En halua muita, koska ei ole tunteita muita kohtaan.
Tahdon vain hänet
88
1447
Vastaukset
- Anonyymi
Saat minut omaksesi. Tuntuisi hyvältä, jos näyttäisit tunteesi läheisyydellä.
- Anonyymi
Kaipaan erästä toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaan erästä toista.
Tämä selvä. Minä poistun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaan erästä toista.
Kuka saa sut onnelliseksi? Ketä kaipaat? 🪽🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule sinä et todellakaan tiedä etkä tee tuollaisilla tiedoilla yhtään mitään kaikki ei pyöri kommuunisi ympärillä jossa leikit jotain hyväntekijää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J-mies saa onnelliseksi❤️🔥
- Anonyymi
🥰🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥰🥰
Tämä oli tälle kommentille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule sinä et todellakaan tiedä etkä tee tuollaisilla tiedoilla yhtään mitään kaikki ei pyöri kommuunisi ympärillä jossa leikit jotain hyväntekijää
Olet väärin ymmärtänyt kaikki. Älä oleta mitään. Niin olet fiksumpi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J-mies saa onnelliseksi❤️🔥
J sopii vain Jiin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli tälle kommentille.
Siis tälle: ” Saat minut omaksesi. Tuntuisi hyvältä, jos näyttäisit tunteesi läheisyydellä.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulija liikkeellä.
- Anonyymi
Kiitos ilmoituksesta.
- Anonyymi
Tee asialle jotain?
- Anonyymi
Minäkin ihmettelen 🪽🤍
- Anonyymi
Loppuko KALKKUNA?
Terveisin kaksoisliekki rakkaus- Anonyymi
Ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi
Eli oot hoitanut kalkkuna ongelman?
En siitä vihainen ole, koska en edes halunnut kalkkunoita mukaan.
😘❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘❤️En ole muuta kertonut, kun sen että olit myös siellä toisessa paikassa, koska he olivat käymässä minun luona tuolloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘❤️Kinkku on loppu, kalkkunaa tulee onneksi ovista ja ikkunoista 😘❤️ aivan kuin velho sitä loihtisi hihoistaan.
- Anonyymi
Oma halu ei aina riitä varsinkaan jos toinen ei halua sua vaikka olisit viiminen nainen maailmassa senkin olen tyttäreni äidille sanonu päin naamaa eikä kai silti menny jakeluun asti
- Anonyymi
Erittäin omituinen jatko monologillesi taaskin, palstaäijä ja aapee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin omituinen jatko monologillesi taaskin, palstaäijä ja aapee
Voi oletko tyttäreni äiti ja vielä muistat reilun kahdenkymmenen vuoden päähän et si muistanu kertoa että se oli poikasi isä joka sut sen kai noin pari kertaa hakkas enkä minä yhden kerran olisin tappanu jos ei kaveri olis tullu väliin minun kaverini toinen kerta olis ollu vahinko itse yritit estää lähtemiseni kun tajusit että en ollu takas sen jälkeen tulossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi oletko tyttäreni äiti ja vielä muistat reilun kahdenkymmenen vuoden päähän et si muistanu kertoa että se oli poikasi isä joka sut sen kai noin pari kertaa hakkas enkä minä yhden kerran olisin tappanu jos ei kaveri olis tullu väliin minun kaverini toinen kerta olis ollu vahinko itse yritit estää lähtemiseni kun tajusit että en ollu takas sen jälkeen tulossa
No niin jatkahan samaan malliin palstasetä palstan täyttöä, hyvin menee
- Anonyymi
Rakastetaan toisiamme. Tästä tulee vuosituhannen rakkaustarina voi että
- Anonyymi
No niin tulee❤️
- Anonyymi
Voitko nainen vain ottaa minut rakkaaksesi ja sillä hyvä? Elämä ilman sinua on paljon rankempaa kuin osaat kuvitella. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi
Ne ikäpolvet alkaa suurelta osin oleen menehtyneitä vanhuuteen jotka voisi kertoa rehellisesti kuinka rankkaa elämä voi rankimmillaan olla (elämää juoksuhaudoissa jatkuvan tykkitulituksen armoilla) ja sen jälkeen se helvetti tehdä kaikki uusiksi kun ei ole yhtään mitään
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Otan sinut .Sinä kuulut minulle vaikka pakenisit maailman ääriin mies
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NaiseltaEn pakene, mutta tee jotain. Ihan sama mitä. Vai mitä odotat? Minä odotan sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pakene, mutta tee jotain. Ihan sama mitä. Vai mitä odotat? Minä odotan sinua.
Minä en kommentoi noin koskaan. Ei tulisi mieleenkään juoksuttaa naista eikä esittää vaatimuksia. Se ei ole rakkautta. Mieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ikäpolvet alkaa suurelta osin oleen menehtyneitä vanhuuteen jotka voisi kertoa rehellisesti kuinka rankkaa elämä voi rankimmillaan olla (elämää juoksuhaudoissa jatkuvan tykkitulituksen armoilla) ja sen jälkeen se helvetti tehdä kaikki uusiksi kun ei ole yhtään mitään
Eri mieltä. Ihan samanlaisia jannuja ne oli. Olisivat ihan samanlaisia näissä oloissa. Ihan samalla tavalla elämä voi nykyaikana olla ahdistavaa ja täynnä murhetta ja raskasta. Sota lisää vain kuoleman välittömän läheisyyden ja uhan kuvioihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NaiseltaSiittä vittumainen juttu ei voi kukaan kuulua kenellekään edes omaa lastaan ei voi omistaa vaikka lapsestaan aina vastuussa onkin siihen asti kun tämä täyttää kahdeksantoista vuotta jos vanhempi sen jälkeen vielä lastaan auttaa rahallisesti olisi lapsen joidenkin vanhempien kohdalla hyvä osata sitä arvostaa koska toiset vanhemmat ovat huolissaan lapsensa pärjäämisestä si on myös niitä vanhempia jotka maksaa lapselleen koska yrittävät näin pitää määräysvaltaa ja kontrollia lapsensa päätöksiin ja valintoihin kuinka tämä elämänsä elää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri mieltä. Ihan samanlaisia jannuja ne oli. Olisivat ihan samanlaisia näissä oloissa. Ihan samalla tavalla elämä voi nykyaikana olla ahdistavaa ja täynnä murhetta ja raskasta. Sota lisää vain kuoleman välittömän läheisyyden ja uhan kuvioihin.
Sinun käsityksesi asiasta olisit joskus keskustellut heidän kanssaan ni tietäsit oikeasti heitä kun on vielä kaksituhatta luvun alussa ollu elossa yllättävänkin paljon joilla muisti/pääkin toimi melko skarpisti
- Anonyymi
Samassa veneessä ollaan.
- Anonyymi
Näitä on lisää. Vai mitä Susanna toisesta piiristä, paljon vanhempi, ja Papu ootte kaikki osallisina usempaan henkirikokseen ja siski raivoatte. Tämä raivo ei ole minua tai minulle, se työnntetään tänne muualta. Minä en ainakaan tietääkseni ole ollut osallisena tai saanut mistään näin vastenmielisestä mitään.
Sain kerran näyn jossa istutte Susanna ringissä jossain hylätyn talon pihalla, maaseutua, ei Hankasalmi, hyvin hippityylistä ja siellä on jotakin sattunut ja olette siellä jotakin taikojakin tehneet :) ja joku juttu on vaatinut ihmisuhrin joka on haudattu metsään, ja joku muu kuli myös en jälkeen. ei liity moottoripyöräjuttuihin.
Lontoossa myös aistin Papu sinusta että joku kiinnittää teihin huomiota, miksi poikasi ja siskosi muutti suomeen ja sinä kaipaat vahvistusta. Myös talosi piharakennuksessa, missä oli purua ja villasukat kuin jalasta tippuneet, vaikka hirttäessä. Näistä teidän raivot tulee ei minusta. - Anonyymi
Ai jonkun lutkan? :)
- Anonyymi
Minäkin tahdon vain hänet, rakkaan P- mieheni. Kukaan ei tunnu miltään hänen jälkeensä enkä vaivaudu enää yrittämään kun siitä ei vain tule mitään kenenkään muun kanssa.
Marika- Anonyymi
Et saa häntä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et saa häntä
Mistäs niin päättelit? Olen jo saanut ja monta kertaa. Tykkäsin todellakin.
- Anonyymi
Toivon niin ❤️
- Anonyymi
Ja minäkään en halua muita eikä ole tunteita muita kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minäkään en halua muita eikä ole tunteita muita kohtaan.
Sama täällä🩷🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä🩷🔥
Olet varmaan nainen? Kaipaan tosiaan miestä..
- Anonyymi
Joo, näinhän se on. Ei sitä montaa yhtä aikaa jaksa kaivata.
- Anonyymi
Onkohan se ees mahdollista tuntea niin samaan aikaan? Mietin vaan?
- Anonyymi
Pelkkä tahtominen ei maailmassa riitä mihinkään.
- Anonyymi
Se on juuri noin! Koska ihan jokaisella on oma tahto, siitä miten halua elää ja siinä ei kenenkään tahtomiset vaikuta mitenkään. Naurettavaa edes luulla niin!
- Anonyymi
Monella muullakin teinillä on samat ajatukset
- Anonyymi
Mahdotonta saada häntä jos et osoita edes kiinnostustasi häneen mitenkään en usko että hän osaa tietää mitä mielessäsi liikkuu jos et sitä jotenkin hänelle osoita
- Anonyymi
Olet oikeassa
- Anonyymi
Missä asiassa?
- Anonyymi
Ai siinä, että siskoni on kiinnostava?
- Anonyymi
Olemme samoilla linjoilla
- Anonyymi
Vastasitko ap:lle?
- Anonyymi
Olisin niin toivonut, että olisin tarpeeksi.
- Anonyymi
Ei ole kuin yksi valinta.
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Minä en taida olla vaihtoehto sinulle, kun siskoni kerran kiinnostaa.
- Anonyymi
Tajusin juuri että olen yksin helluntain, mut en henkisesti. Hän on kanssani jatkuvasti.
Jopa nyt tunnen valtavaa halua häntä kohtaan❤️🫂 - Anonyymi
ap ❤ ?
- Anonyymi
Oletko T mies ❤ ?
- Anonyymi
Olen T-nainen. ❤️Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen T-nainen. ❤️Sivusta
En gyl oikein usko, emojien mc gyvergubbe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen T-nainen. ❤️Sivusta
Olet siis ❤️ap. aloittaja T nainen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis ❤️ap. aloittaja T nainen ?
En ole ap, mut T-nainen kyllä❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ap, mut T-nainen kyllä❤️
Ihanaa, oletko gubbe myös m-nainen, s-nainen, a-nainen jne muutaman esimerkin mainitakseni?
- Anonyymi
Luulin että meistä tulee jotain. En kestä tätä.
- Anonyymi
Miksi ajattelet nyt, ettei tulisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ajattelet nyt, ettei tulisi?
Sama se mitä ajattelee. Se on yksipuolinen tunne joka ei luovuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama se mitä ajattelee. Se on yksipuolinen tunne joka ei luovuta.
Mistä tiedät, että on yksipuolinen?
- Anonyymi
Yksipuolinen oli. Nyt ei sitäkään......sad end 🪽🥲
- Anonyymi
Mä oon kyllä tämmönen joko tai ihminen. Joko uskon et hän on sitä kaikkea ja enemmän tai sitten en usko mihinkään.
- Anonyymi
T nainen valloitti mun sydämen ❤️
- Anonyymi
Kerro se hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro se hänelle.
Kyllä varmasti joskus kerron, hennosti ehkä kuiskaan.. Viereesi jään.. 😘💕🎶. Ujostuttaa vaan ihan kamalasti 🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmasti joskus kerron, hennosti ehkä kuiskaan.. Viereesi jään.. 😘💕🎶. Ujostuttaa vaan ihan kamalasti 🫣
Kerro rakas ihmeessä mulle.,kerran sen jo sanoikin omin sanoin ja se riitti mulle. ❤️🔥T
- Anonyymi
Mun sydämen taas valloitti J-mies❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on monta T- naista ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on monta T- naista ❤️
Juu niin on, mut tuossa pitäs olla vinkki oikealle jos hoksaa ja muistaa 🎶🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro rakas ihmeessä mulle.,kerran sen jo sanoikin omin sanoin ja se riitti mulle. ❤️🔥T
Minä oon kerran sanonut ett ikävöin tai siis kirjoitin sen ja oon mä varmaan jotain muutakin vinkkailut 😘
- Anonyymi
Olet vain nostanut hänet jalustalle. Muistuttaa siitä mistä et pääse eroon. Kaikki palaa takaisin. Muodossa tai toisessa.
- Anonyymi
Minullapa ei enään ole mitään tunteita sinua kohtaan ei ole eikä tule parempi kun menet omia polkuja ja mä omiani tulevan vauvan ja äidin kanssa
- Anonyymi
Pistin muuten merkille että kaikki jotka täällä on ollut kiusattuna tulee muualta ja on työt muualta, eli pärjäävät ok ja vaikea saada tuohon vanhat syövät uudemman linjaan mukaan. Itsellä kaikki oli loistavasti kun ei ollut niin sanottua paikallista "pomoa"
Mietin jo että suunnataan jo syksyllä muualle, mutta ootetaan nyt vielä pari juttua. Lapset on jo saaneet "köniin" omissa porukoissaan joten heillä menee jo kaikki ok, ja rahalla ja luonteella loput. Voi näistä vuosista olla hyötyäkin mutta joo tämä vain tänne... kun noita nimiä täällä esiintyy. ja sitä mukaan vaikuttaa myös täällä oleviin "puolisoihin". - Anonyymi
J❤️M
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28010326K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2456006Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735434PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *985066Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193325Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92714- 2142622
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172444- 282304
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822227