Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
Okei nyt mä ymmärrän
73
1380
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä olet ahaa elämyksen saanut? Sivusta
- Anonyymi
Kaikesta mitä tässä on tapahtunut ja tapahtuu. Olen huomattavasti hoksaavampi miltä näytän 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikesta mitä tässä on tapahtunut ja tapahtuu. Olen huomattavasti hoksaavampi miltä näytän 😉
Täällä vai ihan oikeassa elämässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa tietenkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa tietenkin!
Hienoa 👍
Ja sulla on kiva tilanne 🙂 kivaa päivää ja rakkautta ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa 👍
Ja sulla on kiva tilanne 🙂 kivaa päivää ja rakkautta ❤️Rakkautta ansaitseville, kaikkea muuta paholaisille ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetä ei kirjoittele koskaan oikeasta elämästä, etkä sinäkään näköjään sellaista elä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetä ei kirjoittele koskaan oikeasta elämästä, etkä sinäkään näköjään sellaista elä
Voi kun mä oikein odotin sua ja sun kommenttia 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun mä oikein odotin sua ja sun kommenttia 😘
Se on semmonen väliin höpöttämisen kokemusasiantuntija 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii on 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä aloittajasetä tämä sinun popularistinen itsesi kanssa kirjoittelu kovin elämänmyönteiseltä vaikuta. Kohta on caps lockki pohjassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa tietenkin!
Ja täällä keskustelet molemminpuolisesta rakkaudesta tietäen tarkasti että sen sinun rakkautesi kanssa keskustelet? Juu uskomme kaikki että oikein tämän hoksaat 😉.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasedällä ei oo mitään muuta elämää kun tää palsta ja kun se jatkunu sellaset 30-40 v. tuolla lailla niin ymmärrämme toki ettei se pääkoppa ole ihan kuten meillä muilla jotka elämme ihan irl sitä nk. normaalia elämäämme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja täällä keskustelet molemminpuolisesta rakkaudesta tietäen tarkasti että sen sinun rakkautesi kanssa keskustelet? Juu uskomme kaikki että oikein tämän hoksaat 😉.
Joo ”me” hoksaamme mitä sinä yrität tuseerata täällä palstaäijän tekstien lomassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasedällä ei oo mitään muuta elämää kun tää palsta ja kun se jatkunu sellaset 30-40 v. tuolla lailla niin ymmärrämme toki ettei se pääkoppa ole ihan kuten meillä muilla jotka elämme ihan irl sitä nk. normaalia elämäämme.
Niinpä, tämä sen töherrysten ympärillä tapahtuva trafiikki on myös aika ryönäistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, tämä sen töherrysten ympärillä tapahtuva trafiikki on myös aika ryönäistä
Ps en tarkoita sinua. Edelleenkään. Vaan.
- Anonyymi
Rakastumisesta puhutaan, mutta silti se aito tunne aloituksesta puuttuu.
Näitä samoja palsta on puolillaan.- Anonyymi
Sillä ole mitään väliä minkä tunteen sinä koet saavasi tai et koe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ole mitään väliä minkä tunteen sinä koet saavasi tai et koe
Tuossapa yksi iso syy siihen, miksi maailma on sellainen kuin se on. Täynnä välinpitämättömyyttä ja performanssia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossapa yksi iso syy siihen, miksi maailma on sellainen kuin se on. Täynnä välinpitämättömyyttä ja performanssia.
Itse teet oman maailmasi, nauti tai kärsi
- Anonyymi
Niin, jotain olet jo palstasedän jaadidaasta sisäistänyt sitten ehkä..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse teet oman maailmasi, nauti tai kärsi
Kahdeksan miljardia ihmistä tekee tämän maailman. Sinä olet yksi heistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahdeksan miljardia ihmistä tekee tämän maailman. Sinä olet yksi heistä.
Kysymys onkin siitä, teetkö maailmasta paremman vai huonomman. Ilman palstasetää monet naiset ja lapset voisi paljon paremmin, ehkä jotkut sen ongelman hoitavat
- Anonyymi
Selittää minkä? Oispa se todella näin, 🥹😘 ja mä tiesin kulta että oot erittäin fiksu ☺️
- Anonyymi
🤢🤢🤢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤢🤢🤢
Paranemisia jos oksutauti iskenyt 😁
- Anonyymi
Ei palstagubelle täällä mikään ole, ei vaikka oisit kiskonut euron peruukin päähäsi tai ne vaipat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei palstagubelle täällä mikään ole, ei vaikka oisit kiskonut euron peruukin päähäsi tai ne vaipat
Juuri näin, paitsi nämä itselleen rustatut aloitukset mies olet niin seksi ja komistus🤦♀️
- Anonyymi
Taidetaan molemmat olla ihan rakastuneita. Meinasitko tehdä jotain? Vai mitä mietit?
- Anonyymi
En tiedä sinusta. Itse olen rakastunut yhteen ja ainoaan eikä se lopu koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano se hänelle. Nyt on paikkasi loistaa.
- Anonyymi
On mulla suunnitelma mutta ensin pitäisi luottaa fortunaan ja törmäämiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano se hänelle. Nyt on paikkasi loistaa.
Dude you re in a dark place
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mulla suunnitelma mutta ensin pitäisi luottaa fortunaan ja törmäämiseen
Voit myös laittaa suoraan viestin puhelimeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit myös laittaa suoraan viestin puhelimeen.
Voisin, mutta minäpäs aionkin tehdä tämän irl! Ottakaa mallia niih 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin myös häneen oon rakastunut palavasti🔥❤️
- Anonyymi
Kyllä te nyt onnistuitte, tapan itseni kunhan saan siihen rauhan. Todennäköisesti tänään tai huomenna. Sait mitä hlausit Leena, teit taas en. pilasit taas kaiken.
Muista aina te tapoitte minut. Lähtee pian. Lääkkeet on jo.- Anonyymi
Sun leenasi ei lue sivustoa.
Eikä pitäisi sunkaan
Koska luettu menee liikaa tunteisiin.
Tee jotakin muuta herkälle mielelle
kivempaa puuhaa! - Anonyymi
Et oo se palstagubbe josta täällä puhutaan. Hän on oikeasti rasittava vanha ukko mut et sinä. Eri henkilö eri nimi. Love & Peace!
- Anonyymi
En mä ole rskastunu ei ole ollu mulle mitään iloa näyttää vähänkään tunteitani kelleen muulle kuin lapsilleni tai lapsenlapsilleni ne sentä osaa arvostaa isänsä ja isoisänsä (pappansa) rakkautta
- Anonyymi
Olen joo…
- Anonyymi
Mutta kehen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kehen?
Erääseen mieheen
- Anonyymi
Niin olenkin ja se on vain pahentunut tässä parin viikon aikana. Ajatukset karkaa ja yritä siinä keskittyä työhön. Hiipien tuli varoittamatta.
- Anonyymi
Hiipien? Tuli muuten aika ryminällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiipien? Tuli muuten aika ryminällä
Äh, totta. Pitäisi vähän tarkemmin ilmaista asiaa. Aluksi käynnistyi siis hitaasti hiipien ja pitkään ihmettelin kasvavaa tunnetta, mutta nyt parin viikon aikana kyllä tullut aika ryminällä. Näin ainakin minulla. 🙃
- Anonyymi
en ole. eikä kiinnosta käyttää aikaa siihen että muut saa hyvä ja maksaa niiden paloja menettää arvokasta ja hyvää Omss elämää, ja sitten sanotaan jotai nii ase tehdään. ei vittu kunnosta. kiinnostaa ovat työt, raha ja elämä täällä, ei panostaa teihin. käyttää aika muuhun ja, sada hyviä ihmisiä elämään, ei olla teidän orja ja hakkaus kohde, pankki. ja ottaa paskaa elämää.
- Anonyymi
ei kiinnosta sen Leenan porukan tyyli euolä Mirkan, haluaa käyttää ajan ja rahat omaan, ja saada rahaa, Panosta töihin, omalla tyylillä töihin. opintoihin ja muuhun ei kinnnosts niiden jutut. haluaa panostaa omiin mstjoohintöihin ja käyttää sinne kaikkea, ei teihin. viette vain turhaa aikaa, eståtye rajaa ja kaikkea hyvää. kamalaa jos saa oikeita ystäviä niin haluatte tuhota sitäkin. kun vaan pääsisi eroon kaikista vaikutteista ja tienaamaan rahaa, työtä, tänne hyvää Arkea, ei keskittyä teidl arkeen ja hyvää.
- Anonyymi
Pillu
- Anonyymi
Mitä sä luulet itsestäsi.
- Anonyymi
No entä mitä sinä? 🤣
- Anonyymi
Mulla on paljonkin syytä ja ei tarvi luulla kun tiedän mitä olen.
- Anonyymi
Tietoa poju tietoa
- Anonyymi
Mitä sinä luulet näistä palstaäijän pakerruksista, että joki nainen kehuu autuaasti itseään tunteiden, rakkauden ja sexin ylipapittarena? Voisko johtua omista tapaisuuksista tai jotain
- Anonyymi
joo, kohta se alkaa taas vittu kun pitää antaa, rahaa, ja sitten vievät ja, estävät. tuleeko se pian?
- Anonyymi
sitten kun jotain on noin hakkaavat pois vittu kun on parempaa
- Anonyymi
Siis millon tää juttu on päivätty?
- Anonyymi
Tuli vaan mieleen et myöhään kyllä tajusit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli vaan mieleen et myöhään kyllä tajusit.
Tajusin jo aika päiviä sitten ja koko ajan vahvistuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajusin jo aika päiviä sitten ja koko ajan vahvistuu
Hyvä, niin en ole yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, niin en ole yksin.
Olen aina hänen sydämessään 🥹
- Anonyymi
Niin, totta totisesti sä oot sekoittanut mun pään totaalisesti ja lopullisesti 😘 ja aivan ihana juttu jos tosiaan molemminpuolista 🥹❤️
- Anonyymi
Aloitus miehelle on
- Anonyymi
Selvä, mun viesti oli n-n
- Anonyymi
On molemminpuolista
- Anonyymi
On ihanaa ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On molemminpuolista
Onko, ethän narraa 🤭😅😜😍💓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ihanaa ❤️
Sinä oot Rakas ihana 💓🤗🔥😘
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3066653Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai505811Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1865282Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi614063Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan383328Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava53323HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok523237Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan293008Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739112242Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?
Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?381115