Mua kiihottaa isokokoiset naiset. Isot rinnat roikkuu vatsamakkaroita löytää on paksut reidet ja iso pylly jota hyväillä. Ihan sama minkä ikäiken on +18 kuitenkin. Pää kääntyy ja alkaa kuumottamaan. Usein runkkaan kotona tuollasen näyn jälkeen. M58, Vantaa
Bbw ssbbw ihania
21
609
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä 30-vuotias pullea tyttö! Iso masua joka roikkuu vähän, 90E rinnat, iso pylly, leveä lantio.😊 oletko itse pullea?
- Anonyymi
Moi! Täällä M40 joka tykkää bbw/ssbbw naisista, haluaisitko jutella? ☺️
- Anonyymi
Ihanaa, kyllä olen pullea
- Anonyymi
Missä mahdat asustella? T: Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä mahdat asustella? T: Aloittaja
Mä asun pohjois-Savossa:) mulla on Kik jos haluaa siellä jutella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä asun pohjois-Savossa:) mulla on Kik jos haluaa siellä jutella
Mikä sun kik on? Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sun kik on? Aloittaja
Mun kik on Tombay67, aloittaja. Laita viestiä
- Anonyymi
Kyllä tykkäisin😍
- Anonyymi
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa! Mikään ei ole kiihottavampaa kuin nainen, jossa on mistä pitää kiinni. Joka asennossa parempi kuin kaiken maailman luupxxxujen kanssa.
Missä 30 v nainen asuisi
- Anonyymi
Pohjois-Savossa asun minä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjois-Savossa asun minä
Haluisitko jutella kikissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisitko jutella kikissä?
Juu ois kiva!
Minä kanta Hämeestä
- Anonyymi
Mikä sun Kik?
- Anonyymi
Olen juuri tuollainen nainen xxxl-kokoinen,laita s-posti osoite saat mun kuvia
- Anonyymi
Miten paljon on ikää, jos saisin kysyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten paljon on ikää, jos saisin kysyä?
55v.
- Anonyymi
Moi,
Aikuinen oikea nainen kiinnostaa paljon 33v miestä, voisitko laittaa minullekin kuvia itsestäsi?
sähköpostini on kokkilantoni miukumauku gmail.com
Voidaan jutella siellä lisää - Anonyymi
Bazaari1 at outlook com
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1099860
- 524830
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422051Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021996- 241690
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131481Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401349Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54947Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30933Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31922