Miltä tuntuu havahtua siihen, että olet joutunut manipuloitavaksi?
Onko jotain mennyt pieleen elämässäsi tuon takia?
Miten pääsit yli kokemuksesta?
Manipulointi?
74
553
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisiköhän sinun tehdä tällaiset gallupit tuolle mielenterveys osion alle kun ei ikävään liity mitenkään? …vai oliko kenties tarkoitus jollekin tietylle tämä tänne ilmaista vaikuttaakseen toiseen ns.manipulointimielessä?
- Anonyymi
Missäs muualla sitä manipulointi niin paljon yapahtuu, kuin ihmissuhteissa?
Varmasti näitä kokemuksia löytyy juurikin näistä ikävöi ien keskuudessa.
Sinä sen sijaan voisit mennä miettimään tuota kontrolloinnin tarvettasi sinne mielenterveyden puolelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs muualla sitä manipulointi niin paljon yapahtuu, kuin ihmissuhteissa?
Varmasti näitä kokemuksia löytyy juurikin näistä ikävöi ien keskuudessa.
Sinä sen sijaan voisit mennä miettimään tuota kontrolloinnin tarvettasi sinne mielenterveyden puolelle.Manipulointia syötetään eniten median kautta, herkkäuskoiset niihin lankeaa, koronapiikitykset, ilmastohätä jne.
En ole koskaan manipuloitavissa, siksi itselle ei ole aiheutunut vahinkoa. - Anonyymi
Nämä palstaäijän juonet menee sinun päässä just niinku sanelet, eikä muuhun kannata käyttää aikaa enää ikinä, hohhoijaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Manipulointia syötetään eniten median kautta, herkkäuskoiset niihin lankeaa, koronapiikitykset, ilmastohätä jne.
En ole koskaan manipuloitavissa, siksi itselle ei ole aiheutunut vahinkoa.Just noin.
- Anonyymi
Sitähän aletaan tekemään jo ala-asteella lapsille. Sama jatkuu läpi kouluvuodet. Joka tuutista mediaa myöden manipuloidaan tyhmistä kansalaisista lampaita. Korona rokotteet oli malliesimerkki ihmisten tyhmyydestä. 90% ei osannut käyttää omia aivoja vaan meni manipuloinnin takia koekaniineiksi rokotteille, joiden haittavaikutuksista ei tiedetty mitään. Sama manipulointi on tapahtunut politiikassa ja kaikissa isoissa päätöksissä. Joka päivä lehdet uutisoi 2vuoden ajan, että NATO on hyvä ja NATO on tätä ja se ja se prosentti kansasta toivoo Natoon liittymistä lopulta kaikki uskoi, että NATO oli hyvä juttu. Sama EU:n liittymisestä joihin lopulta liityttiin laittomasti ilman kansanäänestyksiä. Sekin oli manipuloiduille ihmisille hyvä juttu. Sama asia on tässä massiivisesta maahanmuutossa, sekä väestönvaihdossa. Sama homma on suomen kaikki kansallisomaisuus myydään ulkomaille pilkkahintaan. Sitten ne laskuttaa kohtuuttomasti suomalaisia. Esimerkkejä on vaikka kuinka paljon. Enään ei ole mitään toivoa. Ainoa pelastus on se, että Putin tulee vapauttamaan suomen. Kiitos siitä jo etukäteen.
- Anonyymi
Mitäs hyvää ajattelet sen pötinin tekevän esim sinun hyväksi, aloittajaäijä? Saatat olla jopa tosissasi tämän asian suhteen
- Anonyymi
Paholainen on tietty manipuloinut. Hän manipuloi kaikkia ihmisiä jossain määrin. Huijatuksi tuleminen on osa ihmisen elämää. Ihmiset on välikappaleita hyvässä ja pahassa.
Eipä tuosta muulla yli pääse kuin uskolla Jeesukseen.- Anonyymi
Etkö mitään oppinut täällä lukiessa. Hän kirjoitti aivan toiselle kuin sinulle. Päästitkö itsesi välikappaleeksi ?
Sivusta - Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/11878905/miten-lievittaa-henkista-pahaa-oloa
Taitaa olla yleinen vaiva manipulounti tällä kanavalla täällä.
Sivusta - Anonyymi
Tähän voisin kyllä todeta aloittajaäijä, että jotkut todella tuntuu toimivan tällaisen ohjauksen alla ja alaisuudessa. Ashe
- Anonyymi
Jokainen käyttäytyy oman luontonsa mukaisesti. Joku on suora, joku niin moniulotteinen että sitä on vaikea käsittää.
Itse koen esim tunteista puhumisen todella latistavaksi.- Anonyymi
Aina niitten kans pitäis vaan puhua ja puhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina niitten kans pitäis vaan puhua ja puhua.
Niinpä ja nykyään miestenkin kanssa. Kokoajan täytyy pitää yllä viestiyhteyttä aamuseitsemästä iltaan tai mies suuttuu ja epäilee ettei kiinnosta tai on muitakin. Kun pari kertaa sanonut, että on nyt tekemistä, että palataan myöhemmin, niin miehet loukkaantuneet yksikin pyyhki pois. Kertoo ettei ihmiset tee yhtään mitään muuta kun leikkii puhelimillaan, myös työaikana. Kenkää tulisi jos näkisin.
- Anonyymi
Fyysinen sairaus tai vamma on turvallinen asia kerrottavaksi, koska sen ei katsota liittyvän ihmisen luotettavuuteen tai ainakaan alentavan sitä, vaikka tosiasiassa ihmisen fyysistä ja psyykkistä puolta on vaikea erottaa ja kipu tai väsymys vaikuttavat psyykkeeseen. Tässä kuitenkin olennaista on se, että taviksella ei nouse karvat pystyyn, jos kerrot olevasi diabeetikko tai että kilpirauhanen toimii huonosti.
- Anonyymi
Kyllä tunnen tällaisia ihmisiä, mutta heistä aiheutuva paha olo ei ole enää selittämätön vaan tiedän tarkalleen mitä se on ja mistä aiheutuu. Ihminen alitajuisesti koko ajan tarkkailee toisia, näiden kehonkieltä ja äänensävyjä. Jos näissä on jotain outoa ja ristiriitaa tai epäaitoutta, kateutta niin autonominen hermosto reagoi. Joillakuilla hyvin vahvasti. Käynnistyy stressireaktio; verenpaine nousee, sydän tykyttää, keho yrtittää viestiä vaarasta ja silloin pitäisi juosta ja lujaa! Mutta tietoinen mieli ei tätä aina tajua, vaan yrittää stopata reaktion ja järkeillä, ja siitä seuraa huono olo, saattaa oksettaakin.
Joidenkin ihmisten seurassa ei pysty olemaan kuin muutaman minuutin, sitten väsymys iskee !!!- Anonyymi
Kiitos hienosta vastauksestasi. Hyvin kuvasit.
- Anonyymi
Eli ihan vaan joku randomtyyppi jota et yhtään oikeasti tunne, niin saa sinulta tuomion esim epäsidoksi vaikka mistä kun ei ole sinulle jollain tasolla juuri sinun mieleisesi. Välitätkö näitä tuomioita sitten kenties puheissasi muille?
Koita ymmärtää, että muiden ihmisten elämäntarkoitus ei ole miellyttää sinua ja tehdä sinun olo mukavaksi joka hetki. Ihmisillä on omat elämät, tunteet, ajatukset ja ne ei ole riippuvaisia sinun kohtaamisestasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ihan vaan joku randomtyyppi jota et yhtään oikeasti tunne, niin saa sinulta tuomion esim epäsidoksi vaikka mistä kun ei ole sinulle jollain tasolla juuri sinun mieleisesi. Välitätkö näitä tuomioita sitten kenties puheissasi muille?
Koita ymmärtää, että muiden ihmisten elämäntarkoitus ei ole miellyttää sinua ja tehdä sinun olo mukavaksi joka hetki. Ihmisillä on omat elämät, tunteet, ajatukset ja ne ei ole riippuvaisia sinun kohtaamisestasi.Eli ihan vaan joku randomtyyppi jota et yhtään oikeasti tunne, tämä on hyvä kommentti. Tunteeko randomtyypit tai ylipäätään täällä kukaan ketään oikeasti millainen joku on täällä tai tämän sivuston ulkopuolella ? Tuskin. Moni olettaa ja värittää sekä laukoo täällä mitä haluaa. Tuskin täällä monikaan on omana itsenä vaan erilaisten hahmojen takana, roolien takana mihin on helppo tukeutua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ihan vaan joku randomtyyppi jota et yhtään oikeasti tunne, tämä on hyvä kommentti. Tunteeko randomtyypit tai ylipäätään täällä kukaan ketään oikeasti millainen joku on täällä tai tämän sivuston ulkopuolella ? Tuskin. Moni olettaa ja värittää sekä laukoo täällä mitä haluaa. Tuskin täällä monikaan on omana itsenä vaan erilaisten hahmojen takana, roolien takana mihin on helppo tukeutua.
Mitä yleensäkään on tuo käsitys "olla OMA itsensä eli AITO"?
Kenen mielestä? Ihminen muuttuu, elää ja kasvaa jatkuvasti, aivot kehittyvät läpi elämän jos niille antaa siihen tilaisuuden. Mitä nämä hahmot pimeydessä ovat?
Muistan 00luvulla oli joogahippejä jotka pilvipäissään tuomitsi muita epäaidoksi ja kun sai sen aidon henkilön kunniamerkin, niin sitten vasta kelpasi. Ihan v. Un fasistista.
Jossei jonkun jutut tai pärstä miellyttää, niin ohi vaan, ei ole mitään velvoitetta kerätä tai antaa kaikelle omaa hyväksyntäänsä joka ei paljoa todellisuudessa paina. Some tehnyt ihmisistä vallanhaluisia pikku narsuja jotka pelaa hyväksyntäkorttia jo jossain ratikassakin ihan päin naamaa, yök.
Ne joilla on oikeata valtaa ei kulje tuolla kerjäämässä pikku murusia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä yleensäkään on tuo käsitys "olla OMA itsensä eli AITO"?
Kenen mielestä? Ihminen muuttuu, elää ja kasvaa jatkuvasti, aivot kehittyvät läpi elämän jos niille antaa siihen tilaisuuden. Mitä nämä hahmot pimeydessä ovat?
Muistan 00luvulla oli joogahippejä jotka pilvipäissään tuomitsi muita epäaidoksi ja kun sai sen aidon henkilön kunniamerkin, niin sitten vasta kelpasi. Ihan v. Un fasistista.
Jossei jonkun jutut tai pärstä miellyttää, niin ohi vaan, ei ole mitään velvoitetta kerätä tai antaa kaikelle omaa hyväksyntäänsä joka ei paljoa todellisuudessa paina. Some tehnyt ihmisistä vallanhaluisia pikku narsuja jotka pelaa hyväksyntäkorttia jo jossain ratikassakin ihan päin naamaa, yök.
Ne joilla on oikeata valtaa ei kulje tuolla kerjäämässä pikku murusia.Jatkan:
Eli kun sanotaan kalkkis, sillä tarkoitetaan päästään kalkkiutunutta, pysähtynyttä joka ei ole enää kärryillä maailmanmenosta. Fyysisesti aivot on urautuneet monilla oikeasti kulkemaan samoja ratoja joten persoonallisuus on stagnaattinen kokonaisuus tapoine ja piirteineen.
Sittenkö on aito? Kun ei elä ja muutu ja muoto on pysähtynyt tunnistettavaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita ymmärtää, että muiden ihmisten elämäntarkoitus ei ole miellyttää sinua ja tehdä sinun olo mukavaksi joka hetki. Ihmisillä on omat elämät, tunteet, ajatukset ja ne ei ole riippuvaisia sinun kohtaamisestasi.No tunnetko tai tunnistatko sinä itse sitten tämän ed kirjoittajan ja randomtyypin, eli palstasedän ja aloittajan? Joku syy siihen täytyy olla että puhkeaa ylipäätään pitämään sille näitä puheenparsia, jotka ovat myös hyvin omituisia
- Anonyymi
Minua ei pysty manipuloimaan
- Anonyymi
Minun kaivattu nainen pystyy. Se osaa ihmekään värähtämättä sanoa, että rakastaa ja tykkää ja kehua ja vaikka mitä, vaikka ei oikeasti tarkoita sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kaivattu nainen pystyy. Se osaa ihmekään värähtämättä sanoa, että rakastaa ja tykkää ja kehua ja vaikka mitä, vaikka ei oikeasti tarkoita sitä.
Minun ei kaipaamani mies osaa saman. Kova auervaara puhumaan mutta on aina ensimmäisenä rottana muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ei kaipaamani mies osaa saman. Kova auervaara puhumaan mutta on aina ensimmäisenä rottana muualla.
Sinä kirjoitat mies usein itsestäsi myös tällaisessa negatiivisessa valossa, mutta sen ajatuksen takana on fantasia siitä, että osaat puhua itsesi naisten pöksyihin. Minusta ihminen joka ei tätä ymmärrä on typerä ja toksinen
- Anonyymi
Tekeydy tyhmäksi ja ota kirjaimellisesti. Manipuloija ei pelaa avoimin kortein. Jos pelaisi, kyse ei manipuloinnista olisikaan. Manipuloija syyllistää, vihjailee ja kaiken kaikkiaan operoi rivien välissä. Näin ollen yksi parhaista tavoista torjua manipulointiyritys on kieltäytyä näkemästä rivien välejä. Älä jää miettimään, että mitä tuo nyt yrittää vihjailla, mitä tarkoittaa. Manipuloijan voi hyvin jättää muhimaan omiin piilomerkityksiinsä, kunnes opettelee rakentavamman tavan ilmaista itseään.
- Anonyymi
Sinä olet tyhmä. Yrität manipuloida muita, että olisit jotenkin erityisen viisas, jonka neuvoja kannattaa kuunnella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet tyhmä. Yrität manipuloida muita, että olisit jotenkin erityisen viisas, jonka neuvoja kannattaa kuunnella.
Mietin samaa. Hän nainen on itse tehnyt väärin ja yrittää kritisoida sitä joka on häntä siitä huomauttanut. Ihan aiheellisia ne vihjailut oli.
- Anonyymi
Todellinen manipuloija kuvailee minkälainen manipuloija on, jotta tietynlaista ihmistä epäiltäisiin 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asioilla on monta mielipidettä ei manipulointia tässä.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin samaa. Hän nainen on itse tehnyt väärin ja yrittää kritisoida sitä joka on häntä siitä huomauttanut. Ihan aiheellisia ne vihjailut oli.
Täällä on ollut ja on useampia hän henkilöitä. Puhutko miehestä vai naisesta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän nainen kirjoitti Mikille J•••e.lle.
Ei sinulle. Jos kompuroit ja ihastuit. Oma mokasi.
Mitäs muut hän henkilöt kirjoitti ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asioilla on monta mielipidettä ei manipulointia tässä.
SivustaSinä kommentoit uudestaan ja kirjoitat sivusta. Yrität manipuloida, että olisi isokin joukko sinun tukena. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montas kertaa aikaisemmin olet syyllistänyt kirjoittajia täällä 😀 joka ketjussa vai joka toisessa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kommentoit uudestaan ja kirjoitat sivusta. Yrität manipuloida, että olisi isokin joukko sinun tukena. 🤣
Kirjoitin pari juttua tähän, en manipuloi en hae minkäänlaista tukea itselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kommentoit uudestaan ja kirjoitat sivusta. Yrität manipuloida, että olisi isokin joukko sinun tukena. 🤣
Iso joukko tuki ? Tulee aina paskana niskaan.
Tullut monta kertaa jo.
Ei mikään uusi juttu. Vaihda levyä !
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellinen manipuloija kuvailee minkälainen manipuloija on, jotta tietynlaista ihmistä epäiltäisiin 🙂
Haetaanko tässä syyllistä vai uhria ?
Lue aloitus uudestaan ylhäältä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haetaanko tässä syyllistä vai uhria ?
Lue aloitus uudestaan ylhäältä.Aloituksella yritetään päästä jyvälle siitä minkälaisia ihmisiä täällä pyörii, jotta heitä voi sitten trollata mahdollisimman hyvin. Tai kalastellaan tietoja tai ehkä jopa etsitään tiettyä ihmistä.
Oikea vastaus? On olla vastaamatta aloitukseen mitään. - Anonyymi
"Manipuloija syyllistää, vihjailee ja kaiken kaikkiaan operoi rivien välissä."
Sitten niitä manipuloijia löytyy siitä ryhmästä runsain mitoin 🙂 Sitä on harjoitettu "vihjailemalla".
Jos haluat uskoa että joku tekeytyy tyhmäksi eikä aidosti tajua, koska voi olla esim. neurodiversiteetti ja etenkin sosiaaliset piuhat on useissa tapauksissa todistettu olevan vähän pidemmät kuin useimmilla, usko toki, mutta olet harhainen jos ajattelet sinun tulkintasi osuneen oikeaan.
Onko sulla joskus ollut tilanteita joissa uskot olleesi oikeassa, mutta... olitkin väärässä?
Vai onko toiset ihmiset aina väärässä ja sinä voit olla ainoastaan oikeassa?
Jos näin, se kielii vähän narsistisista piirteistä.
On se hienoa että aikuiset ihmiset kiusaavat joukolla yhtä ihmistä, jolla on oikeita ongelmia.
Todella aikuismaista ja kypsää toimintaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäsi on aiheellista kiusata ja syrjiä muutenkin kärsinyttä ihmistä? Nyt on moraalit oikein kohdillaan, että voit taputtaa itseäsi selkään - jos siinä edes olisi selkärankaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksella yritetään päästä jyvälle siitä minkälaisia ihmisiä täällä pyörii, jotta heitä voi sitten trollata mahdollisimman hyvin. Tai kalastellaan tietoja tai ehkä jopa etsitään tiettyä ihmistä.
Oikea vastaus? On olla vastaamatta aloitukseen mitään.No en. Kiinnostaa enemmän toi irl tapahtuva manipulointi.
Ihmiset saattavat olla todella häikäilemättömoä, kun jotain haluavat...esim. Kumppanin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksella yritetään päästä jyvälle siitä minkälaisia ihmisiä täällä pyörii, jotta heitä voi sitten trollata mahdollisimman hyvin. Tai kalastellaan tietoja tai ehkä jopa etsitään tiettyä ihmistä.
Oikea vastaus? On olla vastaamatta aloitukseen mitään.Sinä kyllä nostat näitä palstaäijän yksinäisiä haahuiluja aivan liian korkealle ns. Oma valintasi tietysti mutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinulle esim on palstaäijä ja aloittaja ominaista se, että skeemailet täällä jostain kuvitteellisesta naisesta, josta jotkut hörhöt ottaa koppia eri syistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tähän palstasedän kommenttiin tarttumisen takana sellainen ajatus, että tämä kommentoija on sinun mielestäsi joku henkilö, joka saa muilta huomiota tai jotain sen sellaista ja hän ei saisi ikäänkuin ”vaikuttaa” missään? Menisit yksäri harrastamaan jotain muuta välillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäsi on aiheellista kiusata ja syrjiä muutenkin kärsinyttä ihmistä? Nyt on moraalit oikein kohdillaan, että voit taputtaa itseäsi selkään - jos siinä edes olisi selkärankaa.
Voisitko painella tämän narsistisen fantasiasi suhteen minkä olet palstasedän skeemoista luonut vaikka sinne missä pippuri ei kasva?
- Anonyymi
Minä tiesin kokoajan, mutta heidän kanssa toimitaan samalla tavalla, kuin narsistien kanssa.
Eli pitää olla vain tyhmä ja uskoa heidän juttuja.
Minua kiinnosti enemmän lopulta, että mitähän he seuraavaksi keksii.
Minä menin MT terapiaan niin saan apua.
Lopulta sanoin, että: Ei tästä ole mitään hyötyä, koska minä kävelen ovesta ulos niin sama paska jatkuu ja minä hoidan itse itseäni, koska minulla on kokemusta ja sinulla on koulutus, mutta sinulla ei ole kokemusta.
Minä aloin vittuilemaan ja sanoin, että: EN MINÄ VOI OLLA MIELISAIRAS, KOSKA MINÄ OLEN SENTÄÄN KOULUTUKSELTA VANHEMPI PANOSTAJA JA MINÄ OLEN OLLUT RÄJÄYTTÄMÄSSÄ SEKÄ KANNELLUT DYNAMIITTIA SEKÄ NALLEJA JA EI SINULLA VITTU OLE EDES KOKEMUSTA ANTAA TERAPIAA MINULLE JOS MINÄ OLISIN SAANUT JONKU TRAUMAN TUOSTA, KOSKA OOT VITTU NIIN PASKA, ETTÄ EN MINÄ ALA SINUA OPETTAMAAN KOSKA SINÄ OLET MEISTÄ HÄN JOKA ON SENTÄÄN TÖISSÄ!
OMASTA MIELESTÄNI OLEN SELVINNYT HYVIN NAISENA JA OLEN SENTÄÄN OPPINUT ENEMMÄN MITÄ HE JOTKA OVAT SENTÄÄN HIENOT KOULUTUKSET KÄYNEET!
EI MINUN TARVI HEITÄ ILMAISEKSI OPETTAA!- Anonyymi
JOS ARMEIJA HARJOITTELEE JA RÄJÄYTTELEE KOVILLA NIIN, ETTÄ LATTIAT TÄRISEE.
MINÄ SANON, ETTÄ SE ON IHAN NORMAALIA.
JOS ASFALTTI REPIÄÄ TAI MAA HALKEAA NIIN SITTEN KANNATTAA PIKKUSEN HUOLESTUA!
MIEHET OVAT SENTÄÄN OPETTANEET JOTKA OVAT ARMEIJAN KÄYNEET JA TOIMINEET KOULUTTAJINA MAANPUOLUSTUS TEHTÄVISSÄ. - Anonyymi
Voi kyynel 😵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIEHET OVAT SENTÄÄN OPETTANEET JOTKA OVAT ARMEIJAN KÄYNEET JA TOIMINEET KOULUTTAJINA MAANPUOLUSTUS TEHTÄVISSÄ.Minun isäni on opettanut minulle matematiikkaa kotona, koska minä en oppinut koulussa. Hän opetti sitomaan kengän nauhat ja kaikkea mitä äidit yleensä opettaa lapsille.
Meillä tuli äitini kanssa aina riitaa, kun hän opetti. Isä oli kuunnellut ja hän tuli auttamaan.
Minua on sentään MANIPULOITU lapsesta asti väittämällä, että minä olen TYHMEMPI MITÄ VASEMMAN JALAN SAAPAS.
Ei minusta vasen saapas voi olla sen tyhmempi mitä oikeakaan saapas, koska MOLEMMAT SAAPPAAT LAITETAAN JOKA TAPAUKSESSA JALKAAN. JOS ON 2 JALKAA ELI OIKEA SEKÄ VASEN JALKA NIIN KYLLÄ OIKEAN JA VASEMMAN JALAN SAAPPAAT OVAT YHTÄ VIISAITA JA TARPEELLISIA!
MEITÄ KAIKKIA SUOMALAISIA ON MANIPULOITU JA SUORAAN KUSETETTU TÄSSÄKIN ASIASSA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kyynel 😵
Ei tuo ole manipulointia vaan faktaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIEHET OVAT SENTÄÄN OPETTANEET JOTKA OVAT ARMEIJAN KÄYNEET JA TOIMINEET KOULUTTAJINA MAANPUOLUSTUS TEHTÄVISSÄ.Tuollaisia hedelmiäkö sieltä sitten poikii sadoksi äijä?
- Anonyymi
Ei kun mä tiedän kyllä jos kun joku yrittää manipuloida miltä tuntuu kun mä saan tekemään omien ajatusten mukaan nää olis kannattan olla tyrkyttämättä miittä omia ajatuksiaan mun ajatuksina palautin omat takaisin ka kehuin kenties vielä loistavina ideoina kuinka manipuloida toisen itse sitä edes tajuamatta nääs kun silloin ei osaa edes ajatella ettäkö ajatuksessa olisi jotain vikaa tai ongelmaa kun se on oma jo alkujaan
- Anonyymi
Kuulostaa aloittajaäijä aivan todella juonikkaalta👍🥱
- Anonyymi
Ei mua oikein pysty manipuloimaan ellen itse anna, syitä siihen voi olla monia 😉
- Anonyymi
Koirani manipuloi minua jatkuvasti eikä mikään riitä. Tylsä gallup sulla taas, palstasetä
- Anonyymi
Hän syyllistää nytkin
- Anonyymi
Yksi esimerkki lievästä manipuloinnista.
Oli eräs kaveri, joka aina soitti ja kyseli mitä oot tekemässä, ikään kuin olisi jotain kivaa tiedossa. Kun oli saanut selville, että mulla on vapaata, niin sitten pyysi palvelusta, eikä mitään pientä. On huomattavasti vaikeampaa kieltäytyä, kun et enää voi sanoa, että on muuta. Tuö on jo manipulointi. Opin kyllä sitten, että mihin kysymykset tähtää. Eikä siinä nyt isoa vahinkoa päässyt syntymään, mutta vtutti hieman, kun ajautui ansaan 😂- Anonyymi
Kirjoitat menneessä muodossa "oli", ei ole enää kaveri? Toki, kun kysäsee noin, sun olisi pitänny valehdella, et kauheesti on hommia nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitat menneessä muodossa "oli", ei ole enää kaveri? Toki, kun kysäsee noin, sun olisi pitänny valehdella, et kauheesti on hommia nyt.
Taidat yrittää väkinäisesti innostua näistä palstaäijän kommenteista sitä mukaa kun joku haastaa edelliseen kommenttiin liittyen. Pelaat jotain vmmaista peliä minkä yrität voittaa täällä bittitodellisuudessa. Keinotonta on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat yrittää väkinäisesti innostua näistä palstaäijän kommenteista sitä mukaa kun joku haastaa edelliseen kommenttiin liittyen. Pelaat jotain vmmaista peliä minkä yrität voittaa täällä bittitodellisuudessa. Keinotonta on.
No mikäs vittu se sinun funktiosi on?
Olet aina täällä länkyttämässä samaa joka väliin.
Koetko olevasi jollain tapaa valittu ja koetko kovinkin sankarillisia tunteita, kun pääset täyttämään tehtävääsi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäs vittu se sinun funktiosi on?
Olet aina täällä länkyttämässä samaa joka väliin.
Koetko olevasi jollain tapaa valittu ja koetko kovinkin sankarillisia tunteita, kun pääset täyttämään tehtävääsi?Ja valittu tai vihitty mihin tehtävään tarkemmin- lisäämään muiden suhteellisuudentajua ehkä? Kaiken se kestää ja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja valittu tai vihitty mihin tehtävään tarkemmin- lisäämään muiden suhteellisuudentajua ehkä? Kaiken se kestää ja
Sinä miljoonine viesteinesi olet hiukan heikonlainen puhumaan suhteellisuudentajusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä miljoonine viesteinesi olet hiukan heikonlainen puhumaan suhteellisuudentajusta.
No kerrohan mikä siinä suht samana pysyvässä sanomassa ahdistaa- onko se vastarannalla jonkun sinun illuusiosi suhteen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kerrohan mikä siinä suht samana pysyvässä sanomassa ahdistaa- onko se vastarannalla jonkun sinun illuusiosi suhteen?
Ei minua ahdista, huolet pois. Kyllä tuo sinun toimintasi suoraan sanottuna lähinnä hiukan v-tuttaa, kun joka viestiin on vastattava samalla laululla.
Olen joskus vähän tarkkaillut tekstejäsi ja sinä kirjoittelet joka päivä, aamusta iltaan, ja melkeinpä jokaiseen ketjuun.
En tiedä mitä tämä "palsta-setä" on sinulle tehnyt, tai onko häntä edes olemassa, mutta se, että sinä vastailet täällä 24/7 ja luulet jokaisen kirjoittajan olevan "palsta-setä" kertoo kyllä ihan tarpeeksi tämänhetkisestä mielenterveydestäsi, ja sen todetakseen ei tarvitse olla lääkäri.
Oletko koskaan miettinyt kuinka monta tuntia päivästä sinulla uppoaa tähän "harrastukseen?"
Kannattaa hakea pikaisesti apua, jos tuntuu, että, et pysty lopettamaan, tai edes vähentämään. Ei ole enää normaalia tuollainen. Mietihän itsekin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei myöskään ole mitään illuusioita, tai muitakaan harhaluuloja edesottamustesi suhteen, vaan kirjoitan niin kuin asian näen ja vähän luulen, että moni muukin on täysin samalla kannalla. Sinun toimintasi on melkeinpä jo häiriköintiä ja mielestäni kaiken kaikkiaan, erittäin lapsellista käytöstä.
Nyt vaikuttaa siltä, että haluat vain purkaa pahaa oloasi palstalle.
- Anonyymi
Manipulointi? On varmasti paljon asioita, joissa minua on "manipuloitu" jonkun toisen mielestä, muttei omasta. En minä ajattele asioita noin. Elämässä tapahtuu manipulointia ja "manipulointia", halusi tai ei. En minä ajattele, mitä muut ajattelee. Elän omaa elämääni, teen, mitä haluan tai jätän tekemättä. Elämässä ei mene kaikki, niin kuin itse haluaa ja suunnittelee "näin tehdään", tämäkin on manipulointia. Kannattaa muuttaa asennettaan, jos takertuu vaikkapa tuohon "se manipuloi mua". Elämässä mennään eteenpäin, eikä takerruta
johonkin menneeseen.- Anonyymi
Kuka on takertunut?
En kysynyt sen takia, että kokisin itseäni kohdellunnyt nyt väärin, vaan siksi, että kiinnostaa, mitä ihmiset ovat valmiita tekemään rakkauden eteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on takertunut?
En kysynyt sen takia, että kokisin itseäni kohdellunnyt nyt väärin, vaan siksi, että kiinnostaa, mitä ihmiset ovat valmiita tekemään rakkauden eteen.entä jos sinun rakkauttasi onkin käytetty laskelmoidusti...onko se manipulointia vai silkkaaa laskelmointia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
entä jos sinun rakkauttasi onkin käytetty laskelmoidusti...onko se manipulointia vai silkkaaa laskelmointia...
Niin, sitähän en tiedä... Ainakaan vielä.
Ei siitä kuitenkaan isoja vaurioita jäänyt 😁
- Anonyymi
Emotionaalinen manipulointi on ilmeisesti päivän sana.
- AnonyymiUUSI
Tässä just yhden sumuttaja manipulointi äijän juttuja mietin että kuinka irrottautua. Hän taitaa nauttia tilanteesta ja minun kiusaamisesta..
Olen kuitenkin hyvin tietoinen tästä hänen käytöksestään joten osaan eritellä. 👌
Minä vahvistun ja viisastun. Pystyn olemaan tilanteen yläpuolella. - AnonyymiUUSI
Aina ne manipulointiyritykset kyllä kääntyvät jotenkin ihmeellisesti heitä itseään vastaan. Aina.
On se elämä vaan upeaa! - AnonyymiUUSI
Ihmisen muisti on pitkä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797