Odotettu glitterkuningatar Tuksu saapuu Lieksaan!

Anonyymi-ap

Suomen tunnetuin glitterkuningatar tuo säihkettä ja yllätyksiä keskelle kesäyötä!
Tarjolla epätavallinen, yllättävä ja viihdyttävä ilta ilman pääsylippua!
Milloin? Lauantain 14.6. illan kääntyessä kesäyöksi.
Missä? Pub Icellassa tietty!

12

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keikan anti on potkan nosto, seinän hinkkaaminen, helmojen heiluttelu, vinkuu epävireisesti Apinamiäs ja pari tunnistamatonta kappaletta, tunnin tauko ja Apinamiäs uudelleen.

• Anonyymi
        UUSI

Kysymys kuuluu, että esiintyykö Tuksu lyhyellä vai pitkällä tukalla. Eli omalla ohuella vai lainakarvoilla. Sepä yks lysti, kun ei osaa laulaa eikä tanssia. Jos esiintymisestradi on pieni, jääpi huispaus eli voimistelunauhan heiluttelu vähiin. Voi korvata sen osion legendaarisella seinänhinkkauksella. Potkan nostoon tähti ei enää kykene.
        Tuleehan Joonas bodyguard-hommiiin, jooko!

• Anonyymi

Lämpenen kuin näätä!

• Anonyymi

WAU! Suomen kaunein ja seksikkäin tulee tänne!
      Pakko mennä kattomaan.

• Anonyymi
        UUSI

Siinä on teille hamraakoivuille ja pienitissisille Siwan kassoille naisen mallia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on teille hamraakoivuille ja pienitissisille Siwan kassoille naisen mallia.

Ei ihme jos dorkat lämpiää, kuin näätä. https://www.youtube.com/watch?v=gJFLLs4OgHU

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Asiantuntijoiden puhetta!

• Anonyymi
      UUSI

Icellaan en astu, ennen kuin omistaja vaihtaa kirjanpitotoimistoa.

• Anonyymi
      UUSI

Nurmes varannut Tuksun Juhannukseksi, Jurttivaaran Juhannuksen pääesiintyjäksi.

• Anonyymi
        UUSI

Kuka helv...tervejärkinen menee katsomaan tätä Tuksua, ei voi olla kaikki muumit kotona. Koiriaan pitää tavalla mikä on eläinrääkkäystä, ne pitäisi ottaa välittömästi huostaan Tuksun historian tuntien,20 koiraa 10 vuodessa,sanooko mitään ihmisestä.

• Anonyymi
      UUSI

Eniten Tuksussa ärsyttää sfääreihin yltävä leuhkuuden ja röyhkeyden yhdistelmä.

Samoin kuin normaalien ihmisten normaalin elämän ja normaalien ihmissuhteiden halveksunta. Ja Tuksun väite, että miehet valitsevat rumia ja mitättömiä naisia puolisoikseen eivätkä häntä, koska pelkäävät hänen tasoista näyttävää kaunotarta, josta tulisi kilpailua... :D
      Me muut emme koko ajan kehuskele ulkonäöllämme ja hemaisevuudellamme julkisesti. Emme väitä, että meidät kadulla nähdessään "miehiltä spermat lentää" tai "kaikilla miehillä alkaa seisoa". Kyllä, Tuksu on oikeasti kehuskellut näin. Tervemenoa miehet testaamaan, tapahtuuko näin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      121
      1825
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1618
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1175
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      46
      1052
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      949
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      866
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      777
    Aihe