getsemanen puutarha on varjeltu
venäjä hyökkää huomenna suomeen
12
225
Vastaukset
- Anonyymi
jes, vihdoinkin suomen urpot saa mahan aluksen jalkoja täyteen. minä kuule pysyn kotona ja juon kaljaa. sekä pistän saunan lämpeään. kutsun venäläis sotilaat saunomaan.
- Anonyymi
oikein
- Anonyymi
aatelisto haukkui aikoinaan talonpoikia rasistiksi rassia russia
- Anonyymi
Venäläinen ei ehkä tiedä missä getsemane on kartalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäläinen ei ehkä tiedä missä getsemane on kartalla.
Jehovatkaan ei tiedä missä ha rmageddon on. kartalla.
- Anonyymi
Venäjä ei eilen hyökännyt Suomeen.
Aloittaja on vääräprofeetta, MOT.- Anonyymi
Alottaja on täysin kajahtanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alottaja on täysin kajahtanut
se on mitättömyys j ismis rosk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on mitättömyys j ismis rosk
ihmis roskaa
- Anonyymi
Venäläinen istuu ortodoksikirkossa.
- Anonyymi
Maailmaa hallitsee ilkeä ja vihamielinen illuminati salaseura. se on noin 10-15 henkilön porukka. israelin netanjahu on yksi siihen porukkaan kuuluva tyyppi. ukrainassa zelenski on pelkkä terrrosristi joka laittomasti kaappasi vallan ukrainan edelliseltä presidentiltä. (en muista nimeä) jä sopimus kirjottamatta venäjän kanssa. kyllä nyt rockefeller rikastuu kun aseita ja panssari vaunuja menee kaupaksi. ei minun mielesstä venäjä ole kaikkeen syyllinen. mutta ois se voinu olla hyökkäämättä. ois nimittäin ne ukrainan venäjämieliset separatistit hävinneet sen sisällissodan .
- Anonyymi
Tietenkään Jerusalemin alueeseen ei vaikuta kovinkaan paljon, mitä Suomessa tapahtuu! Mikä oli pointtisi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1963631Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572267Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3782229- 432102
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4971246- 541213
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211073- 621043