Olisko Oulun lähistöllä miestä joka haluaisi tyydyttää itseään toisen miehen katsoessa
Näyttäjää
33
726
Vastaukset
JKL 65v
- Anonyymi
On kyllä kiihottavaa jonkun katsellessa vaikka runkkailla
Mukava nakuilla ja runkkailla toisen nähden
- Anonyymi
Juu näin on
En ole Oulusta, mutta aihehan on kiinnostava
- Anonyymi
Kuopion suunnalta löytyy. M55
- Anonyymi
Raksamies43 kirjoitti:
Missä runkkaat? Olisi kiihottava joskus katsoa, kun runkkaat ja itekii runkata samalla
Siilinjärvellä yleensä. M55
- Anonyymi
Raksamies43 kirjoitti:
Pääsiskö millonka katsomaan?
Vois vaikka tänään, tosin oon ihan kotosalla.
- Anonyymi
Kiihottava aihe, johon olen joskus syyllistynyt. P-paikat kivoja sellaiseen. istua autossa ovi raollaan ja hiplata kalua niin että toinen näkee. Jos vielä molemmat runkkailevat ja pienesti näkee toisenkin vehkeet, kiihotus on mahtava ja sitä muistelee pitkään.
Juu, näin se on, mukavaa.. Joskus kun autossa kulli paljaana, ja joku tulee viereen katsomaan, ja esittelee/runkkaa samalla, mukavaa myös.
- Anonyymi
Kävin nuorena poikana katselemassa yhdellä parkkiksella, kun miehet autoissaan jopa alasti runkkailivat, Se se oli nuorelle pojalle mukavaa nähdä
- Anonyymi
exukm kirjoitti:
Nuorenpojan katselu kiihotti runkkaajia
Kyllä kiihotti joo. Niinhän se tekee nykyäänkin
- Anonyymi
Ja joskus sitten kun kortin sain, ajelin itsekin aina jonnekin parkkiin runkkailemaan.
- Anonyymi
exukm kirjoitti:
Nuorenpojan katselu kiihotti runkkaajia
Joo kyllä nuoret kiihottanut vanhempia aina
- Anonyymi
exukm kirjoitti:
Näin se vaan on
Muistan kun itse olin nuori, niin varsinkin uimahallissa ne katseli mua, ja kulliaan hiplasivat. Joillain seisokkiakin
- Anonyymi
Itsekin käyn oulussa runkkailemassa. Kiva ois saada seuraa...
- Anonyymi
Missä päin käyt
- Anonyymi
Haluisin seurää, runkkailu kaverin
kanssa kiinnostaa!
Luonnossa mukavaa, kosketeltas
ja oltais lähekkäin, ihana olis kokea? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin käyt
Tullissa käynyt, mutta ei enää onnistu... siellä koirapuiston maston luona?
Olis kiva jutella vaikka chatissa mm. tästä aiheesta muiden kanssa. Ja jostain muustakin kivasta :) Tänään itse aika paljon koneella ja vilkaisen chattia usein. Moikkaa
Vinkatkaa joskus chatissa, kun käytte, että milloin käytte uudestaa, kun ei sielllä näytä kovin usein kukaan käy.
- Anonyymi
Missä käytte, tekis niin mieli koittaa toisen kullia?
Minunkin kaipaa käsittelyä!
- Anonyymi
Parkkisen kankaalla olis
- Luukinen - Anonyymi
Haluisitko näyttää,olisin kiinnostunut?
- Anonyymi
Oulun seudulta olen. Olen hamerunkkari, naisen asuissa. Esiinyn ja runkkaan hameella kunes saan. Asuilleni on runkattu.
- Anonyymi
Millasissa hameissa tyydytät?
- Anonyymi
18v poju täällä runkkailee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1587282
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506006- 1535327
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484747Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554078- 733302
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623270Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253092- 472487
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182399