Kajaanilaiset ylpeitä työstä

Anonyymi-ap

Kajaanissa ollaan ylpeitä työstä onko totta? Kertovat että kolmen tuhannen euron kuukausipalkka tekee ihmisen tyytyväiseksi Kajaanissa.

29

149

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huono palkka en kehtasi leveillä missään yhteydessä en moottoripyörällä en auton ratissa enkä laittaisi aurinkolaseja päähän.

• Anonyymi

Moottoripyörässä ei katsota miten hyvässä palkkatyössä kuski on moottoripyörässä katsotaan miten kuski osaa käsitellä moottoripyörää ja lähteekö mehevät saundit

• Anonyymi

Raha ei tee ihmistä onnelliseksi autokuume haave uudesta autosta saa ihmiset onnelliseksi.

• Anonyymi

Voitko olla ylpeä uudesta autosta viiden vuoden osamaksulla kolmen tuhannen euron palkalla? Lähtisitkö elviksenä liikenteeseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko olla ylpeä uudesta autosta viiden vuoden osamaksulla kolmen tuhannen euron palkalla? Lähtisitkö elviksenä liikenteeseen?

Kun on heikko itse tunto ,väärä omakuvaja, iso eko ja pieni muna, niin omaisuus ja mitä muut ajattelevat minusta on tärkeintä elämässä. Kun on terve minä kuva , iso muna, voi selkä suorana kulkea ja olla miettimättä miten ihmiset minut näkevät. Kun pystyy elättämään perheensä ja oma vaimo rakastaa,on tärkeämpää elämässä kuin että yrittäisin pönkittää heikkoa itsetuntoa jolloin autolla.

• Anonyymi

Miesten on ainakin päästävä helposti lähempänä viittä tuhatta jos ei vapaalla liikaa rakasta peilikuvaa

• Anonyymi

Kolmivuorotyö ei tarvitse naisenkaa miehen peilluvan kanssa asua.

• Anonyymi

Köyhän ei kannata näytellä, näyttelemisestä on vain harmia eikä auta loppupeleissä.

• Anonyymi

Rekkakuskille paha paikka niellä ylpeytensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rekkakuskille paha paikka niellä ylpeytensä.

Mä luulen rekkamiesten olisi parempi polkea töihin pyörällä eikä kuluttaa rahoja mitä ei ole naisten naurattamiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä luulen rekkamiesten olisi parempi polkea töihin pyörällä eikä kuluttaa rahoja mitä ei ole naisten naurattamiseen.

Tai miesten viihdyttämiseen kaverit tykkää moottoripyörästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai miesten viihdyttämiseen kaverit tykkää moottoripyörästä.

En oo viihdyttänyt yhtäkään miestä elämäni aikana en koneilla en laitteilla enkä seuralaisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo viihdyttänyt yhtäkään miestä elämäni aikana en koneilla en laitteilla enkä seuralaisena.

Aika hyvin jos saatte miehiet viihtymään maksamatta rahaa miten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika hyvin jos saatte miehiet viihtymään maksamatta rahaa miten.

Nyyhkytarina tiedäthän tunteisiin vetoavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyyhkytarina tiedäthän tunteisiin vetoavaa

Tunteikkaita miehiä onko näitä oikeasti olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunteikkaita miehiä onko näitä oikeasti olemassa.

Lapsikoti ym tiedäthän rahat vaimo koira kesämökki menivät konkurssi velkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsikoti ym tiedäthän rahat vaimo koira kesämökki menivät konkurssi velkaa

Herkkähipiäinen tunteellisesti helposti loukkaantuva ladyboy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herkkähipiäinen tunteellisesti helposti loukkaantuva ladyboy

Ulkonäöllä haetaan sympatiat että huonosti on asiat tarvitsen huomiota halauksia vertaisiani ihmisiä jotka ei potki päähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkonäöllä haetaan sympatiat että huonosti on asiat tarvitsen huomiota halauksia vertaisiani ihmisiä jotka ei potki päähän.

Näitä pitää nimenomaan potkia päähän sitä nämä haluavat rangaistuksen lapsi äiti suhde yhdessä itketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä pitää nimenomaan potkia päähän sitä nämä haluavat rangaistuksen lapsi äiti suhde yhdessä itketään.

Itketään ei naureta tämä erottaa nämä musta ihmisistä

• Anonyymi

Aika monet uskovat lihasten kokoon eikä rahan voimaan.

• Anonyymi

Keinosiemennys ihmisiä? Laboratorio rottia.

• Anonyymi

Sota on mikä pitää miehen elossa

• Anonyymi

Ukrainassa miehet antavat periksi se on 50 vuoden pakkotyötä sotakorvaukset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukrainassa miehet antavat periksi se on 50 vuoden pakkotyötä sotakorvaukset

Tästä saatiin kiittää veteraaneja antautuivat Suomen hallituksen käskystä 50 vuotta helvettiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä saatiin kiittää veteraaneja antautuivat Suomen hallituksen käskystä 50 vuotta helvettiä

Menetettiin sukupolvi ja ihmisiä lähti Suomesta pakoon Amerikkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menetettiin sukupolvi ja ihmisiä lähti Suomesta pakoon Amerikkaan.

Ja jälkeläisistä tuli työttömiä 90 luvulla eikä nykyään mene hyvin tämä oli antautumisen hinta eikä Ukraina tee samaa virhettä.

• Anonyymi

Saako Terafemella syödä kuormasta. Ainakin paskaset nikkeli vaatteet päällä syödään. Onnea ja raskasmetallit sitä tarvitaan kun kroppa paskana ja paskassa.

• Anonyymi

3 kiloa saa jo avustuksina kuukaudessa nykypäivänä. Kuka hullu siis puhuu hyvästä palkasta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe