Persut ajavat kansan asiaa

Anonyymi-ap

Siis nimenomaa ajavat... mutta ehken sittenkin vain omaa etuaan.

"Kilometrikorvaukset oman auton käytöstä on maksettu edustajille 5.4.2023–3.6.2025 välisenä aikana. Korvauksia on saanut 102 edustajaa. Joka neljäs heistä (26) edustaa PS:ää. SDP:ssä heitä on 24, keskustassa 21 ja kokoomuksessa 17. Muissa puolueissa tai eduskuntaryhmissä heitä on yhteensä 14.

Perussuomalaisten kansanedustajat ovat saaneet ylivoimaisesti eniten korvauksia, yhteensä 301 000 euroa. Keskustalla luku on 155 000 euroa, kokoomuksella 141 000 euroa ja SDP:llä 82 000 euroa.

Eduskuntaryhmän kokoon suhteutettuna keskustan kansanedustajat ovat saaneet korvauksia 7 042 euroa per edustaja. PS:n kansanedustajien keskimääräinen korvaus on 6 545 euroa. Kokoomus (2 939 euroa) ja SDP (1 902 euroa) tulevat kaukana takana.

Edustajien kymmenen kärjessä on peräti seitsemän perussuomalaista. Ykkönen on Ilmajoella asuva Juha Mäenpää (ps), joka on saanut eduskunnalta 32 776 euroa.

Laskutettavia kilometrejä Mäenpäälle on kertynyt 65 081. Jos keskinopeus on ollut 80 kilometriä tunnissa, tarkoittaa se 813,5 ajotuntia. Mäenpää on viettänyt autonsa ratissa 108,5 työpäivää (7,5 tunnin päivää)." -IL

Dorka mikä dorka!

7

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persut, suurin eduskuntapuolue... khihihiii

• Anonyymi

Tuttua työelämästä... Kun heikosti koulutettuja ei valvo etujen suhteen niin näin käy

• Anonyymi

Persut ajavat todellakin.Tuollaiset puolivillaiset "köyhien puolustajat" kun saavat mällätä kansan piikkiin niin rahaa palaa.Samaan aikaan liikuntarajoitteisilta on viety taksikyytejä niin ettei edes kauppaan pääse.Ei ihme että Suomen talous on kuralla. Eduskunnan luteet kyllä imevät kansalaiset kuiviin.Näyttävät olevan yhden pihvin tai napsin päässä sydäristä.Persut ovat paksuja!

• Anonyymi

Persut ovat ajaneet todellakin köyhien asiaa silla köyhien määrä on kasvanut valtavasti heidän hallituskaudellaan!

• Anonyymi

Varsinaisia Isänmaan lypsäjiä!

• Anonyymi

Haittapuolue = persut = haittapuolue

• Anonyymi

Persut tekevät eduskunnassa sitä vähää mitä edes osaavat.. autoilevat

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe