Naiset;
peli oli aika-ajoin suht keskinkertaista mut parhaimmillaan hyvää yhteistyölätkää mutta isoimmat yksilöt puuttuu paitsi holopainen ja tapani . Suomi sai pronssimitalit kaulaan joten välttivät pettymyksen. Oon tyytyväinen pelin rakenteisiin mitä näin mut tulosta sais tulla enemmän että naislätkä kuten mieslätkä huutaa maalintekijöitä lisää että yksi tai kaksi ei ehkä ihan riitä.
Miehet; kehno suoritus että vaikka huippuhetki olikin Kanadaa vastaan niin ei se vaan riitä kun tärkeä peli hävittiin jenkeille että tilanne oli Suomen hallinnassa mut sitten ote karkas käsistä mut kyl mä luulen että jenkit oli vaan parempi joukkue ja myös sisälsi parempia yksilöitä joiden yhteiskombinaation seurauksesta ne otti haltuun pelin kakkoserän lopulla ja kolmannessa erässä pystyi kontrolloimaan tilanteita joutumatta edes suurimpiin vaikeuksiin. Kokonaiskuva kisoissa oli tämä; epätasaisia otteita . Maalintekijöissä uupua ja niin mies kuin naislätkässä pitää junioriputkessa kehittää yksilöitä nimenomaan että ei riitä pelkkä kollektiivinen joukkuepeli vaan pitää olla huippuyksilöitä ja jos emme siihe panosta niin voimme pudota kelekasta.
viestin kirjoittaja Juha Pohjola
Yhteenveto nais-ja miesjääkiekon vuoje 2025 MM-kisoista
Anonyymi-ap
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 435764
- 455285
- 483688
- 133643
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise893125- 313116
- 592854
- 572700
- 532360
- 381824