä omasta tekstistä pyörtyily ei ole yhtään teennäistä
- Anonyymi
Kenelle viestisi on, naiselle? Miehelle?
- Anonyymi
Aloittaja on nainen, joka kaipaa miestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin viimeksi suukottelitte?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin viimeksi suukottelitte?
Emme ole vielä edes päässeet halaamaan toisiamme.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muista palstasetä kirjoittaa vielä se ihana ja aistikas digiallekirjoitus ”aloittajanainen”
- AnonyymiUUSI
Onko ap tumma vai vaalea? Pituus 175 vai 165?
- AnonyymiUUSI
Ihme se olikin 💕 ihmettelemistä siinä riittää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201737
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?40910Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44792Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750