Kiinasta lähtenyt tuhansia autoja kuljettava rahtialus on syttynyt tuleen. Miehistö on joutunut jättämään aluksen, kun sammutus on epäonnistunut. Syyksi on sanottu, että aluksessa on 800 sähköautoa, joiden sammuttaminen on mahdotonta, koska jo kerran sammutettu usein syttyy uudelleen ja sammuttaminen on vaarallista. Tässä on taas muistutus sähköautojen aiheuttamista ongelmista, varmaan palamisen edistyessä alus painuu tuhansia autoja mukanaan merenpohjaan.
Rahtialus tulessa
9
121
Vastaukset
- Anonyymi
Saapi nähä, mihin asti seilaa. Sehän on fakta, että kun kyydissä on 800 sähkäriä, niin se on siinä. Taas kerran tuli mieleen, että jos täälläkin kärvähtää se yksikin sähkäru Tallinna-/Tukholma reiteillä paateissa, niin on vitsit vähissä. Miten laivayhtiöt on varautunut? En ole missään huomannut uutisointia.
- Anonyymi
Viisasta olisi että autolautta olisi pelkästään tarkoitettu autoille nimensä veroisesti ja matkustajalautta matkustajille.Päätesatamassa sitten jokainen auton omistaja saisi autonsa takaisin siinä järjestyksessä kuin on autot ajettu ruumaan.Eihän noissa nykyisissä autolautoissa matkustajat koko ajan ole autojensa luona muutenkaan.
- AnonyymiUUSI
Ethän sinä seuraa uutisia. Suosittelen, ettet matkustele laivoilla. Niissä voi tulla merisairaaksikin.
No oikeastihan sinä et matkustele, koska se maksaa ja matkoilla voi joutua syömään muutakin kuin HK:n Sinistä. Sinun ei siis tarvitse huolestua.
- AnonyymiUUSI
Lieksassa uppoaa vaan Ponsset 😆😂
- AnonyymiUUSI
Trumppikin on luopumassa Teslasta ja osakekurssi romahtanut, kyllä polttomoottoriauto on hyvä ja tyylikkään näköinen.
- AnonyymiUUSI
Upeat pallini on tulessa!
- AnonyymiUUSI
Pelastakaa pallit!😱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pelastakaa pallit!😱
Myöhästyit, pallini paloi 🥺
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Myöhästyit, pallini paloi 🥺
Menikö kaikki, juuriaan myöten?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511185Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461062Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38787